Tja, zie sigquote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar is het filmpie dan
En waar heb je het vandaan? Hoeveel kostte het? Gaat hij lang mee? Batterij of oplaadbaar?
Lijkt me wel wat
Ik vat hem... Laat maar
Even mij laser pakken... ben benieuwd of het werkt.
Dacht ik al... Mijn kermis laser is te zwakquote:Op zondag 30 december 2007 17:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, zie sig![]()
Makkelijk zelf te maken hoor, je hebt een DVD-Brander, laserdiode-houder met lens en een zaklantaarn nodig. Maar verder perfect voor het aansteken van vuurwerk, ook stukken veiliger omdat je geen open vuur nodig hebt.
Deze zit rond de 500mw. Ik had er eerst een DVD-Brander diode van ongeveer 200mw in zitten maar die is doorgebrand en toen heb ik een 500mw diode op internet besteld en die erin gebouwd. De batterijen zijn trouwens wel snel leeg op volledige sterkte.quote:Op zondag 30 december 2007 17:31 schreef RacerDKB het volgende:
Grappig, aansteken met een laser. Hoeveel mW is die laser van jou Terminator?
Hij heeft ze van een andere vriend, pics komen nog, maar ik dacht misschien weet iemand het nu al. Hij schijnt behoorlijk hard te gaan.quote:Op zondag 30 december 2007 19:01 schreef NrSiX het volgende:
en waar heeft hij het vandaan? pix mayb?
Is het echt vierkant of driehoekig? Het zou een black bermuda kunnen zijn, maar die zijn dus niet vierkant maar driehoekig.quote:Op zondag 30 december 2007 19:03 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Hij heeft ze van een andere vriend, pics komen nog, maar ik dacht misschien weet iemand het nu al. Hij schijnt behoorlijk hard te gaan.
Nee, het is geen bermuda.quote:Op zondag 30 december 2007 19:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is het echt vierkant of driehoekig? Het zou een black bermuda kunnen zijn, maar die zijn dus niet vierkant maar driehoekig.
Dus met mijn 5 mW laser lampje ga ik geen lontjes aansteken zeker?quote:Op zondag 30 december 2007 19:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze zit rond de 500mw. Ik had er eerst een DVD-Brander diode van ongeveer 200mw in zitten maar die is doorgebrand en toen heb ik een 500mw diode op internet besteld en die erin gebouwd. De batterijen zijn trouwens wel snel leeg op volledige sterkte.
Nope, dat gaat niet lukken ben ik bang voorquote:Op zondag 30 december 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus met mijn 5 mW laser lampje ga ik geen lontjes aansteken zeker?
Dat zijn Kubische kanonslagen, gewoon te koop in Duitlsand.quote:Op zondag 30 december 2007 19:06 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Nee, het is geen bermuda.Dat ding is ook zo'n 5 tot 10 cm breed.
Ben benieuwd als we hem gaan afsteken.
Moet zeggen dat ze erg verschillen.. de ene is plof...de ander is keihard...quote:Op zondag 30 december 2007 19:21 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat zijn Kubische kanonslagen, gewoon te koop in Duitlsand.
Knal valt erg mee hoor, vroeger waren deze hard ivm ander kruit!
Dit is hem.
[ afbeelding ]
Vroeger verkochten ze die met ik weet niet hoeveel flash er in. Dikke dreunen kwamen er vanaf, jammer dat ze nu veranderd zijn. T blijven apparte dingen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:21 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dit is hem.
[ afbeelding ]
Ja, precies die. Als ik de posts hierboven lees ben ik benieuwd wat voor knal die gaat produceren.quote:Op zondag 30 december 2007 19:21 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dit is hem.
[ afbeelding ]
Die oude dingen waren prima!quote:Op zondag 30 december 2007 19:26 schreef MOD het volgende:
[..]
Vroeger verkochten ze die met ik weet niet hoeveel flash er in. Dikke dreunen kwamen er vanaf, jammer dat ze nu veranderd zijn. T blijven apparte dingen.
zijn kubus knallersquote:Op zondag 30 december 2007 18:57 schreef The_Forcer het volgende:
Net even een vlinder afgestoken.
Nog even een vraagje, een vriend van me heeft een heel vaag vierkant bommetje, zit touw omheen, speciaal dopje over het lontje dat heel kort en dik is. Alleen vraag ik me af wat het is. Het ziet er te netjes uit om zelf gemaakt te zijn.
quote:Op zondag 30 december 2007 21:25 schreef Crazykill het volgende:
Er stak iemand net in mijn buurt een 100k klapper af.
Whehe hier paar buren naast me zitten al de hele tijd potten af te schietenquote:Op zondag 30 december 2007 21:25 schreef Crazykill het volgende:
http://www.nu.nl/news/137(...)_in_tienerkamer.htmlquote:Op zondag 30 december 2007 21:25 schreef Crazykill het volgende:
100k, niet 10kquote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/137(...)_in_tienerkamer.html
Deze?
Ze zijn hier al 4 dagen volop bezig, nog geen poltitie gezienquote:Op zondag 30 december 2007 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Whehe hier paar buren naast me zitten al de hele tijd potten af te schieten
Zie je dus echt gewoon een kwartier lang lichtflitsen omhoog schieten uit hun achtertuin, kan de politie toch zo zien waar het is of..?
Als er niets in de buurt staat wat brandbaar is, hoeft er ook geen brandweer bij te komen. Als voorbeeldje zo'n containerbrand: Is de container gewoon van ijzer, dan fikt het vuil gewoon op en is er verder geen probleem.quote:Op zondag 30 december 2007 21:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ze zijn hier al 4 dagen volop bezig, nog geen poltitie gezien.
Zojuist containerbrand, komen ze even langsrijden en gaan ze weer door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |