same herequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie, heb je morgen ook nog vrij? Dan lijkt het me een uitstekend plan om de stad nog in te gaan, of nu nog een film te gaan kijken ofzo?
Ik zit baggertopics uit R&P te lezen, ook altijd leuk![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:41 schreef Nesle het volgende:
Bij mij staat op de achtergrond "I know what you did last summer' aan. Ook wel vermakelijk altijd![]()
ik heb zo'n vermoeden dat het bij jou niet zoveel zin heeft om te melden dan er op cartoon network een Southpark marathon aan de gang is...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zet de dvd-speler maar aan. Wat zal ik gaan kijken?
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat het bij jou niet zoveel zin heeft om te melden dan er op cartoon network een Southpark marathon aan de gang is...
De screensaver van je dvd-spelerquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zet de dvd-speler maar aan. Wat zal ik gaan kijken?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De screensaver van je dvd-speler
Ik heb het wel eens gezien, vind het ook niet vervelend om naar te kijken, maar soms is het wat te flauw en kinderachtig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, dat denk ik. Zat ik er naast?
Futurama heerstquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien, vind het ook niet vervelend om naar te kijken, maar soms is het wat te flauw en kinderachtig.
Als ik naar een tekenfilm voor volwassenen moet kijken, dan kies ik liever Futurama of King of the hill.
Ik wist niet dat er een film van was. Maar ik weet niet of ik zou gaan kijken. Zo erg fan ben ik nou ook weer niet. Ik ben meer van de saaie vervelende snobarthousefilms en ordinaire horrors.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Futurama heerst
De film al gezien?
Je neemt 'laptop' wel erg letterlijk, hè?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef LadyBlack het volgende:liet net bijna mn laptop van mn schoot glijden, kon m nog net opvangen maar nu zit er een dikke kras op mn beeldscherm
Ja maar ik zit lekker met opgetrokken beentjes op de bank, en de laptop, inderdaad letterlijk, op schootquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je neemt 'laptop' wel erg letterlijk, hè?Je hebt toch wel een tafel of bed?
De etensresten van vanavond zeker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef LadyBlack het volgende:
T valt mee trouwens, het lijkt iets op het beeldscherm te zijn dat ik er nu voorzichtig af probeer te poetsen
Da's met die gast met die vishaak toch?quote:
Nietesquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
De etensresten van vanavond zeker.
Ik heb ook een mp3speler, helemaal afgeragd omdat ik m altijd meeneem, en ik begin helemaal te kwijlen als ik dit zie: http://www.raf.nl/webshop/product_info.php?products_id=8916quote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef wyccie het volgende:
Wel een leuk dingetje voor maar 30 euro. Maar ja, ik jog niet. En ik heb al een mp3-speler. Die ik nooit gebruik.
Amerikanen, Engelsen en vliegtuigenquote:Op zondag 30 december 2007 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk nu naar dat programma over EasyJet, ook smakelijke tv, hoor.
Er was net een Amerikaanse mevrouw die toch echt vindt dat ze met het vliegtuig mee kan ondanks dat ze te laat was met inchecken. "Want in Amerika kan dat wel." Arrogante trut
Die van de Blokker heeft 'maar' 1 GB geheugen zie ik......quote:Op zondag 30 december 2007 00:22 schreef wyccie het volgende:
Ziet er mooi uit.
En ik zie dat ie op internet niet voor minder dan ¤109,- wordt verkocht.
Ja joh, ik heb nu 512 MB, dat vind ik ook al wel bestquote:Op zondag 30 december 2007 00:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat maakt het verschil. Maar 1 gig is toch ook al best veel, vind ik.
Maar ik ben niet zo kieskeurig met die dingen omdat ik er geen waarde aan hecht. Ik gebruik 'm nog maar zelden.
quote:Op zondag 30 december 2007 00:27 schreef LadyBlack het volgende:
Maar als je echt films wilt kijken (waarom je dat zou willen op zo'n klein schermpje) is het echt niet genoeg natuurlijk, dan moet je gewoon zo'n ipod een breedbeeld tv hebben.
Dan haal je de batterij er toch uitquote:Op zondag 30 december 2007 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en de batterij van mijn brandmelder blijkt leeg te zijn, dus die piept de hele tijd vervelend
Ga ik ook zeker doen, maar eerst wilde ik er over klagenquote:Op zondag 30 december 2007 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan haal je de batterij er toch uit
Ik lijk ook net een vrouw om hier meteen naar te vragenquote:
Is ook vreselijk, maar ja, wel duidelijkquote:Op zondag 30 december 2007 01:47 schreef Nesle het volgende:
Alleen vind ik scoren zo'n verschrikkelijk woord.
Als ik uitga hoor ik ook altijd: "Heb je nog gescoord dan?" of "Ga je dat chickie (mannelijk of vrouwelijk) nog scoren?"
Ik heb Weerwolven hier al 2-3 maandan naast mijn laptop staan. Nog niet kunnen spelen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoi allemaal, ik heb Ameland overleefd. Paar dagen vooral spelletjes gespeeld en ook redelijk wat alcoholica gedronken, zonder echte kater of zoiets
. Ook voor het eerst de Weerwolven van Wakkerdam gespeeld, en ik vond het wel een vermakelijk spel. Vooral het element van in aangeschoten toestand willekeurige mensen beschuldigen, onzinnige redenen daarvoor gebruiken en ruziën
Gister de meeste hoekjes e.d. met de kwast gedaan, dus nu veel met de roller, dan lijkt het al snel alsof je veel meer doetquote:Op zondag 30 december 2007 10:31 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, schilderen is een kloteklus, veel gedoe, maar het resultaat is vaak na enkele dagen erg mooien je kijkt de hele tijd tegen het schilderwerk aan in een woning, dus het moet wel mooi worden
Nee dat niet, maar ze weet nu wel dat ik haar leuk vindquote:
Nou ja zeg, nieuwsgierig aagjequote:
Duh, ik had die nacht 2 a 3 uur geslapen en had drie dagen zitten zuipen. Ik was moe en wilde naar bedquote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik lijk ook net een vrouw om hier meteen naar te vragen![]()
Maar nog geen antwoord
En nu maar kijken of ze na deze nieuwe informatie nog bijdraaitquote:Op zondag 30 december 2007 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze weet nu wel dat ik haar leuk vind. Zelf had ze al een oogje op iemand anders, dat heeft er ook mee te maken. Ondertussen heb ik nog even nagedacht en het lijkt me beter niets te veranderen en gewoon vrienden te blijven, omdat ik het eigenlijk altijd wel naar mijn zin heb met haar in de buurt. Het zou jammer zijn als ik haar eerst probeer weg te lokken bij iemand anders en we na een maand of wat ruzie krijgen, dat wil ik gewoon niet
Dan konden die laatste 5 minuten er ook nog wel bijquote:Op zondag 30 december 2007 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Duh, ik had die nacht 2 a 3 uur geslapen en had drie dagen zitten zuipen. Ik was moe en wilde naar bed
Dat is niet eens mijn bedoeling. Uiteindelijk is en blijft het haar keus, dan heb ik liever dat ze happy is en ik nog op dezelfde manier met haar om kan gaan als de afgelopen tijd dan opeens een relatie omdat ik van die lieve dingen zegquote:Op zondag 30 december 2007 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En nu maar kijken of ze na deze nieuwe informatie nog bijdraait
Op zich wel, maar ik wist niet dat jij nog een berichtje had neergezetquote:Op zondag 30 december 2007 11:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan konden die laatste 5 minuten er ook nog wel bij
ok, dan nu ook de rest van het verhaalquote:Op zondag 30 december 2007 11:52 schreef Whiteguy het volgende:
pfff.. ik zet nooit meer iets op marktplaats zeg.. wat een gedoe allemaal
Wat probeer je te verpatsen dan?quote:Op zondag 30 december 2007 11:52 schreef Whiteguy het volgende:
pfff.. ik zet nooit meer iets op marktplaats zeg.. wat een gedoe allemaal
Och... mensen die bieden, akkoord krijgen, en vervolgens nooit meer wat van zich laten weten.quote:Op zondag 30 december 2007 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ok, dan nu ook de rest van het verhaal
zo een ding dusquote:Op zondag 30 december 2007 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat probeer je te verpatsen dan?
nee, dank je. Voor Blue Ray bied ik alleen op marktplaats. Niet op Fok.quote:Op zondag 30 december 2007 12:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och... mensen die bieden, akkoord krijgen, en vervolgens nooit meer wat van zich laten weten.
Omdat ik inmiddels de advertentie gewist had, moest ik hem er opnieuw op zetten. Vervolgens gaat ie vrolijk weer bieden maar reageert ie nergens meer op.
Of bieden, akkoord gaan, en vervolgens op het laatste moment nog weer 35 euro van de prijs af willen halen.
p.s. nog interesse in een blu ray brander voor 235 euro
Verstandigquote:Op zondag 30 december 2007 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, dank je. Voor Blue Ray bied ik alleen op marktplaats. Niet op Fok.
Ik 1 keer (wel betaald maar niets gekregen). Gelukkig vond ik een telefoonnummer van die verkoper op internet (hij kwam uit een klein dorp), dus ik besloot niet alleen te mailen maar ook te gaan bellen. En nogal vaak. Hij nam niet op maar een of twee dagen later had ik wel mijn geld terugquote:Op zondag 30 december 2007 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik koop nooit meer iets van Marktplaats; ben er nog steeds van overtuigd dat ik 2x belazerd ben, met een mp3speler die het thuis ineens niet meer deed en waarvan de verkoper het bonnetje kwijt was, en een fiets die erg mooi opgeschilderd was, maar ontzettend wrakkig bleek
quote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef Whiteguy het volgende:
Oeh ...even inschakelen op tele2. Kijken hoe ajax gaat falen vandaag
de statistieken voorspellen weinig goeds voor ajaxquote:
Ik kan me één van die wedstrijden nog wel herinneren, was daar toen bij.quote:Op zondag 30 december 2007 12:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de statistieken voorspellen weinig goeds voor ajax
15 keer gespeeld
5 keer winst vvv, 4 keer gelijk, 6 keer ajax
bijna 2/3 3/5 kans op falen dus
Leuke mensen in dit topicquote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef Whiteguy het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef Whiteguy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ademen vast welquote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou ze iets doen dan?
Laten we daar vanuit gaanquote:
Tof spel is dat.quote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoi allemaal, ik heb Ameland overleefd. Paar dagen vooral spelletjes gespeeld en ook redelijk wat alcoholica gedronken, zonder echte kater of zoiets
. Ook voor het eerst de Weerwolven van Wakkerdam gespeeld, en ik vond het wel een vermakelijk spel. Vooral het element van in aangeschoten toestand willekeurige mensen beschuldigen, onzinnige redenen daarvoor gebruiken en ruziën
Precies.quote:Op zondag 30 december 2007 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb Weerwolven hier al 2-3 maandan naast mijn laptop staan. Nog niet kunnen spelen.
Minimaal 6 spelers.
Toevallig wilde ik het met Sinterklaas spelen maar het is voor maximaal 18...en we waren met meer dan 20
Rotspel
Paniek in de wei onlangs gespeeld (had het al bijna een jaar liggenquote:Op zondag 30 december 2007 16:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof spel is dat.Alleen zit je meestal met te weinig of te veel mensen als je het wilt spelen.
![]()
![]()
Ik heb 'paniek in de wei' en 'koehandel' als kerstpakket gekregen.
Jammer, maar misschien verandert het nog en krijgt ze een oogje op jou.quote:Op zondag 30 december 2007 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze weet nu wel dat ik haar leuk vind.
Hmm, balen.quote:Op zondag 30 december 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paniek in de wei onlangs gespeeld (had het al bijna een jaar liggen)
Het viel me eigenlijk een beetje tegen
Het leukste aan het spelletje vind ik de beeldjes die erin zittenquote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmm, balen.Koehandel lijkt me ook een veel leuker spel. We zullen wel zien met oud en nieuw.
quote:Op zondag 30 december 2007 17:09 schreef iamredleader het volgende:
Hehe, kluswerk klaar voor vandaagde week
deze maand
dit jaar
Lamp in de hal, douchegordijnrail is dat een woord? opgehangen, volgend jaar de kabelgoot aanleggen en dan is het wachten op de nieuwe banken voordat er weer geklust wordt
quote:Op zondag 30 december 2007 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Colonisten van Catan is inderdaad een erg leuk spel, maar je moet tegen je verlies kunnen
Ik kreeg gisteren ook een uitnodiging maar dat is véééééls te laat natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef iamredleader het volgende:
Morgen na werk samen met m'n vrouw naar MaJo en co, daar vieren we oud en nieuw met een grote ploeg!
Hehe het eerste spel dat genoemd wordt dat ikwle kenquote:Op zondag 30 december 2007 17:17 schreef Nesle het volgende:
Wij spelen met de familie in de zomer (op de camping, buitenjeweetwel) wel is kolonisten van catan. Dat vind ik een tof spel
Ik ben wel een hele crappy weerwolf trouwensquote:Op zondag 30 december 2007 16:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof spel is dat.Alleen zit je meestal met te weinig of te veel mensen als je het wilt spelen.
![]()
![]()
Ik heb 'paniek in de wei' en 'koehandel' als kerstpakket gekregen.
Dat moet je toch bij elk spel?quote:Op zondag 30 december 2007 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Colonisten van Catan is inderdaad een erg leuk spel, maar je moet tegen je verlies kunnen
quote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een woord ja
Hij bedoelt eigenlijk te zeggen dat je tegen je verlies moet kunnen door toedoen van medespelers die je dwars gaan zitten en niet willen handelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |