Dat en regelmatig dingen doen die je eng vindt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:25 schreef Paltos het volgende:
Fake it, make it.
Durf ik dat niet dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:30 schreef Houtspeer het volgende:
Ja luister vooral naar MouzurX, die gast durft niet eens mooie vrouwen te benaderen.
Het probleem bij mij is dat ik juist helemaal niemand heb, en niet durf om contacten te maken. De meeste tijd verdoezel ik aan de PC zitten circa zón 15-19 uur per dag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:22 schreef Houtspeer het volgende:
Wat voor mij geholpen heeft is met hele mooie meisjes rollenbollen, m'n zelfvertrouwen schoot dan omhoog. Mannen he
En tijdens feestjes e.d. kan je genoeg drinken totdat je geen remmingen meer hebt.
ja maar dat lukt waarschijnlijk niet hequote:Op vrijdag 28 december 2007 17:32 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk dat het met de tijd minder wordt.Je bent pas zeventien en als je alleen maar daarover na denkt wordt het veel moeilijker.Wat al iemand zei.Een vriendin kan ook enorm bij helpen.
Dan kan je dingen doen waar je 'verplicht' bent om contact te maken. Neem een baantje waar contact met mensen heel belangrijk is. Achter een kassa bijvoorbeeld, heb ik ook gedaan. Dan spreek je met honderden verschillende mensen per dag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat ik juist helemaal niemand heb, en niet durf om contacten te maken. De meeste tijd verdoezel ik aan de PC zitten circa zón 15-19 uur per dag.
WTF.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat ik juist helemaal niemand heb, en niet durf om contacten te maken. De meeste tijd verdoezel ik aan de PC zitten circa zón 15-19 uur per dag.
Echt joh, fucking 15-19 uur per dag?quote:
jesusquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zit steeds met dat gevoel als ik in de stad ben bijv dat ik op één of andere manier voor lul sta, en niet zo goed uit mijn woorden kan komen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
hoezo ben je verlegen?
Gewoon wat ik net zei denken: waarom zou ik hun ook maar meer dan een seconde boeienquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zit steeds met dat gevoel als ik in de stad ben bijv dat ik op één of andere manier voor lul sta, en niet zo goed uit mijn woorden kan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |