Ga naar de studio en mep 'm neer . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:20 schreef Jane het volgende:
Moest dat nou, die jingle vlak voor het einde van Frank?![]()
Het is dichtbij genoeg, dus het zou kunnen....quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga naar de studio en mep 'm neer . . .![]()
Alfred J. Kwakquote:
Sterkte dan maarquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:47 schreef MadMaster het volgende:
En ik ga juist een avondje niet luisteren, even inkopen doen voor oud en nieuw...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:47 schreef MadMaster het volgende:
En ik ga juist een avondje niet luisteren, even inkopen doen voor oud en nieuw...
Greysquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]Ik had op blz twee al even naar je gezwaaid en gezoend, maar ik doe het gewoon nog een keer!
Heiligschennis !!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:24 schreef D.Rose het volgende:
*video aanzet
ff de uitzending van gisteren zien voor vandaag begint![]()
Fijne avondquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:54 schreef Jane het volgende:
Ik blijf nog wel luisteren, maar ik ben weg van de pc. M'n vriendje komt zo en dan is het niet zo gezellig als ik blijf FOK!ken.
Voor die paar dagen in het jaar . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:54 schreef Jane het volgende:
Ik blijf nog wel luisteren, maar ik ben weg van de pc. M'n vriendje komt zo en dan is het niet zo gezellig als ik blijf FOK!ken.![]()
Daar ben ik het mee eens... tss zeg he het is maar een paar dagen hoor... doe niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voor die paar dagen in het jaar . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |