Hij bedoelt eigenlijk te zeggen dat je tegen je verlies moet kunnen door toedoen van medespelers die je dwars gaan zitten en niet willen handelenquote:
quote:
Dat ook, jaquote:Op zondag 30 december 2007 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij bedoelt eigenlijk te zeggen dat je tegen je verlies moet kunnen door toedoen van medespelers die je dwars gaan zitten en niet willen handelen
Of alliances afsluiten, en dan net als mensen het niet verwachten stiekem toch aanvallenquote:Net als bij Risk, dat men elkaar op gaat stoken om aan te vallen.
Dat is niet bij ieder spel zo.
Nadat we weer terug waren op het vasteland ben ik bij haar thee wezen drinken (ze woont een paar straten verderop) en heb daar met haar zitten praten, ze wist namelijk niet helemaal zeker of ze wat moest beginnen met degene waar zij een oogje op heeft, onder andere omdat hij net een week uit een relatie van bijna anderhalf jaar is. Toen vroeg ze ook of ik nog iemand leuk vond en zo ja wie. Daar heb ik antwoord op gegeven.quote:Op zondag 30 december 2007 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jammer, maar misschien verandert het nog en krijgt ze een oogje op jou.![]()
Heb je het haar gewoon gezegd of heb je een 'move' gemaakt?
Ja het wordt weer eens tijdquote:Op zondag 30 december 2007 17:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je moet binnenkort eens langskomen om te kijken hoe de woning er inmiddels uitziet, het is echt mooi geworden
quote:Op zondag 30 december 2007 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
...
Dat mailen viel me nog redelijk zwaar en ondanks dat ik vandaag niet best weinig heb gegeten heb ik nog niet lang/veel trek gehad. Er is dan ook maar een conclusie mogelijk: ik ben best wel verliefd
Dat soort spul ja.quote:Op zondag 30 december 2007 17:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat ook, ja![]()
[..]
Of alliances afsluiten, en dan net als mensen het niet verwachten stiekem toch aanvallen
Ik heb een week vakantie van vrijdagmiddag 11 januari tot en met zondagavond 20 januari. Eventueel in die periode?quote:Op zondag 30 december 2007 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het wordt weer eens tijd
Maar druk schema in het nieuwe jaar dus dat moeten we even plannen.
Weerwolven van Wakkerdam is een soort uitgebreide versie van het moordenaarsspel waarbij je met z'n allen in een kring staat en een persoon door te knipogen anderen kan vermoorden.quote:Op zondag 30 december 2007 17:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hehe het eerste spel dat genoemd wordt dat ikwle ken, maar camping
![]()
![]()
![]()
Dat zou kunnen maar dat laat ik dan nog wel even zeker weten want van 9 t/m 16-17 zit in Vegasquote:Op zondag 30 december 2007 17:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een week vakantie van vrijdagmiddag 11 januari tot en met zondagavond 20 januari. Eventueel in die periode?
Verliefd zijn vind ik niet altijd even leuk, het kan best verwarrend en irritant zijnquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar dat laat ik dan nog wel even zeker weten want van 9 t/m 16-17 zit in Vegas
Ze had het een dag of wat eerder ook al gevraagd, maar toen kwam er iets tussen voor ik antwoord kon geven als ik het me goed herinner. Over het probleem wat zij heeft heb ik geprobeerd zo goed en objectief mogelijk antwoord/advies te geven. Met die mail sturen heb ik wel gewacht tot een tijd dat ik vermoedde dat ze in de trein zou zitten, wilde eigenlijk niet direct een antwoord (vandaar dat ik ook niet gebeld heb).quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Tim wel kut voor je dat ze het je dan vraagt als ze net dr eigen sores over een andere jongen heeft zitten vertellenMaar dapper van je om antwoord te geven én dat maltje te sturen
Wat gaan jullie opeens hard!quote:Op zondag 30 december 2007 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het leukste aan het spelletje vind ik de beeldjes die erin zitten
Ik heb er ooit nog fotos van gepost voor Sheep.
Wat zijn de plannen voor morgen?
Ik heb verscheidene aanbiedingen af moeten zeggen
Ja, ineens kruipt iedereen weer onder z'n kerst-steen vandaanquote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie opeens hard!Ik zat in een ander topic te neuzen.
![]()
Plannen voor morgen: 2 vrienden van Wiebel komen hierheen. Risk, kolonisten en koehandel spelen, Jan Jaap van der Wal kijken, dronken worden.
quote:Op zondag 30 december 2007 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En terwijl ik wacht op mijn zojuist bestelde pizza ga ik Futurama kijken. Tot later
De SCquote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja aan de mensen die me advies hebben gegeven/gaan geven: dank jullie wel. Dat ik het hier nu neer zet betekent ook dat ik me hier prettig voel en het idee heb het makkelijk kwijt te kunnen. Leve de SC en de SC'ers!
![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 30 december 2007 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
Onbeantwoorde liefdes. Er zijn weinig dingen in het leven kutter
Ik mis even compleet op welk bericht dit een reply isquote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef Soempie het volgende:
Hoezo heb je af moeten zeggen? Nog ziek? Of andere plannen?
Hier ook, ik ga maar eens kijkenquote:Op zondag 30 december 2007 18:08 schreef Soempie het volgende:
Damn, er komen heerlijke etensgeuren uit de keuken.![]()
Ik ga poolshoogte nemen.
Zoals iemand (ik dacht Nesle) geruime tijd geleden al heeft gezegd: de SC is onze eigen mini-FOK! Allerlei onderwerpen komen hier voorbijquote:
Nee, ik heb al een tijdje plannen staan. Maar sommige mensen hebben pas deze week rondgevraagd. Dat is gewoon wat laat imhoquote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef Soempie het volgende:
Hoezo heb je af moeten zeggen? Nog ziek? Of andere plannen?
Op Nemquote:Op zondag 30 december 2007 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik mis even compleet op welk bericht dit een reply is
Zover was ik (nog steeds ziek, dat stukje was de giveaway) maar ik wist niet op welk bericht en ik had geen zin om het zelf op te gaan zoekenquote:
Intel bells, Intel bells, Intel all the way?quote:
Ik heb gisteravond ook pas een definitieve keuze gemaakt over waar ik oudjaarsavond ga doorbrengen. Voorgaande jaren was het makkelijk, dan had een stelletje in Eindhoven een feest en daar ging ik dan (met nog een groep mensen) naar toe. Maar die zijn uit elkaar en dit jaar was het beduidend minder goed geregeld vanuit die groepquote:Op zondag 30 december 2007 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een tijdje plannen staan. Maar sommige mensen hebben pas deze week rondgevraagd. Dat is gewoon wat laat imho
Nee, Oh the weather outside is spritefulquote:Op zondag 30 december 2007 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Intel bells, Intel bells, Intel all the way?
Als ze er 200 km voor gereden hebben, dan heb je ze in de tang natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 19:20 schreef Whiteguy het volgende:
Pff.. dat ding van marktplaats is net opgehaald. Komen er speciaal 200 km voor rijden, uiteraard kampers, en uiteraard als puntje bij paaltje komt gaan ze nog proberen me 25 euro te naaien. 'doe maar 200 rond'
En om kracht bij te zetten komen ze met drie man van dat tuig... uiteindelijk hebben ze op 1 euro na het afgesproken bedrag wel opgehoest.. maargoed.
Marktplaats...
Ja.. nou geloof ik ook niet helemaal dat ze uit groningen komen. Heeft groningen een kamp eigenlijk?quote:Op zondag 30 december 2007 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze er 200 km voor gereden hebben, dan heb je ze in de tang natuurlijk.
"Nee sorry, kan niet lager. Ga maar weer 200 km terug rijden met lege handen en 50 euro benzinegeld lichter"
gauw afbranden danquote:Op zondag 30 december 2007 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
Dacht t wel hoor!
Minder met vampieren omgaan Nesquote:Op zondag 30 december 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
Ik ga even wat kerstfoto's bewerken
Die stomme rode ogen altijd![]()
Beidequote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Héérlijk! Met Steden en Ridders uitbreiding. Of Zeevaarders
Beter rode ogen dan blauwe ogen, want die duiden op een minder gezellige kerstquote:Op zondag 30 december 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
Ik ga even wat kerstfoto's bewerken
Die stomme rode ogen altijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |