ik snap wat ie bedoeld. Het ziet ergewoon een beetje cheap uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef purmernoord het volgende:
wat is dat nou voor een rare kritiek? iets teveel photoshop? ik vind het een hele leuke duidelijke poster!
De naam van de fanfare is het belangrijkst maar is alleen maar in de url te lezen?! Foto vind ik matig en niet echt 'Destination Unknown' uitstralen maar meer 'Destination Afrika'quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef Stinosss het volgende:
Een eigen ontwerp voor een klein concert:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon iets wat iedereen maakt die niet zoveel Photoshop-skills heeft.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef purmernoord het volgende:
wat is dat nou voor een rare kritiek? iets teveel photoshop? ik vind het een hele leuke duidelijke poster!
Hee!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is gewoon iets wat iedereen maakt die niet zoveel Photoshop-skills heeft.
ziet er leuk uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe 3d scene
gemaakt met vue 6
waarom meteenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef Pat-man het volgende:
[..]
ziet er leuk uit.
alleen die lensflare...
Ziet er behoorlijk realistisch uit!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe 3d scene
gemaakt met vue 6
weet dat je er weinig aan kan doen (al kan je em volgens mij wel uitzetten) maar blijft gewoon jammer van alle 3d dingen met zonlicht. Alsof zonlicht niet nagemaakt kan worden zonder lensflare...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
waarom meteenvoordat je ook maar weet waarom die er staat?
Want die lensflare kan ik weinig aan doen. want je kan het zon licht veranderen. maar ik wil de belichting houden zo als die is. en als ik geen lensflare zou willen zou ik de zon dus achter de cam moeten plaatsen, inplaats voor voor de cam. maar dan veranderd heel de belichting en dan word het een heel stuk lelijker. Dus ik kan er vrij weinig aan doen
Leuke stijl is datquote:Op maandag 3 maart 2008 23:45 schreef boskameel het volgende:
Schoolwerkje, wordt een interactieve flash animatie.
[ afbeelding ]
Nice manquote:Op maandag 3 maart 2008 23:45 schreef boskameel het volgende:
Schoolwerkje, wordt een interactieve flash animatie.
[ afbeelding ]
je kan het niet uitzetten in dat progamma. en van alle 3d dingen? is alleen met vue?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:05 schreef Pat-man het volgende:
[..]
weet dat je er weinig aan kan doen (al kan je em volgens mij wel uitzetten) maar blijft gewoon jammer van alle 3d dingen met zonlicht. Alsof zonlicht niet nagemaakt kan worden zonder lensflare...
Immersive Space, leuk vakquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Leuke stijl is datWoonkamer ziet er perfect uit
Voor school moest ik eerst ook een interactieve flashanimatie maken.. Ik heb alles zelf getekend, behalve de SP-karakters.. Wil jouw animatie(s) wel eens zien, in plaats van een still frame
Voor schoolgebruik en eigen gebruik gemaakt: *klik*
is nog niet af helaas, ben nog niet helemaal uit over hoe ik het een en ander op de site wil laten zien..
Immersive Space jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Immersive Space, leuk vak
Ziet er leuk uit ook, je creatie.
Euhm, nee.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hee!Prima dat je kritiek hebt, maar wees wel zo stoer om het dat ook te onderbouwen.
Maaruh, show jij eens wat dan?
Ziet er goed uit! Enige wat ik zo kan bedenken is dat ik het mooier zou vinden als de header gecentreerd zou staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
Voor de website van een nieuw op te richten studentenraad op onze opleiding:
[ afbeelding ]
Graag tips & opmerkingen
tnx voor je reactiequote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Enige wat ik zo kan bedenken is dat ik het mooier zou vinden als de header gecentreerd zou staan.
en er zit nog een witte pixel linksonderin, bij die ronding.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |