Webcam en glassexquote:
Te laatquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon hard rammen, Japske.
Edit: oei, dát kan verkeerd worden opgevat. Ik bedoel: weg met de conventies.
Neit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh lord... hoe krijg die indruk nog weggepoetst
Oh, zeiden ze dat in de COSquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schijn lesbisch te zijn. Daar sta ik toch wel even van te kijken
Trek het je niet te veel aan...mijn tekst:quote:
Slaap lekker.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Trek het je niet te veel aan...mijn tekst:
"Uw warm entree zal mij immer bijblijven" is ook wel heel erg uitnodigend en heeft wel vaker dat effect op vrouwen.![]()
Anyway...ik ben er vandoor...moge de goden over u allen waken vannacht.![]()
Weltruste Jappiequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slaap ook lekker......quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:19 schreef CarOnline het volgende:
Daaaaaaag Jappie.
Ik ben er ook vandoor btw
Sorry, ik zal er on hindsight dan toch even intrappen: oohhh Jappiequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Trek het je niet te veel aan...mijn tekst:
"Uw warm entree zal mij immer bijblijven" is ook wel heel erg uitnodigend en heeft wel vaker dat effect op vrouwen.![]()
of wordt Kelly aangerand?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap wordt aangerand....
Is deze voor mij bedoeld? Nee hoor, ik ben behoorlijk door de wol geverfd qua beeldenquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk, worden de streams je teveel?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Is deze voor mij bedoeld? Nee hoor, ik ben behoorlijk door de wol geverfd qua beelden
Dan zien we alleen Jaap nog maar........quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
of wordt Kelly aangerand?
wacht maar tot jaap bovenop gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |