Hey luitjes, niet echt een groot probleem maar vind het een beetje vaag:
Mijn vader zijn collega heeft een dochter. Die zag ik regelmatig op feestjes op mijn pa's werk en spraken soms wat. Dit was al sinds dat we 5 jaar oud waren ofzo. Inmiddels zijn we beide 22.
Nu is het zo, 5 weken geleden, dat die vader aan mij gevraagd heeft of ik zijn laptop eens kon nakijken. Bij hem thuis. Daar zag ik dit meisje weer en we raakte aan de praat. Klikte best goed, vonden elkaar leuk enzo. We hebben telefoon nr's/MSN uitgewisseld en hebben op deze manier voor een paar dagen gepraat. Toen vroeg zij of ik zin had om eens mee te gaan naar een reptielenbeurs. Ik had toen al een andere afspraak maar heb gezegd dat ik graag eens een andere keer met haar iets wou doen. Ik heb haar hierna mee gevraagd naar de bioscoop en daarna zijn we weten eten. Verliep heel leuk allemaal en we bleven contact houden. Hierna zag ik haar meerdere malen in de week (ze woont op 5 min. fietsen afstand). Ik at bij haar regelmatig, zij at hier regelmatig. We zijn meerdere keren wezen shoppen (:')) in de stad en nog een keer een avondje naar Rotterdam geweest. Euromast enzo..
Nu is het zo, dat ze hier thuis de badkamer aan het verbouwen zijn en dat geeft een herrie. Ik zei voor de grap, nu heb ik morgen vrij maar kan niet uitslapen ivm herrie... toen vroeg zij mij of ik bij haar kwam slapen. Dat vond ik goed.. we hebben samen wat tv gekeken en zijn daarna gaan slapen in haar bed (1 persoons). We hebben wat geknuffeld enzo en tegen elkaar aan gelegen... we vonden elkaar heel leuk.
Toen is zij nog een keer bij mij wezen slapen en ik vroeg toen op een gegeven moment aan haar: vind je nou dat wij wat hebben (dit alles bij elkaar gebeurde in een tijdsbestek van 5 weken)? Zij vond van niet en ze zei dat ze ook nog niet toe is aan een nieuwe relatie omdat ze nog steeds gestalked wordt door haar ex. Daarmee is het nu 7 maanden uit maar hij blijft haar sms-en/brieven schrijven/bioscoop kaartjes sturen. Daar raakt ze van in de war.... maar ze wilt hem 200% niet terug. Maar door dit gezeik wilt ze dus nog geen nieuwe relatie.
Nu is mijn vraag... als je nou geen relatie wilt, waarom doe je dan zoveel dingen met iemand en waarom vraag je of iemand bij je komt slapen en dan vervolgens in 1 bed slapen? Ik ken haar dus al best lang en het is absoluut geen "slet" ofzo. Het is een heel aardig meisje met niet zoveel vrienden. Zelfs een beetje verlegen. Dus het is geen player in mijn ogen.
alvast dank..