Weltruste Jappiequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Anyway...ik ben er vandoor...moge de goden over u allen waken vannacht.![]()
Slaap ook lekker......quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:19 schreef CarOnline het volgende:
Daaaaaaag Jappie.
Ik ben er ook vandoor btw
Sorry, ik zal er on hindsight dan toch even intrappen: oohhh Jappiequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Trek het je niet te veel aan...mijn tekst:
"Uw warm entree zal mij immer bijblijven" is ook wel heel erg uitnodigend en heeft wel vaker dat effect op vrouwen.![]()
Anyway...ik ben er vandoor...moge de goden over u allen waken vannacht.![]()
of wordt Kelly aangerand?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap wordt aangerand....
Is deze voor mij bedoeld? Nee hoor, ik ben behoorlijk door de wol geverfd qua beeldenquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk, worden de streams je teveel?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Is deze voor mij bedoeld? Nee hoor, ik ben behoorlijk door de wol geverfd qua beelden
Dan zien we alleen Jaap nog maar........quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
of wordt Kelly aangerand?
wacht maar tot jaap bovenop gaat![]()
Hoeveel kg kunnen die borsten hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan zien we alleen Jaap nog maar........
Huh.. Ik spreek liever voor mezelf. Maar trustequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En muis moet morgen werken, dus die gaat er ook vandoor.....
Slaap lekker muis....
Anders mis je de wekker weer.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh.. Ik spreek liever voor mezelf. Maar truste![]()
Ik vraag mij af, wie heeft daar wie nu bij de benen. Volgens mij is ze minder dronken dan het lijkt en leert ze hem een lesje....quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel kg kunnen die borsten hebben?
Fijn, weet ik meteen ook waar die roddel met valse beschuldigingen vandaan komt.quote:
Gelukkig weet ik het niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Fijn, weet ik meteen ook waar die roddel met valse beschuldigingen vandaan komt.
Even ter verduidelijking: zoals jij zeker zou moeten weten is dat via mijn ava's niet mogelijk, toen je me uitlegde hoe dat bij jou zo mooi werkte heb ik je ook verteld dat ik dat not done vond.
Aangezien er blijkbaar vanuit wordt gegaan dat ik verkeerde bedoelingen heb met plaatjes die op mijn site staan, zal ik alles gewoon verwijderen, is dat ook weer opgelost.
Mijn mooie avatar........quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Fijn, weet ik meteen ook waar die roddel met valse beschuldigingen vandaan komt.
Even ter verduidelijking: zoals jij zeker zou moeten weten is dat via mijn ava's niet mogelijk, toen je me uitlegde hoe dat bij jou zo mooi werkte heb ik je ook verteld dat ik dat not done vond.
Aangezien er blijkbaar vanuit wordt gegaan dat ik verkeerde bedoelingen heb met plaatjes die op mijn site staan, zal ik alles gewoon verwijderen, is dat ook weer opgelost.
Je ziet witjesquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn mooie avatar........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |