De camera staats vast gericht voor de ochtendwip.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:07 schreef Jewscky1 het volgende:
Waarom moet die RAT in beeld?
om eerlijk te zijn...goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit na drie uur slaap, sex en een hoop drank?
*drukt peuk uit*quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:16 schreef riri het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn...goed
wordt altijd met verbazing op gereageerd dat ik totaal niet teken...heeft heel veel met je conditie te maken en de mate waarin je je verzorgd....
als je elke dag roofbouw pleegt op je lichaam ga je dat zien...kijk maar eens naar die mensen hoe ze er over 10 tot 20 jaar uitzien....helemaal en verlepte huid,gewoon omdat ze hun lichaam na zo'n feest geen rust gunnen en gewoon de volgende dag weer doorgaan..en roken is helemaal funest voor je huid
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:16 schreef riri het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn...goed
wordt altijd met verbazing op gereageerd dat ik totaal niet teken...heeft heel veel met je conditie te maken en de mate waarin je je verzorgd....
als je elke dag roofbouw pleegt op je lichaam ga je dat zien...kijk maar eens naar die mensen hoe ze er over 10 tot 20 jaar uitzien....helemaal en verlepte huid,gewoon omdat ze hun lichaam na zo'n feest geen rust gunnen en gewoon de volgende dag weer doorgaan..en roken is helemaal funest voor je huid
Wat zal CORA hiervan denken, Jaap en Kelly.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Oi oi oi, wat gaat Cora hiervan vinden?
Oh ja, dat was ook nog zo. En de tante van Ricardo.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zal CORA hiervan denken, Jaap en Kelly.![]()
http://www.zijonline.nl/videos/default.asp?video=36558&cat=56401&s=
De beelden waren niet fraai....quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zal CORA hiervan denken, Jaap en Kelly.![]()
http://www.zijonline.nl/videos/default.asp?video=36558&cat=56401&s=
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:41 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze poetst en maakt schoon.....
"Niet te vaak, want dan valt ie uit elkaar. Maar met Oud en Nieuw gunde ik me dat verzetje."quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:46 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
"In mijn kartonnen doos kon ik wel gewoon pissen....."
Overboord bedoel je, hij woont op een bootje niet in een doosquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:46 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
"In mijn kartonnen doos kon ik wel gewoon pissen....."
Dag slikgrage Katie. Veel plezier met de filmpjes op internet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:49 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Katie, met links de fles champagne en rechts het bed.
Je meent het!quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Overboord bedoel je, hij woont op een bootje niet in een doos
Nee, ze slikte dus nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dag slikgrage Katie. Veel plezier met de filmpjes op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |