Dat en regelmatig dingen doen die je eng vindt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:25 schreef Paltos het volgende:
Fake it, make it.
Durf ik dat niet dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:30 schreef Houtspeer het volgende:
Ja luister vooral naar MouzurX, die gast durft niet eens mooie vrouwen te benaderen.
Het probleem bij mij is dat ik juist helemaal niemand heb, en niet durf om contacten te maken. De meeste tijd verdoezel ik aan de PC zitten circa zón 15-19 uur per dag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:22 schreef Houtspeer het volgende:
Wat voor mij geholpen heeft is met hele mooie meisjes rollenbollen, m'n zelfvertrouwen schoot dan omhoog. Mannen he
En tijdens feestjes e.d. kan je genoeg drinken totdat je geen remmingen meer hebt.
ja maar dat lukt waarschijnlijk niet hequote:Op vrijdag 28 december 2007 17:32 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk dat het met de tijd minder wordt.Je bent pas zeventien en als je alleen maar daarover na denkt wordt het veel moeilijker.Wat al iemand zei.Een vriendin kan ook enorm bij helpen.
Dan kan je dingen doen waar je 'verplicht' bent om contact te maken. Neem een baantje waar contact met mensen heel belangrijk is. Achter een kassa bijvoorbeeld, heb ik ook gedaan. Dan spreek je met honderden verschillende mensen per dag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat ik juist helemaal niemand heb, en niet durf om contacten te maken. De meeste tijd verdoezel ik aan de PC zitten circa zón 15-19 uur per dag.
WTF.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat ik juist helemaal niemand heb, en niet durf om contacten te maken. De meeste tijd verdoezel ik aan de PC zitten circa zón 15-19 uur per dag.
Echt joh, fucking 15-19 uur per dag?quote:
jesusquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zit steeds met dat gevoel als ik in de stad ben bijv dat ik op één of andere manier voor lul sta, en niet zo goed uit mijn woorden kan komen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
hoezo ben je verlegen?
Gewoon wat ik net zei denken: waarom zou ik hun ook maar meer dan een seconde boeienquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zit steeds met dat gevoel als ik in de stad ben bijv dat ik op één of andere manier voor lul sta, en niet zo goed uit mijn woorden kan komen.
Had je al veel eerder mee moeten beginnen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:20 schreef tho_Omas het volgende:
Drinken.
oefenen jongen, je moet zoveel mogelijk met mensen omgaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zit steeds met dat gevoel als ik in de stad ben bijv dat ik op één of andere manier voor lul sta, en niet zo goed uit mijn woorden kan komen.
17quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:17 schreef Barmanxxl het volgende:
Hoe oud ben je dan?
Daar zijn trainingen voor die je kunnen helpen.
Word lid van een sportclub oid. Er is vast wel een sport die je leuk vindt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
[..]
ga jij nou maar je reet afvegen .. er zit allemaal pis en water opquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef Chasiner het volgende:
gewoon schijt aan alles en iedereen hebben
niet over nadenken, dat werkt het beste en je eigen ding doen.
Ghbquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Durf ik dat niet dan?ik benader haar vaak genoeg hoor, ik weet alleen dat ik haar niet zal krijgen ... zit nogal een verschil in .. o sorry "pakken" .. of ik moet haar verkrachten
ik wil niet maar een keer er overheen ik wil er heel vaak overheen en zij moet het leuk vinden ookquote:
^^ Misschien hard, maar zo fucking waarquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:08 schreef koudhier het volgende:
Je weet het antwoord toch wel. Kwestie van achter je pc vandaan komen en er wat aan doen.
Stop crying and do something about it. Jankert.
Sterker nog, achter de computer zijn de meeste mensen gemener en onaardiger dan in het echtquote:Op zondag 30 december 2007 09:29 schreef missie18 het volgende:
Waarom durf je wel met mensen op een forum te praten? Die zijn toch ook eng? Die kunnen toch ook rare dingen over je denken?
En wat dan nog als iemand rare dingen over je denkt? Ga je dan dood? Voel je er iets van? Kruipt er iets je kont in? Nee toch?
Buiten die computer zijn de mensen niet veel anders hoor
Komt me bekend voor. Ik heb er nog steeds last van. Wat helpt is veel sociaal contact, ook online wat chatten helpt. Heb je een hobby? Zoek mensen met dezelfde interesses op, het liefst op een nl site. Zo heb je een beetje afstand hebt naar de anderen toe, maar is het toch dichtbij.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:19 schreef F04 het volgende:
Al sinds mijn hele leven heb ik last van verlegenheid, als ik me buiten mijn eigen huis begeef. Ik vind het erg vervelend, en het lijkt na mate de jaren volgen steeds erger te worden. Ik ben zelfs verlegen in de winkel, of ziekenhuis.
Het liefst zou ik willen dat al die blokkades op één of andere manier weg zouden gaan.
Soms weet ik ook niet hoe ik iets moet zeggen, en dan moet ik continu zoeken in mijn hoofd van wat voor woord moet ik zeggen.
Ik zou graag wat advies van jullie willen hebben, van wat ik hiertegen kan doen.
(geen alcohol, of drugs svp)
Je bent gewoon onzeker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat heeft idd (gek genoeg) enorm geholpen met mijquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:37 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dan kan je dingen doen waar je 'verplicht' bent om contact te maken. Neem een baantje waar contact met mensen heel belangrijk is. Achter een kassa bijvoorbeeld, heb ik ook gedaan. Dan spreek je met honderden verschillende mensen per dag.
precies. Dat moet je onthouden, anderen liggen er echt niet wakker van wat jij doet of zegt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:29 schreef MouzurX het volgende:
hoezo ben je verlegen? bang om wat anderen over je denken?? nou dan hoef je niet verlegen te zijn want je boeit die andere mensen echt totaal niet. ( niet in persoonlijke zin bedoelt, als je begrijpt wat ik bedoel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |