Die krijgt vannacht nog wel een stomp onder de dekens van Ike Brianquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Brian in bed en Amanda en Selene die naast hem zitten te praten over hem.
Dàt maakt Jaap weergaloos..........quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:59 schreef Yavido het volgende:
Lieke: 'Japie, ik heb advies nodig. Mijn broertje is zo jarig, 21 wordt ie... computerfreak, stappen, feesten, wat is leuk? Mag best wat kosten'
Jaap; "Een hoer!'
Goed antwoordquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:59 schreef Yavido het volgende:
Lieke: 'Japie, ik heb advies nodig. Mijn broertje is zo jarig, 21 wordt ie... computerfreak, stappen, feesten, wat is leuk? Mag best wat kosten'
Jaap; "Een hoer!'
quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:05 schreef Guuskeee het volgende:
ik denk dat selene en snollie meedoen aan het wereldrecord 'onzin lang doorzever over 1 saai onderwerp'
ze heeft gisteren een heerlijk feest gehad en lekker gedanst met Quinten....vanmorgen haar moeder gezien en die toestand met Huub achter zich gelaten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:06 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind lieke een stuk relaxter geworden sinds vanmorgen. kom op, vertel! wie heeft haar lul gegeven?
(of heeft ze de hand aan zichzelf geslagen?)
Voor hoelangquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:16 schreef riri het volgende:
en die toestand met Huub achter zich gelaten...
misschien interessant voor je om dit een keer te lezen: Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
misschien interessant voor je om dit een keer te lezen: Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
no disrespect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |