quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:27 schreef broer het volgende:
Ah, precies op tijd voor het jeugdsentiment van Cock Robin.
Daar ben jij toch te jong voorquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:27 schreef broer het volgende:
Ah, precies op tijd voor het jeugdsentiment van Cock Robin.
Die onderste is net zulk jeugdsentiment als dit nummer.quote:
Geheel niet, het sluit perfect aan bij de soms net zo oubollige nummers in de Top 2000.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Voel je soms geen schaamte als je weer zulke out-of-topic-plaatjes of -uitspraken verzendt?
Jaaaaa, nou je 't zegt... Al ben ik wel vergeten hoe ze er precies uitzag.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:30 schreef MadMaster het volgende:
De dame (Anna LaCazio) noemde we altijd 'Huppeltje', omdat ze werkelijk nooit stil kon staan en van het ene been op het andere hupte...
Daar hoef je je toch niet voor te schamen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:31 schreef broer het volgende:
Integendeel. De hele tekst zit er nog woord voor woord in, kom ik net achter.
had gekundquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geheel niet, het sluit perfect aan bij de soms net zo oubollige nummers in de Top 2000.
En volgens mij had ik deze nog heel wat meer vulgair kunnen posten...
Nu zo:quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaaa, nou je 't zegt... Al ben ik wel vergeten hoe ze er precies uitzag.
Hmmm... had ze niet vaak zo'n baret op?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:33 schreef MadMaster het volgende:
Nu zo:
[ afbeelding ]
Destijds zo:
[ afbeelding ]
Je hebt altijd YouTube om herinneringen op te halen. En ja, ik kan me die bijnaam voorstellen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaaaa, nou je 't zegt... Al ben ik wel vergeten hoe ze er precies uitzag.
Volgens mij niet, haar haren wapperden als die van zigeunerin tijdens haar huppeltjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm... had ze niet vaak zo'n baret op?
Past zo leuk bij de kerstsfeer, zo'n reactie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:35 schreef djenneke het volgende:
grmbl %@#$(@$)%+_@%&(!@^$%
George Michael en Boy George in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:37 schreef Neleos het volgende:
Hoe gay is dit.
Volgens mij zaten ze beiden te vaak in de toilet te ravotten, al dan niet met elkaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
George Michael en Boy George in ieder geval
Thought You Were On My Side was ook een aardig hitje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij niet, haar haren wapperden als die van zigeunerin tijdens haar huppeltjes.
Ze hebben ook maar 3 echte hits gehad, 'Promise You Made', 'Just Around The Corner' en 'When Your Heart Is Weak' (als ik het me goed herinner)...
En dit was hopelijk de eerder fout door jou gezongen versie?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Pull your arms around the woooorld...
Sinds vorig jaar ken ik de juiste tekst, omdat mijn collega's krom over het bureau lagen door mijn tekst
doe eens typen wat jij voorheen zong danquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Pull your arms around the woooorld...
Sinds vorig jaar ken ik de juiste tekst, omdat mijn collega's krom over het bureau lagen door mijn tekst
Ik weet niet hoe het nu zit met Tony Henry, de Kroaten lagen in een deuk toen hij hun volkslied 'verkrachtte'.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dit was hopelijk de eerder fout door jou gezongen versie?
Throw your arms around the world at Christmas time
Het is Rick Astley, maar die heeft een gezin.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ook een foto van Rick Ashley kunnen plaatsen...
ipv van Feed the wooohoooohooooorld zong ik "Freeeeeedom, whooohoooohooooohooo"quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dit was hopelijk de eerder fout door jou gezongen versie?
Throw your arms around the world at Christmas time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |