sjow dan die is oudquote:
Ze wachten elke keer speciaal op jou tot ze Shakira weer draaienquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:53 schreef Djeez het volgende:
Verdomme, Fool's garden, Madness en Roy Orbison gemist. Waarom draaien ze geen Shakira als ik nog lig te pitten?
Ik bedoelde meer die achtergrond op dat plaatjequote:Op vrijdag 28 december 2007 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was Marco nog jong, bedoel je...
Geeft niet hoor, goed gedaan. Ik doe vandaag af en toe. Als ik weer thuis ben, komen er wel weer meer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:51 schreef ConanTroutman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zo, heb ik 't ook een keer gedaan..
--edit: beetje laat alleen.
Ik ben zo lui dat ik het alleen doe bij nummers die ik echt leuk vind.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, goed gedaan. Ik doe vandaag af en toe. Als ik weer thuis ben, komen er wel weer meer.
mwah.... ben op en hoop er het beste van... heb al teveel uren gemist.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Peaceman weer wat opgeknapt?
Nog 2 minuten goedemorgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Peaceman weer wat opgeknapt?
Met reclamequote:Op vrijdag 28 december 2007 11:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar beginnen we mee na het nieuws?
quote:
Wat Diaan en ik hebben gepost...quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
en welk nummer komt er na de reclame?
Kim Wilde - Cambodjaquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
en welk nummer komt er na de reclame?
Tnx Diaan![]()
en Wexy....quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat Diaan en ik hebben gepost...
Heb hem al weggehaald. Was niet op goede volgorde.. Stond omgekeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |