Ik vind die ene rechtsbovenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:15 schreef Roi het volgende:
Welke versie is het beste jongens ?
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 07:47 schreef freud het volgende:
! De beste wensen iedereen
? Huh.
? 2 januari
! kudt, moet werken
Ze verwachten dat het olifantje dood geboren wordtquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Mijn werkweek begint pas over twee dagen
juist ja, op vrijdag
Zo eerst lekker naar Blijdorp
Daar passen toch geen 12 FOTters inquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:04 schreef Yoni het volgende:
Zoooo.. nieuw jaar, dus tijd voor het plannen van nieuwe leuke dingen![]()
![]()
Zojuist gereserveerd voor het laatste weekend van mei: http://www.ardennen.cc/fsp/index.html
![]()
![]()
Of het wordt heeeeeeeel knus...quote:
Daarom moeten ook alles FOTter's op dieetquote:
Al je apparatuur in je rugzak en daarmee tien kilometer lopen. Zo combineer je het nuttige en je hobby!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
Daarom moeten ook alles FOTter's op dieet
Oh, die meets zijn ook altijd erg leukquote:
Ik hoorde het jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze verwachten dat het olifantje dood geboren wordt
Feliquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:33 schreef limpix het volgende:inspanningen in 2007 worden beloond !
Krijg op regelmatige basis opdrachten voor een maandblad (oplage 10.000 stuks) hier in de regio, erg tof
Inmiddels al 1 publicatie, 2e ingeleverd en goedgekeurd !
Erg leuk !
Training voor de vierdaagsequote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al je apparatuur in je rugzak en daarmee tien kilometer lopen. Zo combineer je het nuttige en je hobby!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |