quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
1136 Police - Every little thing she does is magic (1981) 989
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
Did wordt wel een heel mooi uurtje. Een van de mooisten als ik het zo bekijk.
Hier wel lekker stilquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, het zo rustig moeten zijn op het werk..... maar het tegendeel is het geval.tot nu toe
Ik val zowat in slaap hier on the job...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, het zo rustig moeten zijn op het werk..... maar het tegendeel is het geval.tot nu toe
Pak ze aan!! Dat is wel het voordeel van alleen zitten... geen collega's die er doorheen pratenquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:20 schreef Dylanesque het volgende:
Aargh herrie van collega's, wil wel Neil horen zo
Ik zit nu nog aan de balie, maar ik verhuis straks lekker naar kantoortje (waar toevallig de radio ook staatquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pak ze aan!! Dat is wel het voordeel van alleen zitten... geen collega's die er doorheen praten
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit nu nog aan de balie, maar ik verhuis straks lekker naar kantoortje (waar toevallig de radio ook staat) omdat ik toch nog wat werk moet doen, wordt wel even fijn
Ik zit t liefst in m'n eentje eigenlijk, dan heb ik tenminste m'n eigen muziekkeuzequote:Op vrijdag 28 december 2007 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het normaal nooit zo gezellig/leuk om alleen te zitten normaal zitten we hier met min. 2 personen , maar vandaag is het niet erg.
Komt 'ie...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
pijnlijke herinneringen komen straks weer boven
Wij hebben normaal altijd 3FM erop staan.... en als ie op een andere zender staat als ik een dag niet ben geweest, zet ik hem gewoon weer terug.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit t liefst in m'n eentje eigenlijk, dan heb ik tenminste m'n eigen muziekkeuze
Is het goed gegaan??quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
pijnlijke herinneringen komen straks weer boven
Eén van de beste Nederlandstalige samenwerkingsverbanden ooit, Freek en Stips.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:41 schreef Fred_B het volgende:
Leven na de dood!
Ik heb hier zelfs de single nog van
Ff wat andere dingen gedaanquote:
quote:In totaal zijn afgelopen week 978 mensen ondervraagd, onder wie 341 ’nieuwe’ Nederlanders (Turken, Marokkanen, Surinamers en Antillianen). Van de ondervraagde autochtone Nederlanders
van 15 tot 40 jaar gelooft 54 procent in een leven na de dood. Een kwart (24 procent) zegt niet te weten of er een leven na de dood is en 21 procent gelooft niet in een leven na de dood. Onder allochtonen gelooft 70 procent in een leven na de dood.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:42 schreef ConanTroutman het volgende:
[..]
Eén van de beste Nederlandstalige samenwerkingsverbanden ooit, Freek en Stips..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |