Ajax kan de ene week super spelen, en de andere week is hij niveau weer bedroevend. Ik denk dat het vandaag wel eens een grote uitslag kan worden voor Ajax. 5-1 ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 11:46 schreef RayMania het volgende:
Ik heb geen goed gevoel voor straks...
Ik zou ons vandaag ook maar supporteren als ik jou was. Als we vandaag winnen van Heerenveen dan zorgen wij ervoor dat jullie een gat met Heerenveen houdenquote:Op zondag 30 december 2007 11:51 schreef Brammie het volgende:
Als Feyenoorders tegenwoordig Ajacieden moeten opbeuren
whaha viel me ook al opquote:Op zondag 30 december 2007 11:51 schreef Brammie het volgende:
Als Feyenoorders tegenwoordig Ajacieden moeten opbeuren
Ik heb liever dat Heerenveen wint, die vallen volgend jaar toch wel af. Feye mag niet een te grote voorsprong krijgen jah!!quote:Op zondag 30 december 2007 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou ons vandaag ook maar supporteren als ik jou was. Als we vandaag winnen van Heerenveen dan zorgen wij ervoor dat jullie een gat met Heerenveen houden
Hey kom op, we kijken omhoog, niet omlaag. Er moet tenslotte kampioen geworden wordenquote:Op zondag 30 december 2007 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou ons vandaag ook maar supporteren als ik jou was. Als we vandaag winnen van Heerenveen dan zorgen wij ervoor dat jullie een gat met Heerenveen houden
Als wij vandaag van VVV winnen, Feyenoord en PSV verliezen staat Ajax weer bovenaanquote:Op zondag 30 december 2007 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klinkt weinig overtuigendquote:Op zondag 30 december 2007 12:13 schreef F1Bas het volgende:
VVV-Venlo- Ajax staat in de Eredivisie voor de 16de keer op het programma. De Limburgers wonnen 5 keer, Ajax 6 keer en het werd 4 keer gelijk.
Bahquote:Definitieve opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson; Gabri, De Jong, Kennedy; Rommedahl, Huntelaar, Súarez
quote:Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson; Gabri, Maduro, De Jong; Luque, Huntelaar, Súarez
quote:Op zondag 30 december 2007 12:13 schreef F1Bas het volgende:
VVV-Venlo- Ajax staat in de Eredivisie voor de 16de keer op het programma. De Limburgers wonnen 5 keer, Ajax 6 keer en het werd 4 keer gelijk.
Urby moet in de winterstop gewoon naar Tottenham, geld vangen en weg ermee.quote:Op zondag 30 december 2007 12:48 schreef Chadi het volgende:
Sjees wat een ego zeg.. en die Urby zet hem alsjeblieft NOOIT meer back Je kan aan die man zien dat ie dat niet beheerst. IPV de ruimte te dekken dekt ie weer niks waardoor de bal erin kan.
Vraag het me ook af, maar er was interesse.quote:Op zondag 30 december 2007 13:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Waarom zou Tottenham Urby willen hebben. Kijken ze daar weleens een wedstrijd van Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |