Ik heb wel een goede versie van die Shout Out remixquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef devv05 het volgende:
Die Kerst nummers worden zeker niet released he? Jammer is dat..
Kun je die PM'en?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede versie van die Shout Out remix
Dat is een beetje een hype hier, waait vanzelf wel over hoop ik!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Digiwave het volgende:
Waarom bashen jullie allemaal Showtek?
Ze zijn misschien niet de beste tegenwoordig , maar zeker niet de slechtste hoor
En wat doet Ali B op zo'n feest whaha![]()
Probleem voor mij met showtek is dat zequote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Digiwave het volgende:
Waarom bashen jullie allemaal Showtek?
Ze zijn misschien niet de beste tegenwoordig , maar zeker niet de slechtste hoor
Al een week of 2/3quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:09 schreef NLS04 het volgende:
Iemand die de Qlubtempo cd al in zijn bezit heeft? Dacht dat hij al uit moest zijn maar heb um nog nergens kunnen vinden
die preview is fake hoorde ik, heb hem zelf nog niet helemaal geluisterd, maar bij de 2e qlimax moet je de gewone Shout Out horen, of de DonkeyRollers Remixquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede versie van die Shout Out remix
Dat dikgedrukte argument vind ik een beetje waardeloos, waarom zou je dan niet schijten op Headhunterz, die doet toch ook niet anders?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:11 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Probleem voor mij met showtek is dat ze
- Een poosje kutplaten hebben gemaakt zoals green stuff en puta madre ( wie had hier die skihuthardstyle term bedacht?)
- Een lange tijd dezelfde riedeltjes en deuntjes gebruikten ( wordt gelukkig wel minder)
- Vrijwel alleen hun eigen platen draaien in de showteksetjes
Weet niet wat de anderen tegen showtek hebben maar dat zijn zo wel de belangrijkste redenen voor mijWil niet zeggen dat ze alleen maar kutplaten kunnen maken (early soundz, hold us back
) maar hun oude shit is gewoon lekkerder ( seid ihr bereid
).
Ja maar het verschil is dat Showtek kut producties heeft en Headhunterz vette productiesquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte argument vind ik een beetje waardeloos, waarom zou je dan niet schijten op Headhunterz, die doet toch ook niet anders?
Juist.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja maar het verschil is dat Showtek kut producties heeft en Headhunterz vette producties
Kijk zover was ik ook al Sethquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja maar het verschil is dat Showtek kut producties heeft en Headhunterz vette producties
Helemaal eensquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Juist.
Headhunterz![]()
![]()
![]()
![]()
Die kerel heeft het laatste halfjaar absoluut mijn hart veroverd met zijn snoeiharde hardstylesounds
Maak daar maar anderhalf jaar van.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:06 schreef nattermann het volgende:
Headhunterz![]()
![]()
![]()
![]()
Die kerel heeft het laatste halfjaar absoluut mijn hart veroverd met zijn snoeiharde hardstylesounds
Dat was zo retevet in de blue toenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Maak daar maar anderhalf jaar van.(Headhunterz op DefQon.1 2006
![]()
)
de combinatie van het maken van slechte platen, die veel op elkaar lijken EN ze ook nog eens te vaak in je eigen sets draaien, is de sleutel tot het bashen van Showtekquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:10 schreef JortK het volgende:
Maar daarom blijft het feit staan dat eigen platen draaien je dus nog geen kut artiest maakt
sindsdien ben ik ook groot fan van hem, helemaal van die melo's en kicks/bass die hij in z'n tracks stoptquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Maak daar maar anderhalf jaar van.(Headhunterz op DefQon.1 2006
![]()
)
Idd.quote:
goed dat je het zegt, dat vind ik ook een fijne productiequote:Op woensdag 2 januari 2008 19:32 schreef Sethje het volgende:
toch nog iets wat de gebroeders Janssen wél goed hebben gedaan
Was tijdje terug gewoon full te downloaden van hun site dus die is op elk forum wel te vinden lijkt me.....quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:45 schreef LucasBergman het volgende:
Heeft iemand een release van D-block voorbij zien komen met Ride with Uz? Nergens maar dan ook nergens een mooi clean nummer te vinden, en die zoek ik wel voor stukje film
Rock Hypnotic/Twilight en Karma/TBA, wat een releases die nog komenquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:22 schreef 16meter het volgende:
Laat ze nog eens goed luisteren naar bijv. Scope, DBSTF, The Pitcher etc.. Maar ook niet kopieren he, jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |