nou als ze vanaf 4 cm rekenen dan heb ik een hele snelle bevalling gehad en denk de meeste vrouwen wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:04 schreef Pruk het volgende:
[..]
Tja, ik denk omdat na al die jaren is gebleken dat bij 4 centimeter ontsluiting de boel altijd doorzet en dat dat bij 1, 2 of 3 nog niet zo hoeft te zijn en dat je daar dus al heel lang mee rond kan lopen?
Ik neem tenminste aan dat ze dat soort getallen niet voor niets roepen
Bij mij was de ontsluiting 9,5 cm bij de eerste keer toucherenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als ze echt vanaf 4 cm rekenen heb ik er bij de eerste 2,5 uur over gedaan (6 uur vanaf de eerste echte wee) en bij de tweede een uurtje (1,5 vanaf de eerste echte wee)
Voel je niet beschaamd hoor dat je vals alarm slaat of zal slaan..iedereen leeft enorm met je mee!
Na de eerste keer toucheren brak er bij de arts assistent lichte paniek uit en kwam de mededeling dat ik 'mocht gaan persen'quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij mij was de ontsluiting 9,5 cm bij de eerste keer toucherenGeen flauw idee dus wanneer ik 4 cm had... Als je vliezen breken, dan heb je toch wel al ontsluiting? Of hoeft dat niet percee?
Dan moet BE gewoon ff opschieten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef texelonia het volgende:
Als iedereen zo door blijft posten redt BE het nog niet in dit topic hoor
Neeee, nieuwjaarskindje zijn is heel stom, en ik kan het wetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:59 schreef MissHobje het volgende:
Precies rond de jaarwisseling zou natuurlijk wel een cool tijdstip zijn voor de nieuwe BE baby [afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef Skaai het volgende:
Ik blijf het leuk vinden, stinkie papa. Een paar jaar geleden zat ie nog onbezonnen met zijn bekertje bier+blue curacao gemixt (
) in zijn korte broek op een kampeerveldje in Utrecht en nu is het een (verantwoordelijke) bijna papa, getrouwd, samenwondend die samen met zijn lieve BE zo'n onwijs spannende tijd tegemoet gaat dat ik weet dat ze het heeeeul goed gaan doen
.
Het is dat ik van nature geen huillie ben maar ik kan er een beetje emosjoneel van worden![]()
.
Ik ga weer verder surprises inpakken.
Ja godver nu moet ik mijn voorspelling gaan aanpassen, want je bevalt niet binnen het uurquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Skaai!
*even verder teruglezen...
Update?
De krampen, weeen, whatever ze zijn zijn terug en ze doen soms heel venijnig zeer.![]()
Verder lig ik heerlijk idols te kijken terwijl stinkie de laptop bezet houdt.
Misschien wel Swets... misschien welquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja godver nu moet ik mijn voorspelling gaan aanpassen, want je bevalt niet binnen het uur
Misschien ligt ze wel te wirelessen in 't ziekenhuis bwehehehe.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja godver nu moet ik mijn voorspelling gaan aanpassen, want je bevalt niet binnen het uur
Mowgli!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien wel Swets... misschien welAnders moet ik die van mij namelijk ook aanpassen
Ow en we weten de naam!!! Jongen, zes letters, uit een film:TARZAN
Ja... die opdracht heb ik niet verzonnenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mowgli!.
Uit een film? Recente film? Tekenfilm? Wat een stomme cryptische opdracht!
Die was niet blohond!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien wel Swets... misschien welAnders moet ik die van mij namelijk ook aanpassen
Ow en we weten de naam!!! Jongen, zes letters, uit een film:TARZAN
Ow fuck... nou, ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |