Iddquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
All I want for christmas, is youuuu. And you, and you, and you.....
Oef jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Maar ik vond vooral die meid die de prime minister aan de haak had geslagen leuk
Haar benen waren wel lekker stevig, wraaaaahquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
Nou zo mollig was ze toch niet?? Maar wel een heel open en vrolijk gezichtje, dat deed het hem denk ik.
Maar goed Hugh Grant mag er ook zijn zeg, op zijn 'ouwe dag'.....
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar benen waren wel lekker stevig, wraaaaah![]()
![]()
![]()
Die zijn zooooo knuffelbaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
hihihi
Mijn theorie dat mannen toch op wat vollere vrouwen vallen wordt weer eens bevestigd....
Precies! Is toch veeeel lekkerderquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
hihihi
Mijn theorie dat mannen toch op wat vollere vrouwen vallen wordt weer eens bevestigd....
nee dat zei ik ook al: niet dik. Eigenlijk niet eens mollig (ze had inderdaad wel stevige benen, maar dat kwam ook wel een beetje door de tuttige roklengte)quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef Euc- het volgende:
Vond ze helemaal niet dik, ze kan trouwens ook heel erg goed zingen
Kijk, dat is nou echt perfect, niet graatmager, maar ook geen vetrollen.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef golfer het volgende:
Jammer dat we nog ruim 9 maanden moeten wachten, het lijkt wel een zwangerschap.
Dan heb jij Bluezz nog nooit in een vliegtuig meegemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef SeaOfLove het volgende:
![]()
maargoed jullie hebben wel negen maanden naar iets bijzonders uit te kijken en als het eenmaal zover is, dan poept, spuugt of jankt het niet
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb jij Bluezz nog nooit in een vliegtuig meegemaakt.
Ze heeft vliegangst en is nog nooit verder dan samen met mij naar Turkije (4 uurtjes vliegen) geweest. Dit is 32 uur vliegen. Ik verheug me al. Ik stop haar van te voren wel vol met slaapmedicijnen ofzo.quote:
mmm pammetjesquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft vliegangst en is nog nooit verder dan samen met mij naar Turkije (4 uurtjes vliegen) geweest. Dit is 32 uur vliegen. Ik verheug me al. Ik stop haar van te voren wel vol met slaapmedicijnen ofzo.
Daarom bewust gekozen om in 1 keer te vliegen? Om het maar direct gehad te hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft vliegangst en is nog nooit verder dan samen met mij naar Turkije (4 uurtjes vliegen) geweest. Dit is 32 uur vliegen. Ik verheug me al. Ik stop haar van te voren wel vol met slaapmedicijnen ofzo.
Ja, ik zou me als die jongen zijnde wel een beetjequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:11 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die (naakt) stand-in's ook in de film, geweldig
Ik heb me allemaal hops ingeplanned, was afgelopen week ook naar een reisbureau geweest, verteld wat ik wou. Schaap zat me aan te kijken als een botsauto, op het einde nog een keer alles moeten herhalen want ze moest het in de computer zetten, het zou ZEKER 4000 euro gaan kosten volgens haar, maar ze zou het uit gaan zoeken en de volgende dag terug bellen. Niks meer van gehoord, maar goed ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Langste vliegreis van mij ooit was Amsterdam - Abu Dhabi - Bangkok - Taipei - Hong Kong
Begint junior opeens te groeienquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik zou me als die jongen zijnde wel een beetjevoelen
Checkquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn plan is voor m'n veertigste nog eens een paar uur first class te vliegen op een transcontinentale vlucht.
Lig nog niet helemaal op schema, financiëel.
Hey, daar vliegen wij toevallig mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n soort post had ik dus jomandaquote:
Dat heeft een ander al gedaan. en ze was 38quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wordt weer straf ben ik bang...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
hihihi
Jeetje, wat een oud wijf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:51 schreef Den_Haag het volgende:
Dat heeft een ander al gedaan. en ze was 38
+ 10 dan heb je pas watquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:51 schreef Den_Haag het volgende:
Dat heeft een ander al gedaan. en ze was 38
Redelijk. Dacht dat ze 32 was. Toen ze de echte leeftijd zei ben ik weg gerendquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, wat een oud wijf.
zag dat jonge ding er nog een beetje strak uit?
Niet allemaal tegelijk hoop ik, dat wordt zwaar....quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
We vallen allemaal op jou Tezz
Vrij simpel hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
stoofperentoetje? vertel eens? (heb nog stoofperen liggen die er dit weekend aan gaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |