Yow, kan dur helaas niet bij zijn maar have funquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien dat ik hem vanavond ook nog wel hoor
komt helemaal goedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Yow, kan dur helaas niet bij zijn maar have fun
ik vind er weinig aan. de laatse anderhalf jaar klinkt werkelijk elk zatox plaatje hetzelfde, als je dat vergelijkt met hetgeen hij uitbracht tussen 2002 - 2005quote:Op zondag 6 januari 2008 11:55 schreef Silaz het volgende:
[0601]E-fect -Glorification (The MF Saga Continues)
Vooral Zat&Act Remix
Ik denk maar aan één zin tijdens die setquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:09 schreef NLS04 het volgende:
Ik denk als dit plaatje daadwerkelijk van showtek (en deepack natuurlijk) is, ik voorlopig niks negatiefs meer over dit duo ga zeggen.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=EAhk6QcIn1c
Had um al eens gehoord in de liveset van Deepack @ mysteryland en hij is gewoon lekker
Trek in een balletjuuhhhquote:
Ik had er toen nog een filmpje van gemaakt, met Zany als MC en de rest van de bende van ellendequote:Op zondag 6 januari 2008 18:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Trek in een balletjuuhhh
en ook :
smijte gooie douweee !
Briljant partyfilmpjequote:Op zondag 6 januari 2008 19:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had er toen nog een filmpje van gemaakt, met Zany als MC en de rest van de bende van ellende
http://www.youtube.com/watch?v=zZeknR0vogA
Wat een mongoolquote:Op zondag 6 januari 2008 19:46 schreef CrustyClown het volgende:
Haha, zat net even op PF te lezen over het feestje waar ik gister ben geweest. Is voortijdig afgelast vanwege een kleine ruzie met de eigenaar. Hij wilde blijkbaar dat er turke muziek werd gedraaid :S....
Hier de reactie van Unique; de organisator..
In het kort zal ik toelichten voor de mensen die het niet geheel gevolgd hebben. De dj`s en mc`s werden meerdere malen lastig gevallen door de eigenaar en zijn vrienden en er werd nogal agressief verzocht om turkse muziek te draaien voor de turkse gasten van de eigenaar. Ik heb voet bij stuk gehouden en het afgekeurd. Vervolgens werd de eigenaar nogal agressief naar mijn dj`s toe dus ik heb toen 1 nummer toegestaan deze heeft toch zeker 2 minuten opgestaan maar ik zag de teleurstelling op de gezichten van de bezoekers en heb gezegt dat ze het maar moesten onderbreken. De laatste 2 dj`s zijn toen gaan draaien kwam hij weer zeiken dat hij nog een nummer wilde en toen heb ik er een stokje voor gestoken dat hij zijn eigen niet met mijn concept moest bemoeien en de dj`s hun werk moest laten doen en toen werd hij ook agressief naar mij toe en toen werd ik laaiend richting hem en heb hem vervolgens vast gepakt en hem de waarheid gezegt en toen begon hij te slaan richting mijn gezicht en zo ontstond er een vechtpartij tussen mij en de eigenaar......erg triest allemaal maar ik hoop voor de eigenaar en zijn kut muziek dat ie kapot mag vallen..........Op deze manier laat hij wel zien dat het wel altijd dezelfde mensen zijn die altijd moeilijk moeten doen in deze locatie erg jammer want heb er altijd met veel plezier in georganiseerd .....Maargoed op naar een nieuwe locatie laatste aanpassing 6 januari 2008 15:13
Strictly Unique @ Bergen op Zoomquote:Op zondag 6 januari 2008 20:18 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wat een mongool!
Welke feest/locatie was dat dan?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:19 schreef JortK het volgende:
Ik weet niet of jullie deze al eens hebben gezien:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4477516299615198110
Vette shizzlequote:Op maandag 7 januari 2008 12:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
JWT daar komen problemen van.. vraag maar aan de organisator waar crusty het over had
Tony had btw je shirtje weer aan boy
Thnxquote:Op maandag 7 januari 2008 13:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
als je ooit echt commercieel gaat (buiten je vrienden) dan heb ik wellicht ook nog wel interesse afhankelijk van het design dan he;)
je ontwerpt gewoon dikke shirts
Als ik het niet vergeet, ga ik zeker even luisterenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:26 schreef Sethje het volgende:
Vanavond de anthem van Twisted op Fear FM!... The Vision draait hem in zijn setje... Zentiments - Twisted Mindz
Staat ook een preview op PF.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:26 schreef Sethje het volgende:
Vanavond de anthem van Twisted op Fear FM!... The Vision draait hem in zijn setje... Zentiments - Twisted Mindz
Thnxquote:
Als je interesse hebt gewoon ff melden. Kosten zullen rond de 25 euro zijn (ex. verzendkosten), hangt deels af van hoeveel mensen meedoen. Ik ga er nou al een aantal bestellen, dus als je mee wilt doen.....quote:Op maandag 7 januari 2008 17:35 schreef Digiwave het volgende:
Wow dat soort t-shirts zou ik ook wel willen
staat genoteerdquote:Op maandag 7 januari 2008 13:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Thnx![]()
Als ik klaar ben met mijn afstudeerperiode en ik slaag. Dan heb ik een maandje vrij en zal ik wat meer gaan doen. Heb al wat ideeën liggen, dus hou je (en de andere geïnteresseerden) op de hoogte
Het is geen Rock Hypnotic of Rock Civilization maar tegenover The Vision(los van the revivals) zijn eerdere producties is dit wel 1 van de betere.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja heb hem al gehoord hijs best ok![]()
![]()
P.s. Ik was sarcastisch
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:39 schreef Sethje het volgende:
Volgende week maandag van 21.00 tot 23.00 een Twisted special van Faistos en The Vision![]()
Mensen van PF dachten bij het Zany shirt dat hij het ontworpen had. Maar de mijne zijn wat rustiger dan de desings van Ruud. Maar ik ga zeker zijn voetsporen achternaquote:Op maandag 7 januari 2008 21:02 schreef LeonH het volgende:
Behoorlijk off-topic @boy: Doe je ook zoiets ontwerpen zoals Ruud van Eijk designs? In die stijl in ieder geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |