Ja, kom er maar gezellig naar toe. Mike zei net dat hij 1 januari weer weg moet. En dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:49 schreef Frasier het volgende:
Heeft Mikey al een topic?
Jij hebt gezien dat ze haar lichaam verkocht heeft? Dan heb jij andere streams dan de rest hier...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke blijkt toch een hoer te zijn...
Oh Disana's lesbische kloon, dat is een beruchte Fokker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef noucky het volgende:
[..]
Dan heeft blijkbaar een kloon van jou met dezelfde naam met mij gesproken die ook op fok zat.
Verdomme, nouquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef Frasier het volgende:
Nog best een mooi moppie waar Huub nu mee is.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, kom er maar gezellig naar toe. Mike zei net dat hij 1 januari weer weg moet. En dan?
Orly?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh Disana's lesbische kloon, dat is een beruchte Fokker.
Ja........al een maand of zeven....quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jij hebt gezien dat ze haar lichaam verkocht heeft? Dan heb jij andere streams dan de rest hier...
We hebben haar alleen maar met Quinten zien zoenen, daar is toch niets mis mee? Ze is immers vrijgezel. En zolang ze het bij Quinten houdt kan je haar niet eens voor slet uitschelden...
Oh die! Da's Lesbana, de schrik van de COS! Ik dacht dat die allang was geband.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh Disana's lesbische kloon, dat is een beruchte Fokker.
Trieste beelden, alcoholist die jaren droogstaat, zo lam als een balletje, broek op de enkels...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:55 schreef AutumnTears het volgende:
wie beschermt mike tegen zichzelf
Ik hoop dat Mikey vanavond scored. Hij staat al 13 jaar droog ofzo...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:55 schreef AutumnTears het volgende:
wie beschermt mike tegen zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |