Dit haat ik maar staat veel; te laag voor zo'b nummerquote:
Niks aan de hand met tong80's toetsenbord. Of hij is Sarkoziaans dronken (in allerijl een bericht typen) of hij is stomdronken.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jezus, wat is er met jouw toetsenbord aan de hand.
Of allebei...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niks aan de hand met tong80's toetsenbord. Of hij is Sarkoziaans dronken (in allerijl een bericht typen) of hij is stomdronken.
Een van de twee.
Hij is vast óók nog dronken.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Niks aan de hand met tong80's toetsenbord. Of hij is Sarkoziaans dronken (in allerijl een bericht typen) of hij is stomdronken.
Een van de twee.
Nou ik maakte een graphe dat mijn buren zogenmaamd Maag heten. En dat ik dan klachten van ze krijf vanwegen dit zaadnummer. En dat het niet echte maagklachten zijn vanuit mijn eigen maaf maar dat ik een graphe maak dat ik zogenmaamd vuren geb die Maag heten en dat ik dan de grap ga uitleggen aan iemand die het dan nog niet snapt en ik dabn denk die is vast cold as icequote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik snap echt geen bal van wat je typert tong. Ben ik nu dom?
Liever een wijntjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |