ik herken het, maar open er geen topics overquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
verkapt "ik heb uit pure wanhoop maar een lelijk wijf geneukt"-topic?
Neequote:Op vrijdag 28 december 2007 20:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
verkapt "ik heb uit pure wanhoop maar een lelijk wijf geneukt"-topic?
Hehehhehee!!!11!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:47 schreef Roellio het volgende:
Hahahaha! Impotente sukkel!
Je lijkt Naj_Geetsrev wel!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef BlackRhino het volgende:
Als ik masturbeer is er niks aan het handje, figuurlijk dan.
ja.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef Het_Biertje het volgende:
Ben ik dan de enige die hier de humor van in ziet? :
[..]
Ahja. Dat dacht ik ook.. maar goed de tv stond ook aan, Harry Potterquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:44 schreef Netsplitter het volgende:
zenuwen denk ik.
Gewoon ontspannen en dan pas de rest.
Zit het goed in het grote koppie, dan ook in het kleine.
Dat verklaard alles..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:50 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ahja. Dat dacht ik ook.. maar goed de tv stond ook aan, Harry PotterHielp ook niet echt.
Dude.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef BlackRhino het volgende:
Kan ook zijn dat het meisje niet aantrekkelijk genoeg was trouwens![]()
Als hij op de achterkant van ze OV heeft gekeken wel ja.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:52 schreef Houtspeer het volgende:
Maandag heb je weer seks toch?
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef Het_Biertje het volgende:
Ben ik dan de enige die hier de humor van inziet? :
[..]
Volzin graag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was bezig met een volzin, maar gelukkig vatte jij het samen.
Je lult uit je broek en behoorlijk ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef BlackRhino het volgende:
Ja, ik word niet alleen verliefd vanwege uiterlijk hoor en seks is ook niet hét belangrijkst. Dus vandaar.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Niemand, zelfs mannen niet, neuken lelijk voor de lekker.
en zo is het. Het moet wel tieten hebben, anders heb ik niks om over op te scheppenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt wel...."zo lang er maar een gat in zit" is meer dan genoeg voor een hoop mannen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt wel...."zo lang er maar een gat in zit" is meer dan genoeg voor een hoop mannen flikkers
Lekker kortzichtig. Ik word niet alleen verliefd op supermooie meisjes. Ik ben verliefd op haar vanwege haar innerlijk en natuurlijk vind ik haar mooi, maar niet heel mooi ofzo maar dat telt voor mij ook niet enorm. Ze kan btw wel enorm goed pijpen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Je lult uit je broek en behoorlijk ook.
Zelfs als je al de nobele ridder uit wilde hangen, dan had je vermeld dat zij voor jou de mooiste was en dat lijkt me normaal, immers over smaak valt niet te twisten.
Maar.....
Niemand, zelfs mannen niet, neuken lelijk voor de lekker.
Of erger nog, worden verliefd op lelijk.
Ook in Hardinxveld niet.
Het is de eerste keer dat een meid haar bek op je piemel zet. Hoe weet je nou dat ze goed pijpt of niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig. Ik word niet alleen verliefd op supermooie meisjes. Ik ben verliefd op haar vanwege haar innerlijk en natuurlijk vind ik haar mooi, maar niet heel mooi ofzo maar dat telt voor mij ook niet enorm. Ze kan btw wel enorm goed pijpen!
Ik zeg alleen dat het een reden had kunnen zijn maar dat denk ik niet. Ik geef Harry Potter de schuld.
Ho, wacht, stop, back up, stil, even terugspoelen....quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef BlackRhino het volgende:
Ja, ik word niet alleen verliefd vanwege uiterlijk hoor en seks is ook niet hét belangrijkst. Dus vandaar.
Goeie instelling dude!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig. Ik word niet alleen verliefd op supermooie meisjes. Ik ben verliefd op haar vanwege haar innerlijk en natuurlijk vind ik haar mooi, maar niet heel mooi ofzo maar dat telt voor mij ook niet enorm. Ze kan btw wel enorm goed pijpen!
Ik zeg alleen dat het een reden had kunnen zijn maar dat denk ik niet. Ik geef Harry Potter de schuld.
Was het die aflevering over de gebroken toverstaf?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik geef Harry Potter de schuld.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:09 schreef MUUS het volgende:
Als jij deze persoon niet aantrekkelijk vindt ben je dus én niet verliefd én niet geil.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef BlackRhino het volgende:
...en natuurlijk vind ik haar mooi,
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:11 schreef vbmot het volgende:
[..]
Was het die aflevering over de gebroken toverstaf?
WEL ALS JE WILT NEUKEN, GEK!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar vanwege haar innerlijk en natuurlijk vind ik haar mooi, maar niet heel mooi ofzo maar dat telt voor mij ook niet enorm.
Nee, echt niet?quote:Ik zeg alleen dat het een reden had kunnen zijn maar dat denk ik niet.
Je kunt iemand onweerstaanbaar aantrekkelijk vinden zonder haar onwijs mooi te vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
WEL ALS JE WILT NEUKEN, GEK!.
En als je écht verliefd bent had je hier vermeld dat ze prachtig was, want dat vind je dan ook. Klaar.
[..]
Nee, echt niet?.
Handig hè, hokjes logicaquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef MUUS het volgende:
En als je écht verliefd bent had je hier vermeld dat ze prachtig was, want dat vind je dan ook. Klaar.
Onweerstaanbaar aantrekkelijk = stijve piemel toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je kunt iemand onweerstaanbaar aantrekkelijk vinden zonder haar onwijs mooi te vinden.
Beetje het Uma Thurman effect; beetje vreemd ogend maar wel jummie.
Potter heeft hem slap getoverd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef ThE_ED het volgende:
In Hardinxveld, daar is Harry toch een werktuig van de duivel?
Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar aantrekkelijk = stijve piemel toch?
Maw je bent het gewoon eens. Waar hebben we het dan overquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar aantrekkelijk = stijve piemel toch?
Ik ken genoeg kerels die niet onder het kopje 'mooi' vallen, maar die ik wel hard tegen de muur wil drukken.
Hoezo hokjes?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Handig hè, hokjes logica
Nevermind mensenIk kom er zelf wel uit verder.
Als we het daar over eens zijn, kunnen we toch ook tot de conclusie komen dat TS dat meisje dus óók niet onweerstaanbaar vindt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maw je bent het gewoon eens. Waar hebben we het dan over
Mjah sorry, maar ik kan zonder enig probleem een vrouw neuken die ik niet aantrekkelijk vindquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
WEL ALS JE WILT NEUKEN, GEK!.
[..]
Nee, echt niet?.
Fok! is aan het veranderen, 50 reakties duurde het voor iemand 'm homo noemdequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef Woeiii het volgende:
Gefeliciteerd, je bent homo!
homosexualiteit noemen we dat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah sorry, maar ik kan zonder enig probleem een vrouw neuken die ik niet aantrekkelijk vind
Maar jij bent dan ook een held, Swets.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah sorry, maar ik kan zonder enig probleem een vrouw neuken die ik niet aantrekkelijk vind
Eerste keer een pik in een kut porren is niet zo geweldig dat je eikel bijna ontploft van geilheid hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als we het daar over eens zijn, kunnen we toch ook tot de conclusie komen dat TS dat meisje dus óók niet onweerstaanbaar vindt?
MUUS is onzeker na al die mannen die een slappe in d'r kregenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:18 schreef Houtspeer het volgende:
TS, luister niet naar MUUS, ze is een heks en ze wilt jou manipuleren.
Dat sowieso en er daarna nog constant over piekeren maakt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eerste keer een pik in een kut porren is niet zo geweldig dat je eikel bijna ontploft van geilheid hoor.
Nee duidelijk niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een held, Swets.
TS is duidelijk nog niet zo ver.
Heb intussen d'r fobo gechecked en bovenstaande begint me sterk te lijken, tenzij ze kreunt als een varken dat geslacht wordt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
MUUS is onzeker na al die mannen die een slappe in d'r kregen
kan je bij diezelfde vrouw ook 3 kinderen verwekken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dat wordt lastig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
kan je bij diezelfde vrouw ook 3 kinderen verwekken?
En dan pist ie d'r helemaal volquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:26 schreef MUUS het volgende:
Misschien moet de TS de volgende keer een biertje of twee drinken zodat hij wat minder gespannen is..
Niet teveel uiteraard, anders krijgt hij daar weer een puddinglul van.
puddinglul? als ik teveel gedronken heb (en wakker kan blijven) is ie zowat gevoelloos. Soms wel leuk, maar af en toe ook echt niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:26 schreef MUUS het volgende:
Misschien moet de TS de volgende keer een biertje of twee drinken zodat hij wat minder gespannen is..
Niet teveel uiteraard, anders krijgt hij daar weer een puddinglul van.
Waarschijnlijk hebben ze al een hele tijd geen lul meer van dichtbij gezienquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef Houtspeer het volgende:
Jezus, wat een gebrabbel van sommige dames hier.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Heb intussen d'r fobo gechecked en bovenstaande begint me sterk te lijken, tenzij ze kreunt als een varken dat geslacht wordt, natuurlijk.
Jaja, wat een bofbips ben ik hè.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou MUUS, als dat geen neuken wordt
als ik gedronken heb denk ik soms aan seks, maar echt doen, mhuhahahaha.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
puddinglul? als ik teveel gedronken heb (en wakker kan blijven) is ie zowat gevoelloos. Soms wel leuk, maar af en toe ook echt niet.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef Houtspeer het volgende:
Jezus, wat een gebrabbel van sommige dames hier.
Thanksquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:29 schreef vbmot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze al een hele tijd geen lul meer van dichtbij gezien
Maagoed TS, het komt vanzelf wel goed naarmate je meer ervaring krijgt. Dus vaak palen dat niet al te knappe mokkel.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:47 schreef Roellio het volgende:
Hahahaha! Impotente sukkel!
Je lijkt Naj_Geetsrev wel!
Dus het is nu wel gelukt zonder een slappe te krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef BlackRhino het volgende:
Welke? Die van 22 IRL, dochter van collega van m'n pa. Die van nu via internet (vriendin van klasgenoot van mij) en ja het klikt heel goed. Woensdag afgesproken vandaag pas thuis gekomenTwee nachten blijven slapen dus en met oud en nieuw komt ze naar mij
Is overigens de eerste keer dat ik 'date' via internet..
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:57 schreef EricT het volgende:
[..]
Dus het is nu wel gelukt zonder een slappe te krijgen
Aha! I knew it!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef BlackRhino het volgende:
Welke? Die van 22 IRL, dochter van collega van m'n pa. Die van nu via internet (vriendin van klasgenoot van mij) en ja het klikt heel goed. Woensdag afgesproken vandaag pas thuis gekomenTwee nachten blijven slapen dus en met oud en nieuw komt ze naar mij
Thanks, maar dat was het niet denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:00 schreef Sandertje21 het volgende:
Als je extreem opgewonden bent kan het gebeuren dat alles ineens om onverklaarbare redenen in elkaar stort.
Ok, scary shit... hoe weet je dit?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Aha! I knew it!
En zeker op MSN ofzo al zoveel over neuken gepraat/gehint dat je je bijna verplicht voelde 't ook maar uit te voeren zeker, want dat was het plan.
hej, je bent je kleurtje kwijtquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen.
Ik ben alwetend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:01 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ok, scary shit... hoe weet je dit?
Heb je ook een foto van je nieuwe mokkel? Aangezien ze volgens jou niet al te knap is moeten d'r tieten natuurlijk wel goed zichtbaar zijn zodat wij ons een gedegen en objectief beeld kunnen vormen van haar en zodoende de door jou in deze topic beschreven problemen op validiteit kunnen beoordelen teneinde een eventuele afwijkende voorkeur op seksueel vlak danwel ontoereikende fysiologische capaciteiten te kunnen vaststellen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:49 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Die rooie hierboven wel ja. Die van nu 17, bijna 18
Als dat geen kinderen verwekken + trouwen + huisje word binnen nu en 2 weken dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef BlackRhino het volgende:
dat het meisje niet aantrekkelijk genoeg was trouwens ! Je geeft zelf het antwoord alquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef BlackRhino het volgende:
HoiGisteren ben ik ontmaagd. Alleen ik had het probleem dat mijn lul telkens weer erg snel inzakte en ook niet compleet stijf werd. Zelfs toen ik erin zat werd ie weer halfslap. Als ik masturbeer is er niks aan het handje, figuurlijk dan.
Kan het zijn dat het door de zenuwen (teveel focussen op het stijf worden) komt of heb ik echt erectie probleem? Kan ook zijn dat het meisje niet aantrekkelijk genoeg was trouwensToen ze me pijpte was 'ie btw wel helemaal stijf.
Thx!
Bij mij uit mijn tenenquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:01 schreef Matje-1989 het volgende:
De vraag blijft, waar komt het bloed in je lul vandaan als je een stijve hebt?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij mij uit mijn tenendie zijn namelijk altijd ijskoud tijdens de sex
Je hoofd/hersenen, dat is toch wel heel erg basic algemene kennis hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:26 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]Nee ik bedoel wetenschappelijk gezien moet dat toch al een keer
onderzocht zijn door een stel professoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |