abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 1999 @ 20:00:00 #1
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_208024
Diverse bedrijven dreigen BB voor de rechter te slepen

Via een Internet nieuwsgroep heb ik vernomen dat een aantal bedrijven van mening is dat hun imago ernstig geschaad wordt door de uitzendingen van BB. Zij dagen Veronica voor de rechter om uitzending van BB te verbieden. Naar verluidt gaat het om de volgende bedrijven:

Mona heeft haar omzet de afgelopen weken drastisch zien kelderen. De Marketing afdeling heeft uit onderzoek ontdekt dat het overgrote deel van de Nederlandse bevolking zeer ernstige neigingen krijgt bij alleen al de gedachte aan Mona. De term Mona-Toetje heeft derhalve zo'n negatieve bijklank gekregen, dat de schappen in de supermarkten vol staan met onverkoopbare Mona-produkten. De direktie van Mona eist dat Mona de volgende stemronde uit het huis wordt gestemd, en nadien absoluut niet meer wordt gebruikt voor promotionele activiteiten.

Ook de directeur van onderzoeksbureau Interview uit Amsterdam ondervindt ernstige hinder van de BB uitzendingen. De heer Maurice de Hond belde afgelopen week enkele zakenrelaties waarna het volgende tafereel zich voordeed:

quote:
Met Maurice..... Vuile Smeerlap, dat jij je achter een gordijn laat pijpen door Karin is tot daar aan toe, maar dit gaat veel verder, nu wil ze een Hond in huis...tuut....tuut....tuut...tuut...

Sinds afgelopen week hebben diverse relaties hun samenwerking met Interview opgezegd, en Maurice overweegt nu een fusie met Martin Gaus, om zijn bedrijf te redden....
M. de H. Eist dat Maurice de eerst volgende ronde wodt weggestemd, en vervolgens een volledig verzorgde vakantie krijgt van vijf jaar op een van de Bounty eilanden.

Martin Gaus eist dat BB met onmiddelijke ingang wordt stopgezet, omdat hij nu voortdurend wordt lastig gevallen door Maurice de Hond.

Bart Smit wil dat de uitzendingen per direkt worden gestaakt, omdat het hoofdkantoor wordt bestookt met de volgende telefoontjes:

quote:
Hoe is het nou om met een SAAB in bed te liggen, en hoeveel cilinders heeft ze ?

Bart Smit overweegt wel om pratende Sabine-poppen op de markt te brengen. De tekstchip is simpel te programeren: "aaahhhhh waaaaa liiiieeeeffffff..........." en "kutkip"

Reaktie van SAAB Nederland: Onze motorinhoud is groter dan het IQ van Sabine !, wilt u derhalve deze afkortingen niet meer gebruiken ?

De Havenzangers eisen volledige vergoeding voor het verplicht opnieuw opnemen van hun single Mona vanwege zeer dringend noodzakelijke tekstuele aanpassingen, omdat blijkt dat de oude tekst reflexen oproept.

quote:
Oh, Mona, jij bent mijn idi idi aal

wordt derhalve vervangen door:
quote:
Oh Mona, jij bent een vieze gladde aal

Verder eisen ze dat dit de B-kant wordt van de vrijdag uit te brengen BB cd !

Tot zover de dreigende kort gedingen die ik van Internet heb kunnen peuteren. Weet je er meer, plaats ze er gerust bij !

quote:
Rolf Wouters:

Kapper, doe jij even mijn kuif,
Dan neem ik nog even een snuif....

------------------
A haiku a day, keeps trouble away !

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 25 Oktober 1999).]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_208025
EN HIER IS HIJ DAN....

En ik ben de eerste opschepper, de toetsenbord fierljepper!

Jawel.... Deze informatie is als JUIST te bestempelen, en zo schijnt het dat ook Rudolph the rednose reigndeer problemen heeft op school, ze zeggen hem:

'Hee Ruud, jij roodneusige cavia, heb je weer onder de slee liggen masturberen?!'

Maar om door te gaan (en niet te stoppen) over langharige cavia's, het ras de BianCavia's heeft ook ZEER ONTZETTEND te lijden onder het juk (der beenderen) van BB-Bewoner Bianca en zo probeerd het Oost-Friese CaviaCommitee 'Ons Cavia's binne vroleuk' onder leiding van dhr. Beflijer een LANG (geen korte dit keer!) geding aan te spannen tegen Bianca, dit omdat Cavia's alleen in het oor, en niet op de rug getattooeerd behoeren te worden! (jA!) Een vergissing die veel dierenwinkels in Cappelle aan de IJssel nog wel eens maken, ever since BB op T.V. is!

Om niet eens te beginnen over Bart & Flupke, de twee cartoon figuren die het zat zijn keer op keer maar weer op Cartoon-Conventies gevraagd te worden:

'Bart, laat je piercing eens zien, Bart, ligt Sabine echt zo lekker?! Bart, trek eens een ander hoofd!'

Ja, ook zij hebben een advocaat in de hand genomen, en niemand minder dan Professor Barabas die van plan is samen met hen de tijd door te reizen om de ouders van Bart tegen te houden nog voor zijn vader z'n spruite in de moeder van Bart heeft gelegd!

Meer details volgen!!!!

Grtz,

MiRR0RMaN.

maandag 25 oktober 1999 @ 20:13:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_208026
LOL
NORRIT daarintegen grijpt BB juist aan om een nieuwe reclame campagne te starten en heeft derhalve laxeermiddel door het meel gedaan om dit vervolgens...........

Shit, m'n plaatje lukt niet!
------------------
Ik ben altijd blij als het regent, want als ik niet blij ben, regent het toch wel.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre (Datum 25 Oktober 1999).]

maandag 25 oktober 1999 @ 21:54:00 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_208027
OMO denk trouwens dat de Tattoo van Bianca wel verdwijnt met OMO TABLETS.......
Bel de OMO servicelijn voor meer informatie !

quote:
Ruud: Ik was mijn Image in Dreft, dan krimpt ie niet !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_208028
't schijnt dat ze in Drenthe op zoek zijn naar een nieuwe, typisch Hollandsche naam voor een een of ander beeldje...
pi_208029
Bruun boonnen worden ook al niet meer verkocht......bartje....
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

pi_208030
Buzzer,

Een aardig stukje, niet serieus maar het idee om het zo te schrijven geeft aan wat voor vormen BB dreigt aan te nemen. Wat overigens wel gemeten gaat worden aankomende woensdag/donderdag/vrijdag over een week, is het oplopende ziekteverzuim binnen grote bedrijven. Er bestaat een vermoede dat op deze dagen vele thuis achter hun PC kruipen. Over verslaving gesproken. Wanneer ik naar de kijkcyfers kijk, zou het mij niet verbazen.

pi_208031
sew the bastards !!!!pak ze voor plagiaat en pak ze voor misdaden tegen de mensheid pak ze op het verdrag van geneve dist is niet menselijk meer die martelingen die wij als kijker moeten ondergaan

[Dit bericht is gewijzigd door billy the kid (Datum 26 Oktober 1999).]

One word can say it all.<P>
pi_208032
Coffeeshops doen echter goede zaken. Inmiddels hebben 2,2 miljoen huishoudens in Nederland een little green bag.
Vandaar dat ze dit niet in Frankrijk doen?
Saving the world in style...at least they say....
pi_208033
Goed dat het ter sprake komt, want wij hebben ook een procedure lopen. De vraag die wij aan onze advocaat hebben voorgelegd is: Hoe kun je een normaal leven blijven leiden als je toevallig "Karin" heet, of als je zus zo heet? Wij noemen:
- hijgtelefoontjes (231 keer)
- opdrachtgevers die onder tafel zakken van het lachen ("Je kunt niet schrijven & pijpen tegelijk, wahaha" - misselijke opmerking, tegen deze man loopt inmiddels óók een procedure)
- relatieproblemen ("Trek dat tijgerrokje weer eens aan, en doe je haar dan meteen in zo'n Dolly Dot-staart")
- Identiteitscrisis ("Wie ben ik? Wie ben ik? Wie BEN ik?")
- Achtervolgingswaanzin (Mijn zus vraagt: "Waarom draag je een surfpak onder de douche?")

De naam "Karin" kan niet als merknaam worden gedeponeerd, okee, hebben we begrip voor. Een andere naam dan? Kost handen vol geld. Maar dat is het waard. Wij twijfelen nog over Joke of Deirdre.

Een schizofreen is nooit alleen
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 12:04:00 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_208034
Juist, da's nou ekseklie wat ik bedoel. Er vindt zodadelijk een schandelijke discriminatie plaats van een ieder die Mona, Ruud, Karin, Willem, Sabine, Martin, Bianca, Bart en Tara (maar jou zou er iemand anders in Nederland zijn met zoooooo'n naam ?)heet.

Het beeldje in Drenthe heeft de bijvoeging F.K.A gekregen (Formaly Known As(s))

Het CIOS in Haarlem heeft overigens wel enthousiast gereageerd op de gymles voor ZMLK (zeer moeilijk lerende kinderen) die gisteren in de tuin werd opgevoerd.

† In Memoriam † dinsdag 26 oktober 1999 @ 12:10:00 #12
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_208035
Doe me een lol a.u.b. stop deze onzin ik krijg van mijn kinderen op mijn donder omdat ik zo hard achter de pc zit te lachen.

Just me

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_208036
In al jullie beschouwingen vergeten jullie een totaal andere doelgroep, namelijk de kijkbuis verslaafden die er een gewoonte van maken om hun pas geboren kind te vernoemen naar een op dat moment bekende nederlander. Hoeveel Ruudjes zijn er de laatste dagen geboren. Zelfs ik betrap me er op dat mijn gedrag/gedachte ingegeven door de BB hype, wel heel erg lijkt op afwijkend normgedrag.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 12:33:00 #14
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208037
Ik dnk dat het aantal Mona's en Bianca's in ieder geval drstisch zal dalen..Het zal ook wel een jaar of vijftig duren voordat meisjes weer Sabine genoemd worden. Hoewel..vijftig is wel wat kort..in Duitsland noemen ze ook nog steeds niemand Adolf...
Komt tijd, komt hoofdpijn...
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 18:45:00 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_208038
Laatste Nieuws

Een oordoppenfabrikant uit Brabant heeft aangeboden om de BB Singel gratis te voorzien van oordoppen. Deze geste is gemaakt op uitdrukkelijk verzoek van Sabine.
De journalist van TV Brabant die Sabine interviewde over het hoe en waarom, kreeg de volgende reaktie:

quote:
Mwoah, tiz toh nie om aan te hoooorree !

Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 1999 @ 19:19:00 #16
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_208039
quote:
op 10-25-1999 om 10:28 PM schreef Led het volgende:
't schijnt dat ze in Drenthe op zoek zijn naar een nieuwe, typisch Hollandsche naam voor een een of ander beeldje...

Ik heb net de uitzending van TV Drente bekeken, maar geen woord over ons mooie Bartje. Hij staat dus gelukkig nog steeds in Assen...
Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 1999 @ 22:00:00 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_208040
Na de uitzending van 26/10 meteen de kroeg in gedoken, bleek dat ze de drankenkaart drastisch hebben gewijzigd. Je kunt nu alleen nog maar dranken bestellen als: Martini Bianca, Maur Ice met een twist en een Monatoff Coctail.
Meteen had ik geen dorst meer, dus maar naar huis gegaan. Met barstende hoofdpijn (niet van de drank, vandaar, ontwenningsverschijnselen) op de bank gaan liggen en mijn vriendin om een pijnstiller gevraagd. Kwam ze aan met Chefarine K(arin). Inderdaad, zuigtabletten.

------------------
Live is to short to stay out of the sun

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 26 Oktober 1999).]

dinsdag 26 oktober 1999 @ 22:34:00 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_208041
Heb je toch mazzel dat je de Monatov Cocktail
niet in het operette restaurant in Amsterdam hebt genuttigd, want daar zingen ze er ook nog de Mona-Serenade bij !

Het schijnt dat de zuigtabletten het beste werken achter een gordijn.

quote:
Rolf X Wouters:

Hier op FOK! snuif ik tenminste een goede sfeer op, maar hou me niet aan het lijntje !

Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 1999 @ 22:41:00 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_208042
Ik heb overigens gehoord van een geheime memo binnen de ABN Amro groep: het schijnt dat het imago van de ABN door de saaie nachtelijke beelden van BB is gedaald naar een nulpunt. Ze overwegen nu hun bedrijfskleuren aan te passen, groen wordt lila.
Vanmiddag moest ik toevallig bij deze bank zijn en daar schreeuwde mijn zoontje: Wat bedoelen ze met DE BANK? Ze liggen toch alleen maar in bed??
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 23:01:00 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_208043
Zojuist sprong mijn achterruit aan splinters. Het bleek dat er een duif door was gevlogen, bezweken onder het gewicht van de laptop aan zijn linkerpootje. Het betrof hier namelijk een E-mail duif. Ik kan u melden, dat ik, met gevaar voor eigen welzijn, dit nog levensvatbare beestje, onder de hartgrondige verwensing 'Mislukte KUTKIP!!!, direct het tengere nekje heb omgedraaid. Zo geschiedde het, dat ik in de gelegenheid raakte, het bericht te lezen. Het betrof hier een tijding van het Nationaal puntmutsen aktiefront, dat zich sterk maakt voor de wijdere verbrijding van de puntmuts in het algemeen, en van de rode puntmuts in het bijzonder. In dit bericht werden alle aangesloten leden, vrijwilligers zijn nog altijd welkom, opgeroepen zich te mobiliseren, voor de op handen zijnde actie gericht tegen Veronica. Het is hen namelijk al weken een doorn in het oog, dat de bewoners van het BB-huis zich danwel zonder hoofddeksel, danwel met belachelijke stompe koksmutsen op de buis vertonen. Hierbij werd de klassieke uitspraak van ere-lid en medeoprichter Paulus aangehaald : ' Ik krijg hier een punthoofd van! '. Welke acties er in het verschiet liggen, melde het bericht helaas niet, maar in de laatste zin lag alles besloten : 'eerst het Big Brother huis, dan de wereld! ' Het moge duidelijk zijn, Veronica en met hen de bewoners van het Big Brother huis krijgen nog flinke kopzorgen, en ze zullen zich het hoofd moeten breken, over de te nemen maatregelen.

Dit bericht heeft het waarheidskeurmerk van de Nederlandse Vereniging van Anonieme Huisvrouwen zonder naam, zowaar hun voorzitster Annie heet!!!

Life is what you make it.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 23:01:00 #21
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_208044
Dit bericht is gecensureerd, wegens overmatig woordgebruik, gekoppeld aan de onheuse aanwending van het alfabet. Hiervoor onze excuses. PIEP!

[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 26 Oktober 1999).]

Life is what you make it.
  woensdag 27 oktober 1999 @ 02:19:00 #22
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_208045
(mr Natural: "Eigenlijk ben ik op BB-dieet, maar deze topic is zo leuk, hier zondigt ik 1 keer. Ja, het is zwaar, al twee tv-uitzendingen niet gezien, geen streams en 3 dagen niet gepost . Wel per dag eenmaal de 'hotste' topics gelezen, dus eigenlijk ben ik ook weer BB-bij.)
Onderzoek wijst uit: BB volgen via enkel het FOK!forum lezen is goed mogelijk!

Aangezien de bewoners, met goedkeuring van V, ook het jasje (of masker?) van de overdrijving durven op te zetten ("Jerry Springer bij BB"), is het verademend om ook hier in deze topic even te kunnen opblazen!
*-*-*-*-*-*-*-* Alles wat hierna beweerd is fictief, ontsproten aan mijn fantasie en heeft geen betrekking op bestaande personen of instanties. De gebruikte namen lijken alleen maar toevallig op werkelijk bestaande personen of instanties. *-*-*-*-*-*-*-*

Krantenartikel uit "De Financiele Courant"

[van onze verslaggever]
Almere 24-10-1999

Telecoms verenigd om BB het hoofd te bieden

De Opta moet zich nog voor het eind van deze week buigen over een nieuw probleem met de beschikbare bandbreedtes waarover KPN-telecom nog steeds het monoplie heeft. KPN, Telfort, Libertel en de andere telecom-aanbieders hebben gezamenlijk een klacht bij de Opta gedeponeerd. Het kabinet heeft een crisis-centrum ingericht.

De gezamenlijke telecom-aanbieders gaan in een uniek samenwerkingsverband de nieuw ontstane situatie van het volledig dicht slibben van de telefooncentrales te lijf. Sinds het Veronica televisie-programma Big Brother op de nederlandse televisie verschijnt is in toenemende mate sprake van ernstige tot volledige verstopping van de 'backbones' die in Nederland voor de verbinding naar het Internet zorgen. Omroepvereniging Veronica had, in navolging van de amerikaanse nieuwszender CNN met de 'Clinton-tapes', besloten heel veel (live) beeldmateriaal via het Internet voor het publiek beschikbaar te stellen. In het geval van Big Brother zelfs 4 kanalen 24 uur 7 dagen per week. De aanslag op de in Nederland beschikbare capaciteit bleek enorm toen na de eerste week het steeds groeiende aantal mensen dat via deze internet-TV-kanalen de verichtingen van 8 BB-bewoners volgde elke week met 350% steeg. Want behalve de meerderheid van de nederlandse bevolking die enkel achter de TV de dagelijkse halfuurs uitzendingen volgt, is er die nog veel grotere groep van Internet-adepten, die een intensievere band met het BB-experiment zijn aangegaan. Zij gaan voor het volle pond en met volle overgave werpen zij zich, met de nu beschikbare technologie, in een unieke 'multimedia'ervaring in de polder. Deze adepten komen uit alle lagen van de bevolking met een nadruk op psychologisch geschoolden, IT-personeel, schoolgaande jeugd, werkers in de media-en reclame wereld en studenten van elke studierichting (hoofdrudeactrice H. vd. T.: "voor elk wat wils"). Zij verzaken hun reguliere bestaan om tegemoet te komen aan wat een enkeling omschreef als "de meest ultieme ervaring ooit, van real tot virtual life". De problemen die deze aanslag op hun leven heeft zien velen van deze 'aangeraakten' echter toch van de zonnige kant. (JB te FF: "We komen die 100 dagen wel door, we redden het wel. De bewoners in het huis hebben er ook al bijna 40 opzitten, we kunnen ze nu niet in de steek laten. Daarvoor moet mijn baas maar even wachten, en die heeft 't BB-virus zelf ook te pakken. Dit is een ervaring die je maar 1 keer zo kan meemaken - als de eerste keer. En die zonsverduistering heb ik ook al gemist, dus...")
Als extra bron van de huidige Internet verstopping blijkt dan ook niet verwonderlijk juist de website te fungeren waarop al die BB-watchers berichten over hun favoriete media-belevenis met elkaar uitwisselen. Op deze ontmoetingsruimte op Internet is het ook organisatorisch uit de hand gelopen. In de afgelopen 3 dagen werden er alleen al door de toen actieve 3092 eerste-keer deelnemers een aantal van 26.378 gesprekslijnen geopend die door de daarin geplaatste berichten exponentieel vermenigvuldigden tot 357.402. In plaats van de orde en efficientie van de gesprekslijnen te bewaken, raakte de interne ordedienst recentelijk in onderlinge conflicten verwikkeld. Ondertussen zijn er vruchtbare discussies opgebloeid over de gevolgen die hun 'verslaving' voor het leven van de BB-groupies heeft. Ironisch is dat deze extra hevige berichtengolf zelf het einde van hun 'verslaving' kan worden, aangezien de apparatuur waarop de betreffende website 'draait' al meerdere keren haperde. En de toename is nu, na 5 weken continue, nog steeds niet afgenomen. Wel is er sprake van een tegenbeweging, die opmerkelijk genoeg is ontstaan vanuit deze tot voor kort nog fanatieke groep van BB-watchers. (MN te FF: "Nadat aanvankelijk ieder lid van onze illustere, in "cyberspace" gevestigde, gemeenschap zich ongebreideld overgaf aan de weloverdaad van 4 'live'beelden met een stukje groepsproces kon niemand van ons daar nog iets kwaads in zien. Nu ben ik erachter dat ook ik bekeken word, de hele wereld kijkt naar mij en kan mij wegstemmen. Andere gespreksgenoten beginnen dat ook te voelen. Ik ga binnenkort afscheid nemen en dan hoop ik te kunnen ontsnappen, een onbbewoond eiland of zo.") Hoewel er om redactionele redenen vaak enkel het testbeeld wordt vertoond blijft ook dat toch net zoveel bandbreedte en tijd opeisen als doorlopend beeld. Maar wie kijkt er dan naar een testbeeld lijkt de logische vraag? Maar in het geval van Big Brother lijkt weinig logisch meer. De BB-watchdogs nemen hun taak namenlijk zeer serieus. (M te FF: "Ook een testbeeld zegt veel, er kan altijd sprake zijn van een 'cover-up' door V terwijl de bewoners elkaar te lijf gaan met postitieve of juist negatieve motivaties. Wij, als al aardig getrainde waarnemers, kunnen uit het tijdstip, de duur en zelfs lichte kleurnuamces van de testbeelden eigenlijk het verhaal van de wel uitgezonden beelden reconstrueren. En we weten dat dat erg op prijs wordt gesteld. Mijn moeder zei laatst nog dat ze in het bejaardentehuis zich niet meer kunnen voorstellen hoe ze ...") De schattingen over de geinfecteerden lopen uiteen maar ruw genomen inmiddels bijna 40% van de studenten, 35% van de niet-werkende alleenstaande ouders, 65% van de schoolgaande jeugd, 85% van het IT-personeel tijdens het werk en 15% thuis, 100% werkers in medische beroepen en 100% van de nachtelijke werkers in beveiliging, ambulante zorg en de dienstverlenende sector waaronder de horeca. Het opmerkelijk hoge percentage medisch personeel (inclusief specialisten) valt toe te schrijven aan een juist geconstateerde toename in werk-efficientie.
Door de wonderbaarlijke resultaten die uit het hele land komen zijn er al grote veranderingen in diverse behandelmethodes doorgevoerd, sinds de korte tijd dat patienten pas voor het BB-infuus kunnen kiezen. ("Multimedia-BB aan uw bed, slechts f 100 per week met GRATIS 0900-telefoon abonnement.") En het personeel kan nu aan de studie toekomen door hetzelfde BB te volgen aangezien daar alle medische uitingen aan bod komen. (hoofdcontractrice H.vd. T: "voor jong en oud, voor braaf en stout"). Vele studenten denken door hun BB-devotie juist betere resultaten te bereiken en willen er bv hun proefschrift op baseren. Maar men denkt ook aan de toekomst. (Studente S te T: "Hier raken we gewoon NIET over uitgepraat, en behalve voor mijn studie is BB ook heel goed voor later, voor als ik kinderen heb zodat ik met ze mee kan praten en met m'n vrienden natuurlijk - gewoon omdat 't bij je algemene ontwikkeling hoort, snap je?")
De stormachtige invloed die dit programma op de nederlandse samenleving heeft gekregen in amper 5 weken tijd baart deskundigen toch grote zorg. Niet alleen de telecoms die hun image, marktaandeel en kansen bij beursgang in angstig tempo zien kelderen moeten hier wel actie in gaan ondernemen. (Telfort is recentelijk al aansprakelijk gesteld voor 2 miljoen, wegens gederfde inkomsten ivm telefonische onbereikbaarheid, door Capone's Pizza.) Het zijn nu vooral de overheidsinstanties en de onderwijzinstellingen die moeten laten zien of zij

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_208046
pi_208047
Prachtig!! ..Lig alleen wel weer later in bed..
...als je prutje maar goed zit..
  woensdag 27 oktober 1999 @ 10:44:00 #25
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_208048
LOL!!

MrNatural, de kwantiteit neem dan wel af, maar de kwaliteit is toegenomen!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')