misschien interessant voor je om dit een keer te lezen: Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
misschien interessant voor je om dit een keer te lezen: Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
no disrespect
je hebt constant mega-grote caps. niet handig, een breedte van zo rond de 550pixels is breed genoeg, laden veel sneller en verneuken de layout van fok niet zo.quote:
Misschien moet je iets aan je instellingen doen. Hier worden ze automatisch verkleind op grootte van de layout, die dus niet wordt verneukt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
je hebt constant mega-grote caps. niet handig, een breedte van zo rond de 550pixels is breed genoeg, laden veel sneller en verneuken de layout van fok niet zo.
das mooi, maar als ik een pagina herlaad en ik zit ergens onderaan verspringt alles de hele tijd. en ik vind niet dat ik mijn instellingen zou moeten veranderen omdat er 1 persoon is die mega-grote caps gebruikt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
Misschien moet je iets aan je instellingen doen. Hier worden ze automatisch verkleind op grootte van de layout, die dus niet wordt verneukt.
Tja, dat ligt toch echt aan jouw instellingen en ik ga echt niet omdat er 1 persoon loopt te klagen de boel aanpassen. Dus aan jou de keuze om daar iets aan te doen misschien? Wat voor browser gebruik je dan? Welke versie?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
das mooi, maar als ik een pagina herlaad en ik zit ergens onderaan verspringt alles de hele tijd. en ik vind niet dat ik mijn instellingen zou moeten veranderen omdat er 1 persoon is die mega-grote caps gebruikt.
maar ja, het was gewoon wat goedbedoeld advies, als je er niks mee wilt doen is da jou keus.
ik loop niet te klagen, ik geef je goedbedoeld advies.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, dat ligt toch echt aan jouw instellingen en ik ga echt niet omdat er 1 persoon loopt te klagen de boel aanpassen. Dus aan jou de keuze om daar iets aan te doen misschien? Wat voor browser gebruik je dan? Welke versie?
Ik wil jou ook goed bedoeld advies geven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik loop niet te klagen, ik geef je goedbedoeld advies.
Verwijder die zwarte balken van de cap en dan is hetgene dat over blijft een normaal formaat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:25 schreef Yavido het volgende:
Misschien moet je iets aan je instellingen doen. Hier worden ze automatisch verkleind op grootte van de layout, die dus niet wordt verneukt.
Tevens houdt Selene B&A wakker, Braaaaaijen kijkt niet blij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
Voor de ochtendlezers: Jaap, Huub en Lieke kijken nog wat tv in de master bedroom. Jaap en Huub liggen gemoedelijk languit naast elkaar, Lieke zit wat rechter op op afstand.
Die hangbal heeft de hele dag al rust, ik heb geen medelijdenquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:56 schreef Kevv het volgende:
[..]
Tevens houdt Selene B&A wakker, Braaaaaijen kijkt niet blij.
Ik ga ook maar eens slapen. Truste.quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap en Lieke gaan ook slapen, laatste briljante opmerking van Jaap: "Niet aan me zitten."
Welterusten.
Thanks voor al je soundclips!quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog wat soundclips ............
Gesprek Selene met Amanda deel 1: http://www.megaupload.com/nl/?d=HG3D6B0W
Gesprek Selene met Amanda deel 2: http://www.megaupload.com/nl/?d=57J0CEQ6
Houd je smoel komt in de volgende, kan er een mooie ringtone van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |