abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2007 @ 01:48:58 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55592931
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Fijn, weet ik meteen ook waar die roddel met valse beschuldigingen vandaan komt.

Even ter verduidelijking: zoals jij zeker zou moeten weten is dat via mijn ava's niet mogelijk, toen je me uitlegde hoe dat bij jou zo mooi werkte heb ik je ook verteld dat ik dat not done vond.

Aangezien er blijkbaar vanuit wordt gegaan dat ik verkeerde bedoelingen heb met plaatjes die op mijn site staan, zal ik alles gewoon verwijderen, is dat ook weer opgelost.
Lieve schat, trek je alsjeblieft nix aan van dat soort gezeik... het feit dat iedereen gek is op je prachtige avatars telt volgens mij zwaarder dan het feit dat 1 paranoïde idioot denkt dat er valse bedoelingen achter je avatars zitten.

Dat soort mensen zijn de aanraking van je toetsenbord niet eens waard, dus gun ze alsjeblieft niet de lol die ze hebben als je daarom ook nog een keer je avatars verwijdert.

Daar doe je verder niemand een plezier mee, alleen die ene paranoïde idioot.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_55592954
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lieve schat, trek je alsjeblieft nix aan van dat soort gezeik... het feit dat iedereen gek is op je prachtige avatars telt volgens mij zwaarder dan het feit dat 1 paranoïde idioot denkt dat er valse bedoelingen achter je avatars zitten.

Dat soort mensen zijn de aanraking van je toetsenbord niet eens waard, dus gun ze alsjeblieft niet de lol die ze hebben als je daarom ook nog een keer je avatars verwijdert.

+1
  vrijdag 28 december 2007 @ 01:53:18 #63
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55593000
Mag ik zeggen dat ik het met je eens ben Leandra?
Durf niet meer zo goed
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 28 december 2007 @ 01:54:44 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55593020
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het met je eens ben Leandra?
Durf niet meer zo goed
Kan me voorstellen dat je dat niet zo goed durft... vermoedelijk heeft het tot gevolg dat je per PM en MSN strafpunten krijgt
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 28 december 2007 @ 01:54:58 #65
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_55593033
Lekker dan.

NZ, niemand denkt er zo over hoor. Behalve misschien 1 paranoia idioot, maar die kan dan lekker in een bubbel gaan leven.

Ik vind je ava's geweldig en niemand verwacht dat jij daar iets mee uitvreet.

Maar ik vraag me wel af wat hidiho met de zijne doet?
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_55593035
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

+1
WTF NZ !!!! Hoezoooooo en waarom? Je waardering is 100% !! En zeker weten ook van NMNS . He ? Getver wat naar ...
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_55593061
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:55 schreef Soury het volgende:

[..]

WTF NZ !!!! Hoezoooooo en waarom? Je waardering is 100% !! En zeker weten ook van NMNS . He ? Getver wat naar ...
Ik draag haar op handen....en dat weet ze!
Ik maak mij dan ook totaal niet ongerust over hoe ze denkt over mij...., dat zit wel snor
  vrijdag 28 december 2007 @ 01:57:13 #68
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55593070
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je dat niet zo goed durft... vermoedelijk heeft het tot gevolg dat je per PM en MSN strafpunten krijgt
MSN worden er al minder
  vrijdag 28 december 2007 @ 01:58:18 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55593091
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gerucht zal waarschijnlijk zijn dat NZ via die avatars kan zien wie er wel en niet online zijn... vandaar het woord gluurware.

En of dat nou wel of niet waar is interesseert me ook geen reet, want ik kots er sowieso al op als mensen schijnheilig hun aan/afwezigheid en nota bene hun postcount verbergen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:00:37 #70
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55593124
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gerucht zal waarschijnlijk zijn dat NZ via die avatars kan zien wie er wel en niet online zijn... vandaar het woord gluurware.

En of dat nou wel of niet waar is interesseert me ook geen reet, want ik kots er sowieso al op als mensen schijnheilig hun aan/afwezigheid en nota bene hun postcount verbergen.
die heb ik ook verborgen, maar als het je iets uitmaakt wil ik het ook wel aanzetten. zie het verschil niet zo
pi_55593138
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu snap ik het nog minder Maar dit is alles behalve grappig.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:03:41 #72
60586 Veulen
pi_55593182
Paranoia gezeik
pi_55593199
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
Paranoia gezeik
Denk het ook veulenst
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:05:36 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55593215
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
die heb ik ook verborgen, maar als je je iets uitmaakt wil ik het ook wel aanzetten. zie het verschil niet zo
Het maakt me geen bal uit of je het wel of niet aan hebt staan.. het valt me alleen zo op dat mensen die heel paranoia een drama maken over van alles en nogwat, en over "oprecht en eerlijk zeggen wie je bent" en weet ik veel wat voor shit nog meer, een verborgen aanwezigheid hebben, zich waarschijnlijk zo schamen voor hun postcount dat ze die ook verbergen (ook uit de veranderende postcount is immers een aanwezigheid te halen) en dat ze nooit een fotoboek hebben waar echte foto's instaan, of andere zaken hebben waaruit we iets meer over die persoon te weten kunnen komen.

Maar wel hard schreeuwen dat een ander valse bedoelingen heeft??
Laat ze dan eerst maar eens dat ze zelf echt worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:08:09 #75
60586 Veulen
pi_55593259
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:04 schreef Soury het volgende:
Denk het ook veulenst
Vind het echt bijzonder kinderachtig zulke roddels. Snap niet dat iemand uberhaupt denkt dat NZ daar een baad bij zou hebben. Verder vind ik het nogal onbeschoft. NZ maakt die dingen voor mensen die dat mooi vinden. Ze heeft daar plezier in, andere hebben daar plezier van.

Ik ben trots en blij met me Ava ook gemaakt door NZ en ik vertrouw haar
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:09:31 #76
60586 Veulen
pi_55593284
Maar goed, ik zie scheel van de koppijn. Ben dus weg.
pi_55593293
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het maakt me geen bal uit of je het wel of niet aan hebt staan.. het valt me alleen zo op dat mensen die heel paranoia een drama maken over van alles en nogwat, en over "oprecht en eerlijk zeggen wie je bent" en weet ik veel wat voor shit nog meer, een verborgen aanwezigheid hebben, zich waarschijnlijk zo schamen voor hun postcount dat ze die ook verbergen (ook uit de veranderende postcount is immers een aanwezigheid te halen) en dat ze nooit een fotoboek hebben waar echte foto's instaan, of andere zaken hebben waaruit we iets meer over die persoon te weten kunnen komen.

Maar wel hard schreeuwen dat een ander valse bedoelingen heeft??
Laat ze dan eerst maar eens dat ze zelf echt worden.
Dat is toch wel een keuze die ze/we maken? Ik weet het ff niet maar mijn aanwezigheid hoeft niet persé online ,, of geschiedenis. Shit ik snap het nog steeds niet .
pi_55593364
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

+ 15

maarehh, hidi had er niets mee te maken, right

'navond buurtkinderen

was ff heftig terugleesavondje..
pi_55593449
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

+ 15

[ afbeelding ]

maarehh, hidi had er niets mee te maken, right

'navond buurtkinderen

was ff heftig terugleesavondje..
Ik heb nog nooit zoveel tieten gezien
pi_55593508
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zoveel tieten gezien
hoi! ik wel, toen ik 9 (19 eigenlijk )was keek in een keer over het muurtje van het schapenhok in het zwembad toen net die huishoudschoolmeiden hun zwemles kregen (zwemmen natuurlijk wat later af voor a-diploma...).
heel veel tieten gezien toen!!

alles goed met muis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')