Ja, dat was echt erg...!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:33 schreef Chanty het volgende:
Terugreis is hier gelukkig goed verlopen maar reden af en toe in slakkengang en meer op gevoel over de snelwegwel spannend altijd wat er nu gaat komen. Ohhh en borden lezen: Recht naar boven kijken: 'daar stond Utrecht..... denk ik'.
quote:beste wensen iedereen
Goed om te horen!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel een beetje gemistMaar heb wel een heel relaxed avondje gehad...gewoon lekker op de bank saampjes. Was wel goed
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:49 schreef Yoni het volgende:
Lievv dat je me ook gemist hebt Xilantof![]()
We moeten binnenkort maar eens een etentje in mijn stulp doenNog steeds zonder stoelen vrees ik, maar dan gaan we wel picknicken aan onder de salontafel
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:10 schreef loehoes het volgende:
Oehhh, morgen gaan we bij een nestje kittens kijken. En als we ze leuk vinden, mogen we er direct twee meenemen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind die ene rechtsbovenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:15 schreef Roi het volgende:
Welke versie is het beste jongens ?
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 07:47 schreef freud het volgende:
! De beste wensen iedereen
? Huh.
? 2 januari
! kudt, moet werken
Ze verwachten dat het olifantje dood geboren wordtquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Mijn werkweek begint pas over twee dagen
juist ja, op vrijdag
Zo eerst lekker naar Blijdorp
Daar passen toch geen 12 FOTters inquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:04 schreef Yoni het volgende:
Zoooo.. nieuw jaar, dus tijd voor het plannen van nieuwe leuke dingen![]()
![]()
Zojuist gereserveerd voor het laatste weekend van mei: http://www.ardennen.cc/fsp/index.html
![]()
![]()
Of het wordt heeeeeeeel knus...quote:
Daarom moeten ook alles FOTter's op dieetquote:
Al je apparatuur in je rugzak en daarmee tien kilometer lopen. Zo combineer je het nuttige en je hobby!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
Daarom moeten ook alles FOTter's op dieet
Oh, die meets zijn ook altijd erg leukquote:
Ik hoorde het jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze verwachten dat het olifantje dood geboren wordt
Feliquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:33 schreef limpix het volgende:inspanningen in 2007 worden beloond !
Krijg op regelmatige basis opdrachten voor een maandblad (oplage 10.000 stuks) hier in de regio, erg tof
Inmiddels al 1 publicatie, 2e ingeleverd en goedgekeurd !
Erg leuk !
Training voor de vierdaagsequote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al je apparatuur in je rugzak en daarmee tien kilometer lopen. Zo combineer je het nuttige en je hobby!
Komt goedquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:53 schreef didotcicero het volgende:
*jarig is*
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:53 schreef didotcicero het volgende:
*jarig is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |