De andere 3 ook hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gezellig he
De mijne liggen in hun eigen mandjes te luilakken
Ik had geen stoel, want ik moest en zou natuurlijk vooraan staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk idd '92! Er lag een heel mooi tourboek op alle stoelen (bewaard) en tijdens Back in the USSR kwam er vanuit het plafond een vliegtuigje aanzeilen, dat hadden wij al zien hangen vanaf de tribune.
Ook leuk toch! Mooie herinnering.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Jane het volgende:
Ik had geen stoel, want ik moest en zou natuurlijk vooraan staan.![]()
Jezus, wat is er met jouw toetsenbord aan de hand.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Nu de vrouw die niet doort de voorrondes vab Idols zou zijn gekomen wegens te houterige prence en slechter hoge stem. Maar wel een geil wijf 30 haar geleden.
Het kraken is inderdaad nog het mooiste aan de hele plaatquote:Op donderdag 27 december 2007 23:28 schreef MinderMutsig het volgende:
"Het klinkt een beetje krakerig, ohhet is uit 1939
"
Ja knurft, en dat hoort te kraken, dat is de charme.
Sarcasme is geen sterk punt van jequote:Op donderdag 27 december 2007 23:28 schreef MinderMutsig het volgende:
"Het klinkt een beetje krakerig, ohhet is uit 1939
"
Ja knurft, en dat hoort te kraken, dat is de charme.
Lees terugquote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jezus, wat is er met jouw toetsenbord aan de hand.
Ja, iets met nieuw en blind tyfen, maar het gaat hier zo snel, ik durf niet terug, want dan verdwaal ik.quote:
Ik snap echt geen bal van wat je typert tong. Ben ik nu dom?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:31 schreef tong80 het volgende:
Oh nu krijg ik maagklachten, niet van mijn maag maar mijn buren jeten maag
Dit haat ik maar staat veel; te laag voor zo'b nummerquote:
Niks aan de hand met tong80's toetsenbord. Of hij is Sarkoziaans dronken (in allerijl een bericht typen) of hij is stomdronken.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jezus, wat is er met jouw toetsenbord aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |