Ze zeggen weleens wat over 'de jeugd van tegenwoordig', nou de oudjes kunnen er ook wat van.
Ging ik even boodschappen bij de Lidl doen (de Lidl ja

) had ik alleen ff geen euro voor een karretje. Wel 2 losse 50 eurocent munten, dus ik houd daar een oud vrouwtje aan, om het karretje over te nemen (ff gecheckt of het zo'n 50cent karretje was of 1 euro, dat verschilt nogal. Was 1 euro, dus ik geef die 50 cent munten.
Help d'r nog even aangezien ze 2 zware tassen uit de kar amper getild kreeg (was zelf nogal klein). Nouja ik boodschappen gedaan, breng dat karretje terug, zit er maar 50 eurocent in! Nouja zal 50 cent mij aan mn reet roesten, kan ze weer lekker een extra zak bloembollen van kopen om de hongerwinter door te komen, maar een beetje asociaal om je mond te houden en dat ik d'r nog help ook, is het wel
Even later besluit ik een visje te halen bij de viskraam, staan er zeker 10 mensen op rij waarvan er nog 7 geholpen moeten worden, komt er weer zo'n oldtimer vrouwtje aangesjokt met d'r rollator. Zonder ook maar op d'r beurt te wachten of te informeren of iedereen al geholpen wordt, probeert ze dus gewoon tot 3 keer toe achter elkaar voor te dringen

Je mag dan wel oud zijn, zelfs slecht ter been, maar dat moet geen vrijbrief zijn om lekker aso voor te dringen

Klacht: 2 keer achter elkaar een vijfenzestigplusser die ronduit onbeschoft waren.