abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55652097
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:16 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

die zijn er wel,vooral veel in de rif gebrgte.
nee geen foto's van
O, wacht. Het meisje dat ze eerst voor Maddie McCann aanzagen. Je hebt gelijk.

Leuke hoed heeft die vrouw trouwens.
pi_55652219
Dat kan toch niet hun dochter zijn ??
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_55652468
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:22 schreef Double-Helix het volgende:
Dat kan toch niet hun dochter zijn ??
Blijkbaar wel. Ik weet niet wat voor kleur haar de moeder heeft onder haar hoofddoek.
pi_55652879
zo iemand ken ik ook, maar die kreeg op zijn ~ 8e donker zwart haar.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_55652958
ik had als baby ook blond haar,heb ik nog foto's van,nu ook gewoon donker haar.
pi_55653203
Dat is allemaal niet zo vreemd, ik heb weleens een neger baby'tje gezien, met blauwe ogen.

Feit is wel, dat blond haar, erg maar dan ook erg weinig voorkomt < 1% bij volwassen Marokkanen.
pi_55653237
Vind die halfbloedjes(half neger), met donkere huid en dan van dat blonde kroeshaar zo schattig.
  zondag 30 december 2007 @ 14:59:53 #208
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_55653591
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 17:51 schreef MahirBurekovic het volgende:
een griek/turk leuk verzinsel.
Een Grurk.
Of een Tierk.

Wehehe.
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 30 december 2007 @ 15:06:16 #209
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55653775
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:42 schreef Double-Helix het volgende:
ik had als baby ook blond haar,heb ik nog foto's van,nu ook gewoon donker haar.
Een neef van mijn vriend was idd ook blond vroeger terwijl ie nu zwart haar heeft.
In me Burberry......
pi_55653889
Typerend is dat veel Turken/Marokkanen of whatever, oh zo trots zijn op hun afkomst. Maar wel altijd overal benadrukken dat er ook genoeg blonde en blauwogige van hun afkomst zijn.
Ik weet ook hoe er in het Midden-Oosten tegen blond haar en blauwe ogen wordt aangekeken, maakt van het nationalisme/racisme daar zo'n paradox.
pi_55653961
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:09 schreef slaapvaak het volgende:
Typerend is dat veel Turken/Marokkanen of whatever, oh zo trots zijn op hun afkomst. Maar wel altijd overal benadrukken dat er ook genoeg blonde en blauwogige van hun afkomst zijn.
Ik weet ook hoe er in het Midden-Oosten tegen blond haar en blauwe ogen wordt aangekeken, maakt van het nationalisme/racisme daar zo'n paradox.
Gozer, waar heb je het over, waar wordt je er op aangekeken dan?
pi_55654065
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gozer, waar heb je het over, waar wordt je er op aangekeken dan?
Dus niet negatief gekeken, maar bijna verheerlijkend.

Dat vind ik zo apart.
pi_55654116
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:14 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Dat vind ik zo apart.
Ow zo.

Valt ook wel reuze mee zou ik zeggen, een specifiek land in gedachten?
pi_55654124
quote:

[..]

Dat vind ik zo apart.
1. Nog nooit meegemaakt dat een blond iemand werd verheerlijkt om zijn/haar blond-zijn.
2. Waarom zou je een blond iemand negatief bekijken?
pi_55654243
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ow zo.

Valt ook wel reuze mee zou ik zeggen, een specifiek land in gedachten?
Viel me meer op met Turken/Koerden/Iraniers hier. Vooral door de laatste twee wordt altijd beweerd dat ze verwant zijn met 'ons' (europeanen) omdat het ook 'ariers' ( ) zouden zijn, als argument worden dan familieleden of bekenden aangevoerd met blond haar en/of blauwe/groene ogen, om het punt sterk te maken.
Tevens zijn er talloze verhalen over 'blonde volkeren' in de bergen van Turkije, Iran en zelfs Afghanistan, dit wordt dan niet gelinkt aan een logische mix van verschillende volkeren, maar aan het 'arisch' zijn.

Maar die verhalen worden altijd met groot enthousiasme aan mij verteld, vaak met de mededeling, 'net zoals jij' . Of mss proberen ze me gewoon te vleien.
pi_55654321
Sowieso de fixatie van Ariers bij Iraniers en Afghanen is soms tekenend.

Vanwaar die rassenbewustheid..
pi_55654334
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:20 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Viel me meer op met Turken/Koerden/Iraniers hier. Vooral door de laatste twee wordt altijd beweerd dat ze verwant zijn met 'ons' (europeanen) omdat het ook 'ariers' ( ) zouden zijn, als argument worden dan familieleden of bekenden aangevoerd met blond haar en/of blauwe/groene ogen, om het sterk te maken.
Tevens zijn er talloze verhalen over 'blonde volkeren' in de bergen van Turkije, Iran en zelfs Afghanistan, dit wordt dan niet gelinkt aan een logische mix van verschillende volkeren, maar aan het 'arisch' zijn.
Ik zie dat meer als argument tegen nationalisering, of een soort van opgelegde integratie/assimilatie om toch nog op een bepaalde manier je te willen en kunnen onderscheiden van de 'reguliere' volkeren. Iran heet wel inderdaad land van de Ariers, maar als je teruggaat in de historie wie zoal over Perzie heeft gereageerd is een link niet zo ver te leggen, van Turken zou ik het niet zo snel zeggen.
  zondag 30 december 2007 @ 15:24:47 #218
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_55654370
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:20 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Viel me meer op met Turken/Koerden/Iraniers hier. Vooral door de laatste twee wordt altijd beweerd dat ze verwant zijn met 'ons' (europeanen) omdat het ook 'ariers' ( ) zouden zijn,
Waarom zo'n emoticon erbij dan?

De Iraniers zijn ook Ariers en ook wel degelijk verwant met de Europeanen (qua taal en ook genetisch). En dat is echt niet om op te scheppen of dergelijke hoor.
pi_55654440
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:24 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Waarom zo'n emoticon erbij dan?

De Iraniers zijn ook Ariers en ook wel degelijk verwant met de Europeanen. En dat is echt niet om op te scheppen of dergelijke hoor.
Ongeacht of Iraniers verwant zijn met europeanen, wat idd klopt. Dit heeft niks met Ariers te maken.
Ariers waren gewoon een volk in het midden oosten wat niks met blonde mensen te maken had.
Alleen Hitler's stereotype heeft dat beeld volledig vertroebeld, zelfs bij Iraniers en Afghanen.

Vandaar die emoticon, de echte ariers waren dus gewoon 1 van de 3 volkeren die later zijn opgegaan in de Perzen.
  zondag 30 december 2007 @ 15:41:40 #220
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_55654845
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:27 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Ongeacht of Iraniers verwant zijn met europeanen, wat idd klopt. Dit heeft niks met Ariers te maken.
Ariers waren gewoon een volk in het midden oosten wat niks met blonde mensen te maken had.
Alleen Hitler's stereotype heeft dat beeld volledig vertroebeld, zelfs bij Iraniers en Afghanen.

Vandaar die emoticon, de echte ariers waren dus gewoon 1 van de 3 volkeren die later zijn opgegaan in de Perzen.
De Ariers waren inderdaad een ruitervolk dat zich via Kaukasus verspreidt heeft richting Europa, Perzie, en India.

En ik zelf spreek liever over Indo-Europeanen.
pi_55659921
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:09 schreef slaapvaak het volgende:
Nou ik vind iemand met blauwe ogen en blonde haar niet meer dan iemand met zwarte huid of weet ik veel,ik wou alleen zeggen dat er veel variaties zijn en echt niet een typische Marokkaan/Turk bestaat.
pi_55660029
quote:

[..]

Dat vind ik zo apart.

Mensen melden dit omdat er vaak van uit gegaan wordt dat andere mensen hier niet van op de hoogte zijn.
Niet omdat mensen er trots op zijn of er zich voor schamen.
pi_55660089
Ik hoorde van een Marokkaan ooit dat alle Berbers oorspronkelijk blond waren maar dat ze later veel kinderen van Arabieren hebben gekregen en daardoor nu donkerder zijn. Klopt dit?
pi_55660172
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:41 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

De Ariers waren inderdaad een ruitervolk dat zich via Kaukasus verspreidt heeft richting Europa, Perzie, en India.

En ik zelf spreek liever over Indo-Europeanen.
Zou het dan ook kunnen dat Tjetjenen oorspronkelijk achtergebleven Ariers zijn?????
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55661599
Het zou eerder kunnen dat Ariers niet bestaan lijkt mij.
pi_55666903
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef IHVK het volgende:
Ik hoorde van een Marokkaan ooit dat alle Berbers oorspronkelijk blond waren maar dat ze later veel kinderen van Arabieren hebben gekregen en daardoor nu donkerder zijn. Klopt dit?
Kan,maar is niet waarschijnlijk,De guanchen(ook berbers,canarische eilanden)zijn blond,maar op de tekeningen zijn Berbers vanaf de egyptische tijd al zwartharig en met een lichte huidskleur.
En Berbers zijn maar heel licht vermengd met Arabieren,de meeste ''Arabieren'' in N-Afrika zijn genetisch Berbers.
pi_55669988
En Marokkaan zit vaker achterin een politieauto.
  maandag 31 december 2007 @ 01:19:32 #228
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_55670997
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:00 schreef Burakius het volgende:
Dit is pas een echte Turk ( ik dus )

[ afbeelding ]

Vers uit de Tattaarse stam verrezen. De enige die nog puur Turksch zijn.
Als we een quiz zouden houden in de trant van raad de plaat, Turk of Marokkaan, dan zou ik je een mocro geschat hebben Ik vind zarGon daarentegen pas echt op een stereotype Turk lijken.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_55671035
Ik zou onze tataar eerder een echte Arabier geschat hebben,zo eentje uit de woestijn....
pi_55671946
Kan iemand hier een schoolvoorbeeld van een marokkaan en een turk. Van zowel mannelijk als vrouwelijk geslacht. Want ik moet eerlijk zeggen ik herken ze ook niet altijd allemaal. Aan naam en taal kan ik ze wel altijd herkennen

Dus... ik verwacht 4 plaatjes van schoolvoorbeelden
  maandag 31 december 2007 @ 02:31:05 #231
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_55672274

Ziehier een echte turk, geen enkel uit de bergen getiefde berber kan aan deze perfectie tippen
*Hosselcopter*
pi_55672851
Turken zijn meer van het woord en daden, hoewel Hakan Sukur nog steeds de nieuwe Ronaldo zou moeten worden (in de topjaren van Galatasary dit vaak moeten aanhoren). En ze hebben meestal op een bepaalde leeftijd dat de pret opeens over is en ze binnen 2 maanden getrouwd zijn, het huisje boompje beestje verhaal eigenlijk. De Borat snorren heb ik ook wel aardig wat keren gezien bij Turkse mannen van een bepaalde generate.

Marokkanen hebben mooie praatjes, beetje grappen maken en als ze eenmaal hebben berekent welke situatie voor hen beter uitkomt draaien ze slim hun mening bij. Algerijnen zijn hier bijv niet van gediend en daar wordt al snel de grens al sneller duidelijker gemaakt. Marokkanen zijn wel relaxed alleen als je op iemand wilt bouwen (in stereotypen gesproken) moet je toch eerder bij de Turk zijn als die je zijn woord.

Turken hebben meestal geen identiteitscrisis. Veel Marokkanen (overduidelijk) wel.

PS: Voor de Turken hier: Is Erdogan een Turk met Georgische achtergrond?
Een Turk die ik ken is 'niet zo' blij met zijn optreden als premier en kan niet begrijpen dat Turkije 'door die Georgier wordt vertegenwoordigd'.

[ Bericht 16% gewijzigd door Alulu op 31-12-2007 04:04:37 ]
X
  maandag 31 december 2007 @ 07:52:57 #233
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_55673301
Mijn ervaring is iig dat Turken chille en vaak hardwerkende lui zijn.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_55673395
quote:
Op maandag 31 december 2007 01:21 schreef Double-Helix het volgende:
Ik zou onze tataar eerder een echte Arabier geschat hebben,zo eentje uit de woestijn....
Als ik op me achternaam google kom ik vaak op Joden uit lol. Maar ja daar heb ik dan wel een theedoekie op he dus en een baardje. Ik kan wel nog een foto plaatsen (ben nu even op stage)... oordeel dan maar weer . Maar hm.. wie weet dat er wat Arabisch in zit? Je weet het nooit he met een Turk .
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55673405
quote:
Op maandag 31 december 2007 03:43 schreef Alulu het volgende:
Turken zijn meer van het woord en daden, hoewel Hakan Sukur nog steeds de nieuwe Ronaldo zou moeten worden (in de topjaren van Galatasary dit vaak moeten aanhoren). En ze hebben meestal op een bepaalde leeftijd dat de pret opeens over is en ze binnen 2 maanden getrouwd zijn, het huisje boompje beestje verhaal eigenlijk. De Borat snorren heb ik ook wel aardig wat keren gezien bij Turkse mannen van een bepaalde generate.

Marokkanen hebben mooie praatjes, beetje grappen maken en als ze eenmaal hebben berekent welke situatie voor hen beter uitkomt draaien ze slim hun mening bij. Algerijnen zijn hier bijv niet van gediend en daar wordt al snel de grens al sneller duidelijker gemaakt. Marokkanen zijn wel relaxed alleen als je op iemand wilt bouwen (in stereotypen gesproken) moet je toch eerder bij de Turk zijn als die je zijn woord.

Turken hebben meestal geen identiteitscrisis. Veel Marokkanen (overduidelijk) wel.

Een Turk die ik ken is 'niet zo' blij met zijn optreden als premier en kan niet begrijpen dat Turkije 'door die Georgier wordt vertegenwoordigd'.
Deze Turk is über blij met Erdogan en is blij dat de premier eindelijk geen Jood dit keer is.
pi_55674416
quote:
Op maandag 31 december 2007 02:31 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]

Ziehier een echte turk, geen enkel uit de bergen getiefde berber kan aan deze perfectie tippen
valt reuze mee.
pi_55674467
quote:
Op maandag 31 december 2007 08:27 schreef Burakius het volgende:

[..]

Deze Turk is über blij met Erdogan en is blij dat de premier eindelijk geen Jood dit keer is.
Dude. Alsof Turkije ooit een joodse premier heeft gehad.

Deze Turk hier is van mening.
Dat dat alleen het antisemitisme is dat onder sommigen leeft. Over Erdogan wordt nu ook al gezegd door die zelfde antisemieten dat hij joods zou zijn.

En als hij joods is, so what, als hij zijn land maar dient,daar gaat het om niet om zijn geloof of akomst. Beetje Wilders trekjes hiero.
pi_55674512
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dude. Alsof Turkije ooit een Joodse premier heeft gehad.

Deze Turk hier is van mening.
Dat dat alleen het antisemitisme is dat onder sommigen leeft. Over Erdogan wordt nu ook al gezegd door die zelfde antisemieten dat hij Joods zou zijn.

En als hij Joods is, so what, als hij zijn land maar dient,daar gaat het om niet om zijn geloof. Beetje Wilders trekjes hiero.
In ieder geval ben ik blij dat er eindelijk een pro-islamitische president aan de macht is.
pi_55674626
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:16 schreef Burakius het volgende:

[..]

In ieder geval ben ik blij dat er eindelijk een pro-islamitische president aan de macht is.
Nou laat dan de volgende keer de mensen erbuiten die er niks mee te maken hebben.

Er is zelfs een boek geschreven over het joods zijn van Erdogan. Over mensen die niks te doen hebben gesproken..
pi_55675802
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nou laat dan de volgende keer de mensen erbuiten die er niks mee te maken hebben.

Er is zelfs een boek geschreven over het joods zijn van Erdogan. Over mensen die niks te doen hebben gesproken..
Ehm... wil je ontkennen dat de eerdere presidenten Joods waren? Of ontken je ook dat de legerleider van nu geen Jood is .
pi_55677368
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:07 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ehm... wil je ontkennen dat de eerdere presidenten Joods waren? Of ontken je ook dat de legerleider van nu geen Jood is .
Joden aan de macht in Turkije? Interessant
pi_55677650
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:01 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Joden aan de macht in Turkije? Interessant
Overal in de wereld klimmen ze in hoge machtsposities.. en who blames them. Heb ik alleen maar restecp voor en het is verdomde slim van ze.
pi_55679589
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

Overal in de wereld klimmen ze in hoge machtsposities.. en who blames them. Heb ik alleen maar restecp voor en het is verdomde slim van ze.
Een samenzwering!
Cool story, Hansel.
pi_55680686
quote:
Op maandag 31 december 2007 03:43 schreef Alulu het volgende:

[..]

Klopt. Zijn voorouders zijn ooit uit Georgië naar Rize geëmigreerd.
pi_55714852
quote:
Op maandag 31 december 2007 02:31 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]

Geen homo kan aan hem tippen bedoel je
pi_57570354
Wie zit het verschil tussen een Duitser,Belg,Engelsman en een Nederlander.
pi_57570489
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:53 schreef D-Flying het volgende:
Wie zit het verschil tussen een Duitser,Belg,Engelsman en een Nederlander.
In de meeste gevallen niet echt moeilijk, als het niet het uiterlijk is dan wel de kleding. Duitsers en Nederlanders lijken nog het meest op elkaar
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_57572242
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 16:16 schreef Elvi het volgende:
Turken zijn iets bleker. En de vrouwen dragen hun hoofddoekje anders.
en vaak ook niet..
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 24 maart 2008 @ 01:26:21 #249
210143 EyeMJR
Eye See Eye Forget !!!
pi_57572339
het verschil is dat ze uit een ander land komen
When Crying In The Mist, To Pray For Amnesia
pi_57575566
Ex van Sarkozy hertrouwd in New York
maandag 24 maart 2008 om 08:54

NEW YORK (ANP/AFP) - De gewezen echtgenote van de Franse president Nicolas Sarkozy, Cecilia Ciganer-Albeniz, is zondag in New York in het huwelijk getreden met de Amerikaan van Marokkaanse komaf Richard Attias. Ongeveer honderdvijftig mensen waren aanwezig bij de plechtigheid in het Rockefeller Center in New York.

Vooraf had het bruidspaar de gasten uitdrukkelijk verzocht geen fototoestel of mobiele telefoon mee te nemen. Na afloop was er een receptie en konden de gasten aanschuiven voor een diner in de Rainbow Room van het Rockefeller Center.

Kijk wat ik heb gevonden op Internet.

pi_57576699
turk:

marokkanen:
pi_57635663
Echte marokkaan:

Uit het Rif-gebergte.

Neppe marokkaan:

pi_57637345
De vraag is best stom. Gezien de afstand had de vraag ook kunnen zijn: Hoe zie je het verschil tussen een Portugees en een Zweed?
pi_57693711
Christenslaven?

De befaamde tolerantie van de Hollandse Republiek zou mede geïnspireerd zijn door de islam. Dat lijkt vooralsnog wishful thinking.

Dat koningin Beatrix en prinses Máxima fan zijn van ‘multiculturele uitwisselingen’, wisten we al, maar Willem van Oranje? Toch is dat wat het tijdschrift Al-Islaam - van de vrij liberale Ahmadiyya-moslims - stelt. Het ging op zoek naar de islamitische wortels van de Nederlandse tolerantie in de Gouden Eeuw.

Met verbluffende resultaten. ‘Nederlanders van de zestiende en zeventiende eeuw waren zo onder de indruk van de godsdienstvrijheid en welvaart in Turkije en Marokko dat duizenden zich daar vestigden’, is een van de conclusies.

Navraag leert echter dat ze dat niet vrijwillig deden. ‘Dat waren Nederlandse zeelui die op de Middellandse Zee gevangen werden genomen door zeerovers’, zegt hoogleraar geschiedenis Henk van Nierop van de Universiteit van Amsterdam. ‘Die Hollanders werden vervolgens als slaaf verkocht in Noord-Afrika, tenzij ze zich bekeerden tot de islam. Bekeerlingen zijn er wel geweest, maar daar weten we weinig van. De kerken hadden potjes om de christenen vrij te kopen uit hun slavernij. Zo nu en dan kwam er een schip terug.’
pi_58073132
Dit is een echte marokkaan.

Wie weet of deze man een Turk is of een Marokkaan, of iets anders?

pi_58077250
Turken zijn in mijn ervaring een stuk rustiger en beschikken over het algemeen over een ietwat verder ontwikkelde vorm van humor.
Althans de turken die ik ken.
  woensdag 16 april 2008 @ 19:11:41 #258
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58093829
Turken werken hard, marokkanen zijn onbetrouwbaar, is mijn ervaring.
pi_58110228
uh. als ze een hoofddoekje ophebben. die zijn anders gevouwen
pi_58111019
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:11 schreef dubidub het volgende:
Turken werken hard, marokkanen zijn onbetrouwbaar, is mijn ervaring.
Oh nee, ja, duidelijk!
pi_58124815
Turken zijn iets voller
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_58125245
Neppe Marokkaanse player:

Echte Marokkaanse player:

pi_58161669
Dit is een neppe Marokkaanse Model:

En dit is een echte mode l:

pi_58163264
quote:
Hoe zie je verschil tussen Turk en Marokkaan?
Een Turk rijdt in een halfgare Mercedes.

Een Marrokaan rijdt halfgaar in een BMW die naar wiet stinkt.
pi_58163896
@D-Flying, het valt me op dat je de 'marokkanen-uitzienden' als 'nep' belabelt, en anderen die zo konden doorgaan voor volbloed Hollanders als marokkanen ziet
pi_58214525
Een Turk rijdt in een getunede BMW/Mercedes.

Een Marrokaan rijdt gepimpte in Mercedes/BMW/Volkswagen .
pi_58288800
Niet goed geïntegreerde marokkaanse vrouw:

Perfect geïntegreerd:

Dat noemen ze pas integratie
pi_58408674
Oh sorry de laatste vrouw moet nog haar hoofddeksel afdoen.
pi_58409589
Haha d-flying is echt garppig.
pi_58413051
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:01 schreef D-Flying het volgende:
Niet goed geïntegreerde marokkaanse vrouw:

[ link | afbeelding ]

Perfect geïntegreerd:

[ link | afbeelding ]

Dat noemen ze pas integratie
fuck off
pi_58416115
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:29 schreef chatter het volgende:
Het verschil kan je als volgt zien.
Als je zegt "kut moslim" haalt een Turk zijn schouders op en lacht terwijl hij "nee" schudt, een Marokaan haalt zijn hele familie erbij en begint "dizgrimmenazie" te schreeuwen.

Een Marokaan fluit en knipoogt naar een geit/schaap en probeert er een afspraakje mee te maken (mocht dat alsnog niet lukken dan wordt het een groepsverkrachting), een Turk heeft gewoon een vrouw.

Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_58464756
Ik denk niet dat een turk/marokkaan veel heeft aan een schaap aangezien er veel zijn in Turkije/Marokko die nog single zijn. Een koe zou beter zijn.
pi_58464890
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:19 schreef D-Flying het volgende:
Ik denk niet dat een turk/marokkaan veel heeft aan een schaap aangezien er veel zijn in Turkije/Marokko die nog single zijn. Een koe zou beter zijn.
ff serieus, hoe oud ben jij?
  zondag 4 mei 2008 @ 17:24:22 #274
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_58474708
Sorry, maar WTF is een plat achterhoofd?
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  zondag 4 mei 2008 @ 20:35:37 #275
87694 Robin__
letitredno
pi_58478288
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 16:20 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Leuk dat je dat grappig vind, maar het is echt zo.
ja duh, maar als je die kromming/ronding niet defineerd gaat je uitspraak op voor heel de wereldbevolking zo'n beetje
pi_58484166
Een platachterhoofd, kan niet een twee drie een voorbeeld vinden.
pi_58484524
Plat achterhoofd... LOL.. Begin eens op te zoeken waar Marokko en Turkije liggen op de wereldkaart. Turkije is in bepaalde gevallen Europees, Marokko ligt in Noord-Afrika. Ze hebben een heel andere voertaal, nl Turks en Arabisch. Turkije heeft over het algemeen een hoogstaande beschaving, Marokko is op de meeste punten wat primitiever. In Turkije is er zelfs sprake geweest van een hoofddoekjesverbod, Marokko is een zeer tolerant Islamistisch land, er wonen bv ook veel joden.

In beide landen wonen, net als in Nederland, ontzettend veel mensen met verschillende 'looks'.

Turkse mannen

Marokkaanse mannen

Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 5 mei 2008 @ 12:21:37 #278
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58488773
Turken werken, Marokkanen niet.

Maar die was vast al eens gepost.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58545501
@Manono beetje ontopic blijven.

Het is niet de bedoeling dat je andere landen de grondt in drukt en de andere omhoog lift.
pi_58545815
School:

Turken zijn goed in Natuurkunde/Scheikunde.
Marokkanen zijn goed in Wiskunde.
pi_58546253
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:48 schreef D-Flying het volgende:
School:

Turken zijn goed in Natuurkunde/Scheikunde/Wiskunde.
Marokkanen zijn goed in Wiskunde.
pi_70731089
1. Turken zijn echte werkers, marokkanen niet
2. Marokkanen zijn veel conservatiever dan de Turken
3. Je hebt ook Turken met blond haar, blauwe ogen, groene ogen (die komen meestal van het Noorden - aan de Zwarte zee)
4. Turken spreken geen Arabisch

hier enkele bekende Turkse mannen

dinsdag 7 juli 2009 @ 19:23:31 #283
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70751390
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:25 schreef silke22 het volgende:
3. Je hebt ook Turken met blond haar, blauwe ogen, groene ogen (die komen meestal van het Noorden - aan de Zwarte zee)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En daar meldt jij je voor aan op Fok! om dit topic te kicken
Ik ben inmiddels overleden
pi_101187806
Simpel, vraag 't 'n Marokkan of 'n Turk?
Bij mij op school lopen er heel veel Marokkanen & Turken rond ;)
& M'n secret crush is een Turk :D
Om eerlijk te zijn 't maakt me eigenlijk niks uit wat 't verschil is maar de meeste mensen zeggen:

~Haarkleur
~Huidskleur
~Kleren
~Petjes of Stoned Eiland petjes..
~Enz.. Dus zal wel :D

@silke22 Heeft gelijk
En BTW foto's zijn LEKKER!! :4
pi_101188600
Godver, wat een kutkick.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:36:34 #286
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_101188881
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:13 schreef TreuGirlx het volgende:
Simpel, vraag 't 'n Marokkan of 'n Turk?
Bij mij op school lopen er heel veel Marokkanen & Turken rond ;)
& M'n secret crush is een Turk :D
Om eerlijk te zijn 't maakt me eigenlijk niks uit wat 't verschil is maar de meeste mensen zeggen:

~Haarkleur
~Huidskleur
~Kleren
~Petjes of Stoned Eiland petjes..
~Enz.. Dus zal wel :D

@silke22 Heeft gelijk
En BTW foto's zijn LEKKER!! :4
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Enchanter het volgende:

[..]

En daar meldt jij je voor aan op Fok! om dit topic te kicken :')
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:17:34 #287
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101197147
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2009 10:25 schreef silke22 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering, wat ben jij een sukkel :N

Altijd zo'n hekel aan die kneusjes die met foto's van 'knappe' modellen aan komen kakken om zo een positief beeld te schetsen van een volk...

Alsof dat representatief is...kneusje.
Krekker is de bom!
pi_101199391
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2007 16:17 schreef slaapvaak het volgende:
Marokkanen zijn vaak wat langer en slanker, scherpere gezichten. Turken korter en breder, iets grovere gezichten.

Aan kleding: Marokkanen wat hipper of tuig, Turken vaak wat netter.
dat
alleen qua lengte zijn bij ons de jongens wel langer, alleen vrouwen denk ik dat marokkanen wel iets langer zijn (scheelt ook niet veel)
voor de rest klopt het verhaal wel grotendeels
pi_101199503
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2007 19:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Heeull niet!!! Zo ziet een gemixte Turk eruit!

Dit is pas een echte Turk ( ik dus :P)

[ afbeelding ]

Vers uit de Tattaarse stam verrezen. De enige die nog puur Turksch zijn.

:7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7

p.s.

Ook geen plat achterhoofd hier.. Zal wel van mijn Ceceens-heid komen?
wij dragen geen doekjes op onze hoofd? dat is wat meer koerdisch
pi_101201647
Goed topic, belangrijk topic.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 06:01:01 #291
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_101201878
Kutkick
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')