Een paar keerquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
Zo, dat is me nog wat geweest vannacht. Ik dacht dat ik alles wel had gezien.
Heeft ze het inmiddels al over haar bossche bollen gehad?
Oh gelukkig! Ja want zij was de enige die een cadeautje voor ze had meegenomen. Ja, keilekkere Bossche bollen. Dit keer 100.quote:
Huub denkt alleen maar aan zichzelf en ziet een trio wel zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:48 schreef blomst het volgende:
Toch netjes van Huub, hij had ook kunnen zeggen daag, en lekker doorslapen.
Oh, dus terwijl ik aan het tikken was over het broekje, noemt ze het!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:51 schreef Marrije het volgende:
Jaap zn kwakkie zit dus nog op de 'broek' van dat meissie. Meissie: kijk eens Jaap, dit is jouw bijdrage van gister!
Palma noemde het een sportvlekquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:51 schreef Marrije het volgende:
Jaap zn kwakkie zit dus nog op de 'broek' van dat meissie. Meissie: kijk eens Jaap, dit is jouw bijdrage van gister!
Zei ik toch al!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:51 schreef blomst het volgende:
Meisje Jaap heet dus wel hetzelfde broekje aan war jaap overhen kwam.
Heb je nog een ander onderwerp waarover je hier kan posten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:40 schreef riri het volgende:
zoals Huub het erover kan hebben zich de villa in neuken...wat doet hijzelf?
om in de villa te blijven laat hij zich opdragen van alles te doen voor verblijf in die villa...dus wie is de echte hoer?
Ik begin Brian en Amanda haast netjes te vinden naast hem
Ze trok vanochtend een broek uit omdat ze het zo warm had onder het dekbed, had niet verwacht dat een kortbroekje zoveel warmte gafquote:
Hoe zie jij eruit na drie uur slaap, sex en een hoop drank?quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:59 schreef riri het volgende:
Huub krijgt met de dag een oudere kop
ja, ik ook, en jij, de waarheid is hard.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:59 schreef riri het volgende:
De adoratie voor Huub van je betekent nog niet dat je feiten onder het kleed hoeft te vegen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:00 schreef marky het volgende:
[..]
Heb je nog een ander onderwerp waarover je hier kan posten?
Huub heeft netjes betaald voordat hij erin ging heeft er zelfs later nog een advocaat voor nodig gehad om terug te keren. Lieke heeft alleen huub maar hoeven te neuken om erin te komen... het is haast niet eerlijk
Komt door het dagelijks gezeik van Lieke.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:59 schreef riri het volgende:
Ze hoereren allemaal. Ze zitten er allemaal voor geld hun ziel en zaligheid te verkopen. Daar heeft een sexuele uitspatting niets mee te maken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:05 schreef riri het volgende:
[..]
De adoratie voor Huub van je betekent nog niet dat je feiten onder het kleed hoeft te vegen...
Hij hoereert er vrolijk op los om in die villa te blijven....alles wat hij opgedragen krijgt doet hij..tot liegen aan toe...hoereren dus
zou me niks verbazen als de ruzies gepland zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
Huub heeft gisteren enigzins vrede gesloten met Lieke gisteravond?
Yeah right!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |