Was dat die gozer met zijn psv petje? Staat mij iets bij van een gozer die sex met zijn vriendin op zijn scooter had ofzo, paar dagen na die uitzending was het psv - Ajax en stond hij vlak naast het uitvak ( waar ik stond) het duurde geloof ik 5 minuten voor iedereen in de gaten had wie die gozer was en hij was daarna ook heel snel weg na allerlei spreekkoren naar zijn hoofdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:41 schreef J.A.N.A. het volgende:
Die jongen op z'n scooter die zo geil van het geluid werd dat zich zat te rukken en gas te geven, kansloos....
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was dat die gozer met zijn psv petje? Staat mij iets bij van een gozer die sex met zijn vriendin op zijn scooter had ofzo, paar dagen na die uitzending was het psv - Ajax en stond hij vlak naast het uitvak ( waar ik stond) het duurde geloof ik 5 minuten voor iedereen in de gaten had wie die gozer was en hij was daarna ook heel snel weg na allerlei spreekkoren naar zijn hoofd
Dat mag hier niet he!quote:Op maandag 8 september 2008 14:34 schreef gsat0 het volgende:
Zou iemand mij kunnen adviseren om de filmpjes op usenet te kunnen downloaden? Kom er nl. niet uit!
Thanks!
quote:en ik aan die neukpop, het staat nog op de netvliezen gebrandtOp dinsdag 26 oktober 2010 00:57 schreef rubbereend het volgende:
Elke keer, bij elke kick moet ik weer aan de indiaan denken
quote:Ja dat meisje moest overgehaald worden om het te doen, ze wilde eerst nietOp maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Cherna het volgende:
Dat was lache, ik kan me nog een uitzending herinneren van een paartje die in een parkeergarage een nummertje wilde maken. Dat gebeurde dus ook. Lache was vooral hoe al die mensen opkeken toen ze met hun winkelwagentje langs het stel liepen.
De dag erna hadden we het met collega,s nog over de uitzendingen.
quote:Dat was een collega van mijOp donderdag 3 januari 2008 17:32 schreef Djeez het volgende:
En die vrouw, die zichzelf bevredigde met de hakken van hoge pumps
Dat is het enige wat ik me van dat programma kan herinnerenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef rubbereend het volgende:
Ineens moest ik denken aan die man die uitgebreid in beeld de sex met zijn opblaaspop bedreef
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |