oeh... mooi lied!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BLy6UH2hZLQ
Helpt goed bij keelpijn wordt beweerd, je moet het natuurlijk wel lusten, lust jij het?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi BlurkbabeIk moet steeds aan 'die zoute haring' denken....
Ja he? Is 1 van mijn lievelingsnummers.quote:
Apocalyptica?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja he? Is 1 van mijn lievelingsnummers.
Heb jij nog iets van die groep waar jij laatst geweest bent, ben de naam even kwijt.
neequote:Op vrijdag 28 december 2007 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Helpt goed bij keelpijn wordt beweerd, je moet het natuurlijk wel lusten, lust jij het?
Net Popquiz a Go Go nog gezien? Geinig interview met de zanger van Fischer Z.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BLy6UH2hZLQ
Ja, die bedoel ik, ze zijn echt goed!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Apocalyptica?
yes...
http://www.youtube.com/watch?v=GhVaaj5T0rk
Ja! Leuk he? En Oudejaarsavond is het vanaf half 8 de hele avond Popquiz a gogo en dan de top 2000 en later die nacht Madonna, dus hij kan wat mij betreft de hele avond op Ned 3quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Net Popquiz a Go Go nog gezien? Geinig interview met de zanger van Fischer Z.
Jemig. Houden ze wel even pauze zodat de kijkers gelegenheid krijgen om hun vingers er af kan knallen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja! Leuk he? En Oudejaarsavond is het vanaf half 8 de hele avond Popquiz a gogo en dan de top 2000 en later die nacht Madonna, dus hij kan wat mij betreft de hele avond op Ned 3
Ja, dat valt dan tegen he, het lijkt dan net alsof je er nog maar een paar minuten inligt, en dan gaat dat kloteding weerquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
Nah was een beetje laat zeg maar. Wekker ging om 7:00![]()
Jaja....en maar boos op mij zijn als ik je naar bed stuur.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
Nah was een beetje laat zeg maar. Wekker ging om 7:00![]()
Precies.. dan denk je van jaaa hooorrrr dat kan helemaal nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat valt dan tegen he, het lijkt dan net alsof je er nog maar een paar minuten inligt, en dan gaat dat kloteding weer
Nou, daar neem ik wel even tijd voor hoor, champagne en vuurwerk met de buurtjes en dan lekker feestenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig. Houden ze wel even pauze zodat de kijkers gelegenheid krijgen om hun vingers er af kan knallen?
Is nou éémaal lastig met nachtdieren. Daarom zijn die avonddiensten byzonder welkomquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaja....en maar boos op mij zijn als ik je naar bed stuur.....
Ken je die reclame die ze ervan hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Avond!
Cast away is begonnen, jammer dat ik 'm al ken. Topfilm
.
Ah, gelukkig. Fuck Madonna!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, daar neem ik wel even tijd voor hoor, champagne en vuurwerk met de buurtjes en dan lekker feesten
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:44 schreef Soury het volgende:
Ken je die reclame die ze ervan hebben gemaakt.![]()
Ff zoeken
http://nl.youtube.com/watch?v=XvX7ovvf-LI![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken je die reclame die ze ervan hebben gemaakt.![]()
Ff zoeken
http://nl.youtube.com/watch?v=XvX7ovvf-LI![]()
Bij mijn vorige werk had ik vaak dienst van 2 uur tot 10 uur, en in het begin kon ik haast niet uit mijn bed komen, maar op een gegeven moment wen je er toch aan, maar dan moest het wel 5 dagen achter elkaar zijn, zodat je een regelmaat hebt, anders is dat niet te doen. Maar de wekker haat ik nog steeds, dat gelúid, bahquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies.. dan denk je van jaaa hooorrrr dat kan helemaal niet, en het nog donker ook
Ik moet 1 januari werkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk had ik vaak dienst van 2 uur tot 10 uur, en in het begin kon ik haast niet uit mijn bed komen, maar op een gegeven moment wen je er toch aan, maar dan moest het wel 5 dagen achter elkaar zijn, zodat je een regelmaat hebt, anders is dat niet te doen. Maar de wekker haat ik nog steeds, dat gelúid, bahDaarom geniet ik ook zo van mijn vakantie, nog 4 dagen, joepie
+1quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoef de 7e pas weer te beginnen.
Mmm de ervaring leert dat dat meestal naar nieuws isquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leuk, gelijk het nieuws uit eerste hand van de nacht daarvoor....
Ja, altijd weer sukkels die bijdehand doen met vuurwerk, vetes die uitgevochten worden, relationele problemen, dronken achter het stuur.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm de ervaring leert dat dat meestal naar nieuws is
Kortom...klotequote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm de ervaring leert dat dat meestal naar nieuws is
Ikke wel .. doe helemaal niks ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, altijd weer sukkels die bijdehand doen met vuurwerk, vetes die uitgevochten worden, relationele problemen, dronken achter het stuur.
Dus........gewoon lekker cosy thuis blijven.
Nee dat snap ik, daar ook ellende op 1 januari. Werk voor een media bedrijfquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werk je in 't ziekenenhuis of zo? Anders vat ik 't niet.
Dan klinkt nieuws uit de eerste hand idd wel logischquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Nee dat snap ik, daar ook ellende op 1 januari. Werk voor een media bedrijf
De mijne ook.quote:
Jammer hoorquote:
Het is helemaal ontkleed, onze SC, kale bedoening hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke wel .. doe helemaal niks ..![]()
Shit mijn pompom is ook weg
Nietusquote:
Oh ja toch welquote:
En hij is nu veranderd in een jonge God?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is helemaal ontkleed, onze SC, kale bedoening hoor.
Nachtzuster, kom terug!!! PLease, please, please.
Ik vind NMNS ook niet zo leuk meer, vond dat vieze ouwe mannetje veel leuker
Komt wel weer goed.....kwestie van tijd en geduld.....met of zonder vies oud mannetje....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is helemaal ontkleed, onze SC, kale bedoening hoor.
Nachtzuster, kom terug!!! PLease, please, please.
Ik vind NMNS ook niet zo leuk meer, vond dat vieze ouwe mannetje veel leuker
en neem meteen Ian mee hier naartoe alstublieft
http://nl.youtube.com/watch?v=cJ7Ggo7kgkQquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt wel weer goed.....kwestie van tijd en geduld.....met of zonder vies oud mannetje....
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Gaan we op zoek naar een plassende ava voor NMNS
Ik vind "De Denker" van Rodin wel bij NMNS passen..maar daar zal wel geen ava van zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Gaan we op zoek naar een passende ava voor NMNS
Echt waar NMNS?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, stemming......Huub vliegt eruit....
Stemming !!!!!!!!!!!!!!!! WTFquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk het niet, maar iets in mij zegt......waarom eigenlijk niet. Ik zou het de ultieme naaistreek van Jaap vinden.....quote:
Das te regelen. Wat je al niet vind op google als je neem mij niet serieus intiktquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind "De Denker" van Rodin wel bij NMNS passen..maar daar zal wel geen ava van zijn.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zei je ook alweer NMNSquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kwestie van door google halenquote:
Dus ik mag niet zeggen dat Jaap Huub er zojuist in heeft gehouden?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg, geen commentaren op de streams hier hè?!![]()
Ja, als je googled zie je ons ook allemaal staanquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Das te regelen. Wat je al niet vind op google als je neem mij niet serieus intikt[ afbeelding ]
Verwijder je dan je eigen post?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ik mag niet zeggen dat Jaap Huub er zojuist in heeft gehouden?
"Ik denk het niet, maar iets in mij zegt......waarom eigenlijk niet. Ik zou het de ultieme naaistreek van Jaap vinden....."quote:
En nu ook de jouwe.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn zoektocht levert 't volgende op![]()
[ afbeelding ]
Het is wel een een leuke ondertitelquote:
Gniffel..quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is wel een een leuke ondertitel.
*Surft naar de cos om te zien hoe lieke dit opneemt.*quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
Heb jij al iets Soury?quote:
een grote wat mij betreft....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij al iets Soury?
Hans Dorresteijn vind ik ook wel een beetje op NMNS lijken, qua stijl en dat is een compliment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |