Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:03 schreef Q. het volgende:
Waarom doe je dat dan ook, Pheno?
Wel eens gehad? Geloof me, dat wil je niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:07 schreef liefie_ het volgende:
Ik wil wel een plotselinge aanval van buikgriep!
Kom maar!
Ik heb er ervaring meequote:Op vrijdag 28 december 2007 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel eens gehad? Geloof me, dat wil je niet..
Hij is hetquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:11 schreef Q. het volgende:
Hoe weet jij nou of die date leuk is? Ken jij hem?
And the plot thickens.quote:
We willen liefie allemaal hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:15 schreef Mike.Strutter het volgende:
Eigenlijk hou ik liefie_ het liefste voor mezelf en zie ik die date mislukken, maar dat mag je natuurlijk nooit zeggen.
Met de juiste lichaamsbeweging vliegen de kilo's erafquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:20 schreef liefie_ het volgende:
Nou ik moet nodig op dieet, maar tot die tijd is er nog genoeg voor iedereeen hoor
Have funquote:
Nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef Mike.Strutter het volgende:
En geen seks tijdens de eerste date
Dat wordt altijd aangeraden. Zou je een slechte relatie van krijgen die alleen gebaseerd is op seksquote:
En het probleem is ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:37 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat wordt altijd aangeraden. Zou je een slechte relatie van krijgen die alleen gebaseerd is op seks
Next mission, destroy the pentagonquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:44 schreef Q. het volgende:
Missie geslaagd! Ik ben zelfstandig naar de Jumbo geweest!![]()
Van kanker val je ook af, maar om dat nou te willenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel eens gehad? Geloof me, dat wil je niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |