quote:Op donderdag 27 december 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
..
Ken dat vast wel. Ik was het iig nietquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een sneaky manier om een fipo te plaatsen zeg...![]()
says who?..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Jappie het volgende:
Dit slaat nu natuurlijk nergens meer op he...
"Waar ben je bang voor Gert ?...als we jou moeten geloven zal er toch niets anders op te zien zijn dan een groot zwart gapend gat."
Ben jij een infiltrant btw?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met m'n 2 weken aanwezigheid heb ik zelfs een plekje in een lijstje verworven.
Als ik nu ja zeg ben ik m'n cover kwijt, zeg ik nee geloof je me niet.quote:
Ik had er bijna overheen gekekenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn subtiele smiliegebruik?
Huh?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Jappie het volgende:
Dit slaat nu natuurlijk nergens meer op he...
"Waar ben je bang voor Gert ?...als we jou moeten geloven zal er toch niets anders op te zien zijn dan een groot zwart gapend gat."
En terecht, jij doet zo enthousiast mee, en met heel veel topmuziek!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je lurkte dus meer in de Cos?..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben er verlegen van Buuf, weet niet wat me overkomt vanavond
Wat is je eerste ingeving? En wat vind je van Andy?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik nu ja zeg ben ik m'n cover kwijt, zeg ik nee geloof je me niet.
Last van bathofobie Gertje ?quote:
Aah zo, die hint snap ik tenminstequote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
Wat is je eerste ingeving? En wat vind je van Andy?
Met al dat gerel is 't enthousiasme zo ook weer weg, we zullen zien wat 2008 brengtquote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
En terecht, jij doet zo enthousiast mee, en met heel veel topmuziek!
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aah zo, die hint snap ik tenminste. Nee ik ben geen infiltrant
.
En hoe ver ben jij met je lijstje?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En terecht, jij doet zo enthousiast mee, en met heel veel topmuziek!
Heb er vanmiddag nog een Cos geopend! Maar lurk daar inderdaad meer dan dat ik post. Zijn daar heel veel posts van hetzelfde en dat leest nogal lastig.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoe ver ben jij met je lijstje?
Niemand, je bent duidelijkquote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
af!
![]()
psst, taliet, wie ben ik vergeten??![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb er vanmiddag nog een Cos geopend! Maar lurk daar inderdaad meer dan dat ik post. Zijn daar heel veel posts van hetzelfde en dat leest nogal lastig.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, lurken en af en toe posten, heb vanmiddag nog een nieuwe Cos gemaakt, maar ik vind dat er heel veel herhaalt wordt daar, en dat is vervelend lezen, steeds hetzelfde.
Alweer? Ik zit je wel heel erg hoog he?quote:
Nou, ik ben nog steeds aan het veranderen, word er gek van.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoe ver ben jij met je lijstje?
Ppi en Py en Polo en Paris en Cali en APK en Surveillancefiets en...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
af!
![]()
psst, taliet, wie ben ik vergeten??![]()
Zou het??quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Had je een kerel geweest dan was Albert Mol op je gevallen.
Schat, je bent niet geil genoegquote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer? Ik zit je wel heel erg hoog he?Temeer als je nagaat dat ik nooit iets anders dan vriendelijk tegen je ben geweest. Misschien toch eens tijd om zelf een blik in de spiegel te werpen (of op de namen in je inbox en msn)
ow sjips ja...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ppi en Py en Polo en Paris en Cali en APK en Surveillancefiets en...![]()
![]()
Van aardappelen die koken krijg jij nu éénmaal niet de 'hots' let it be...ik vind je teringgeilquote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer? Ik zit je wel heel erg hoog he?Temeer als je nagaat dat ik nooit iets anders dan vriendelijk tegen je ben geweest. Misschien toch eens tijd om zelf een blik in de spiegel te werpen (of op de namen in je inbox en msn)
Hier mag je elkaar voor rotte vis uitmaken hoor ... dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb er vanmiddag nog een Cos geopend! Maar lurk daar inderdaad meer dan dat ik post. Zijn daar heel veel posts van hetzelfde en dat leest nogal lastig.
Ja, ik krijg toch geen antwoordquote:Op donderdag 27 december 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van aardappelen die koken krijg jij nu éénmaal niet de 'hots' let it be...ik vind je teringgeil
Tis maar een lijstje hè? Je kunt het nooit helemaal kloppend invullen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog steeds aan het veranderen, word er gek van.
En gewoon wegflikkeren dat lijstje als je het niet ziet zitten.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog steeds aan het veranderen, word er gek van.
Geen ingewikkelde vragen stellen..dit is de SC,,, to neuk or not to neukquote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik krijg toch geen antwoordWel stoer roepen maar niet kunnen verklaren
Heb je uiteindelijk nog aan me verdiend ?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En gewoon wegflikkeren dat lijstje als je het niet ziet zitten.![]()
Er komt vaak bonje van dit soort lijstjes. Geeft niet, maar daar moet je dan wel zin in hebben of tegen kunnen.
Ja, zal het doen Soury, indien nodigquote:Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier mag je elkaar voor rotte vis uitmaken hoor ... dat bedoel ik
Ach.... we hebben het wel over mensen die zelf ook ongegeneerd de kans grijpen om hun grieven te botvieren als er lijstjes op FOK! gemaakt kunnen worden...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Er komt vaak bonje van dit soort lijstjes. Geeft niet, maar daar moet je dan wel zin in hebben of tegen kunnen.
pffff, en dit is wat ik bedoel. Je hoeft niet onaardig te zijn om irritant te zijn. DAT bedoel ik. En dat oneindige doorzuigen, dat vind ik, lees goed, dat vind ik irritantquote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik krijg toch geen antwoordWel stoer roepen maar niet kunnen verklaren
Nee, dat is waar Talitha.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis maar een lijstje hè? Je kunt het nooit helemaal kloppend invullen.
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.... we hebben het wel over mensen die zelf ook ongegeneerd de kans grijpen om hun grieven te botvieren als er lijstjes op FOK! gemaakt kunnen worden...
Maak maar een lijstjequote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, zal het doen Soury, indien nodig
Nee.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk nog aan me verdiend ?
Lul niet, en spreek je eens echt uit, half zacht eitje!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pffff, en dit is wat ik bedoel. Je hoeft niet onaardig te zijn om irritant te zijn. DAT bedoel ik. En dat oneindige doorzuigen, dat vind ik, lees goed, dat vind ik irritant
maar het is maar een lijstje, ik ken je verder niet, het zegt verder niks, het is een geintje. Laat het gaan. no hard feelings.
Nee ik heb het over Blurk. En dat ze zo'n lijstje gewoon lekker moet laten voor wat het is, als ze geen zin heeft in de eventuele gevolgen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.... we hebben het wel over mensen die zelf ook ongegeneerd de kans grijpen om hun grieven te botvieren als er lijstjes op FOK! gemaakt kunnen worden...
Ja, en dat vind ik vervelend, dus ik weet nog niet wat ik doe, een paar mensen wist ik meteen, mag je ook twee mensen op dezelfde plaats zetten, of drie?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie zuigt er nou 'oneindig door'. Jij toch, met je herhaaldelijke 'irritante user: Disana'.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pffff, en dit is wat ik bedoel. Je hoeft niet onaardig te zijn om irritant te zijn. DAT bedoel ik. En dat oneindige doorzuigen, dat vind ik, lees goed, dat vind ik irritant
maar het is maar een lijstje, ik ken je verder niet, het zegt verder niks, het is een geintje. Laat het gaan. no hard feelings.
Denk dat je eigen graf graaft en dat wil je nietquote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet, en spreek je eens echt uit, half zacht eitje!
Die bonje ontstaat niet door die lijstjes maar door users die zichzelf te serieus nemen. Ook zonder lijstjes zal er dan hommeles komen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
So be it...wat heb ik bij een stel schijnheilen te zoeken?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je eigen graf graaft en dat wil je niet
Juistquote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die bonje ontstaat niet door die lijstjes maar door users die zichzelf te serieus nemen. Ook zonder lijstjes zal er dan hommeles komen.
Je hebt je antwoord nu toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zuigt er nou 'oneindig door'. Jij toch, met je herhaaldelijke 'irritante user: Disana'.
Wel een beetje consequent zijn hoor
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die bonje ontstaat niet door die lijstjes maar door users die zichzelf te serieus nemen. Ook zonder lijstjes zal er dan hommeles komen.
Jij en Disana maken keer op keer dezelfde fout Lobas...niet om lullig te doen maar iemand wel of niet aardig leuk geil weet ik veel wat vinden word op het eerste moment bepaald!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet, en spreek je eens echt uit, half zacht eitje!
Dat zie je dus verkeerd... Die schijnheiligenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
So be it...wat heb ik bij een stel schijnheilen te zoeken?![]()
nog lekker gewandeld trouwens?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
Mensen die zeiken over hun positie op lijstjes
[FOK!Awards 2007] Users
Ondertussen.. mens, ik ren me het schomplazerus.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
Ehm Gert... ondertussen zijn er wel 2 COSsen open met 75 om 125 posts....
OK..DAT STEL IK OP PRIJSquote:Op donderdag 27 december 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zie je dus verkeerd... Die schijnheiligenzIJN ook de gasten die om je geven.
![]()
Als ik me vergis.. nou pech.. maar tot nu toe heb ik de gasten hier best wel voor lief.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OK..DAT STEL IK OP PRIJS, MAAR VERGIS JE NIET..
Denk niet dat ie werkt in je kontquote:Op donderdag 27 december 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
Het zonnetje schijnt...zal ik mijn ecostrijkbout even aanzetten?
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog lekker gewandeld trouwens?
Mag, maar ik ben hier aardig voor rotte vis uitgemaakt.... op insinuaties met Kleinzusje voorop.. me reet!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik me vergis.. nou pech.. maar tot nu toe heb ik de gasten hier best wel voor lief.
Ja sorry... ik was ondertussen ook druk op MSN, en had de enorme omvang van de chaos alhier niet gelijk doorquote:Op donderdag 27 december 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ondertussen.. mens, ik ren me het schomplazerus.
Maar bedankt voor de tip.
Ik heb nog steeds die testlinkjes niet aan Karel gegeven.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
Waar is NMNS gebleven, weer dvd's aan het kijken? En ik mis Veulen ook weer, hoop dat ze nog even komt hinniken hier..
Ja laten we wéér over kleinzusje beginnen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag, maar ik ben hier aardig voor rotte vis uitgemaakt.... op insinuaties met Kleinzusje voorop.. me reet!
Ach joh, of je nou rotte vis om niets bent, of consequent de irritantste al doe je alleen maar aardig...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag, maar ik ben hier aardig voor rotte vis uitgemaakt.... op insinuaties met Kleinzusje voorop.. me reet!
Prima Gert, jij bent de baas!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja laten we wéér over kleinzusje beginnen.
Het is nu mooi geweest, ook voor jou, dat geagiteerde, aanvallende gedoe.
maar een uitleg kan je vergeten...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach joh, of je nou rotte vis om niets bent, of consequent de irritantste al doe je alleen maar aardig...
die reet blijft een mooie en dat vind ík en who cares wat de rest van de wereld vindt
Laat gaanquote:Op donderdag 27 december 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar een uitleg kan je vergeten...
Bullshit je maakt het erger dan het is. KZ heeft mij ook te pakken gehad. So What.. Trek het niet allemaal naar je toe. Ja je kreeg de volle laag. Maar doe ff normaal en kots maar .. maakt me geen zak uit. Ik mag je graag .quote:Op donderdag 27 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb toch anders net een aardige uitleg gegeven; vreemd genoeg word daar niet op gereageerd ..niet door jou en ook niet door Disanaquote:Op donderdag 27 december 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar een uitleg kan je vergeten...
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Bullshit je maakt het erger dan het is. KZ heeft mij ook te pakken gehad. So What.. Trek het niet allemaal naar je toe. Ja je kreeg de volle laag. Maar doe ff normaal en kots maar .. maakt me geen zak uit. Ik mag je graag .
Ik mocht niet meer van Gert. En het is ook niet zo belangrijk, toch? Was alleen even nieuwsgierig naar die herhaalde positie van de buuv.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb toch anders net een aardige uitleg gegeven; vreemd genoeg word daar niet op gereageerd ..niet door jou en ook niet door Disana
Love you to babe in good and bad times, door dik en dunquote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat gaan![]()
Rare streams vanavond hoor, bijna geen rechtstreeks geluid en de villa bomvol gasten, maar er gebeurt geen moer. Waarom zit ik hier eigenlijk nog. Oh ja, om jou te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb daar geen test voor nodig, at your servicequote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
How smart are you ff je hersens laten kraken![]()
Een serieuze IQ-test Eens kijken of jullie echt zo intelligent zijn![]()
Wie ben jij als LotR-character![]()
Nu maar hopen dat er nog users aanwezig zijn in de SC
Ja hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
Nu maar hopen dat er nog users aanwezig zijn in de SC![]()
Heel belangrijk is het idd niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer van Gert. En het is ook niet zo belangrijk, toch? Was alleen even nieuwsgierig naar die herhaalde positie van de buuv.
OK Jap!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij en Disana maken keer op keer dezelfde fout Lobas...niet om lullig te doen maar iemand wel of niet aardig leuk geil weet ik veel wat vinden word op het eerste moment bepaald!
Soms wijzigt dit beeld nog maar vaak is het het eerste gevoel wat gewoon blijft hangen.
IRL word dit mede veroorzaakt door iemands manier van bewegen praten hoe hij/zij eruit ziet enzovoorts en naar ik me wetenschappelijk heb laten wijsmaken heeft dit te maken met de manier waarop je geheugen ervaringen uit het verleden verwerkt.![]()
Nu zou je denken dat dat op een forum anders is (je hebt immers geen visueel beeld bij een user) maar vreemd genoeg werkt dat hier precies hetzelfde.
-edit- Je hoeft maar een paar posts van iemand gelezen te hebben en vervolgens doet je geheugen de rest en word die persoon keurig in een hokje getieft.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heel belangrijk is het idd niet.
Maar wat ik vreemd vind is dat een intelligente vrouw als jij niet begrijpt dat iemand wel of niet aardig vinden niets te maken heeft met of iemand wel of niet aardig is...dat gaat immers automatisch
Als ik op straat loop zie ik mensen en van de een denk ik jezus wat een lul en ik zie een ander en ik denk die zal wel cool zijn. Zodra ik in een cafe mensen hoor praten aan een tafel naast me denk ik ook gelijk ..getver wat een zak of ik zit genietend te luisteren naar iemands humor. Zodra ik zelf in gesprek raak met iemand kan ik pas wat dieper kijken in iemands psyche omdat ik het gesprek dan zelf mee kan sturen.
Het is toch volkomen natuurlijk dat sommige mensen elkaar beter liggen dan anderen
Dat is bij jou helaas niet mogelijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:06 schreef Lobasca het volgende:
In de zin van dat men mij op het eerste gezicht wel OK leek, maar bij nader inzien toch niet de moeite waard
Jah..wen als 'ie zich een stuk in de kraag heeft gezopen laat een eerlijk antwoord nog wel even op zich wachtenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik intelligent ben? Oh, jijEn overigens, hebben intelligente mensen geen gevoelens? Ik bedoel, als zo'n 'lul' in zo'n kroeg jou een paar keer hardop hoort zeggen dat je hem een lul vindt, is de kans redelijk aanwezig dat ie zich afvraagt waarom je dat vindt... want hij heeft je immers niks gedaan en hij zwaaide misschien zelfs nog naar je bij binnenkomst
Bij de eerste had ik 8 van de 10quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
Maar to the point kan je ook niet zijn. Wanneer las jij mij voor het eerst?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is bij jou helaas niet mogelijk.![]()
Relevante vraagquote:Op donderdag 27 december 2007 23:09 schreef sander-3 het volgende:
waarom heeft iedereen van die rare kleren aan
Het is maar voor de lol hè.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb daar geen test voor nodig, at your service
als ik me dat af vraag is dat voor mij relevant ja, en als ik dat wellicht gemist heb al helemaal..quote:
Ik doe mijn puntmuts wel ff opquote:Op donderdag 27 december 2007 23:09 schreef sander-3 het volgende:
waarom heeft iedereen van die rare kleren aan
En dan kom je weer terug bij mijn eerste lange post...het is vaak niet te verklaren...iemands manier van doen heeft een herkenningspunt gevonden in je geheugen en zet dat om in een gevoel. Ik hoef een vrouw toch zeker niet uit te leggen dat "gevoel" gewoon "is"....en derhalve niet logisch beredeneerbaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik intelligent ben? Oh, jijEn overigens, hebben intelligente mensen geen gevoelens? Ik bedoel, als zo'n 'lul' in zo'n kroeg jou een paar keer hardop hoort zeggen dat je hem een lul vindt, is de kans redelijk aanwezig dat ie zich afvraagt waarom je dat vindt... want hij heeft je immers niks gedaan en hij zwaaide misschien zelfs nog naar je bij binnenkomst
Dank je Taatjequote:Op donderdag 27 december 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is maar voor de lol hè.![]()
En ook een beetje om de aandacht af te leiden.Doe een stapje terug Lobas, haal diep adem en laat het gaan voor nu. Mijn tip van de dag.
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:10 schreef -Blurk- het volgende:
Bij de eerste had ik 8 van de 10
De andere heb ik niet gedaan.
Ik ookquote:Congratulations! You got a score of 8!
Your Rating: Honor Student!
Dus als jij 'iets' vind' staat dat voor het leven vast?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan kom je weer terug bij mijn eerste lange post...het is vaak niet te verklaren...iemands manier van doen heeft een herkenningspunt gevonden in je geheugen en zet dat om in een gevoel. Ik hoef een vrouw toch zeker niet uit te leggen dat "gevoel" gewoon "is"....en derhalve niet logisch beredeneerbaar.
Lolquote:Op donderdag 27 december 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jah..wen als 'ie zich een stuk in de kraag heeft gezopen laat een eerlijk antwoord nog wel even op zich wachtenOp Fok moet je stoer doen mááááááán!!!!
Geen flauw idee..is dat van belang dan ?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar to the point kan je ook niet zijn. Wanneer las jij mij voor het eerst?
Je zegt hiermee dus eigenlijk dat sommige mensen erg star zijn en niet verder willen kijken dan hun neus lang isquote:Op donderdag 27 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan kom je weer terug bij mijn eerste lange post...het is vaak niet te verklaren...iemands manier van doen heeft een herkenningspunt gevonden in je geheugen en zet dat om in een gevoel. Ik hoef een vrouw toch zeker niet uit te leggen dat "gevoel" gewoon "is"....en derhalve niet logisch beredeneerbaar.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij de eerste had ik 8 van de 10
De andere heb ik niet gedaan.
Ik ken jou niet anders als met een afkeer jegens mij herinneren..quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen flauw idee..is dat van belang dan ?
Jaaaaaa....stel je voor dat je het alleen tegen een hele groep Josti's moet opnemen?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zegt hiermee dus eigenlijk dat sommige mensen erg star zijn en niet verder willen kijken dan hun neus lang isIk zou daar dan nog aan toe willen voegen dat het makkelijk huilen is met de wolven in het bos
oeh, testjes, daar hou ik van.....quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
Er zijn mensen die dat makkelijk kunnen maar het helaas niet mogen (Gert zit nog in de COS, Gert alertquote:Op donderdag 27 december 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaaaaaa....stel je voor dat je het alleen tegen een hele groep Josti's moet opnemen?
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef Lobasca het volgende:
Stel je voor dat je een eigen mening hebt..... maar dat kan niet.... laat staan je sexuele voorkeur....
Whehehe.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]Die eerste bestond uit 11 vragen als ik het me goed herinner?
Uhh prop je jezelf nu in een soort van slachtofferrol. Dat slaat helmaal nergens opquote:Op donderdag 27 december 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaaaaaa....stel je voor dat je het alleen tegen een hele groep Josti's moet opnemen?
uhhh ik vind Gert en jij beide ok... het tij keert toch al aardigquote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat makkelijk kunnen maar het helaas niet mogen (Gert zit nog in de COS, Gert alert)
Welnee natuurlijk niet; ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik mensen vrij aardig kan peilen maar ik ben tevens gehandicapt met een akelige hoeveelheid begrip waardoor ik ook met mensen die ik op het eerste gezicht niet mocht en die vaak ook nooit echt mijn gesprekpartner zullen worden (gewoon omdat we te weinig gespreksstof zouden hebben) om kan gaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus als jij 'iets' vind' staat dat voor het leven vast?
quote:
quote:You are most like Gimli. Most people think you're pretty rough, but you're actually rather sophisticated. Unlike others, you don't need everything to be perfect. You're flexible. When problems come your way, you face them head-on and get whatever help you need. You also stick to your morals very closely, and you are unlikely to compromise. You are very loyal to your friends, but don't be so controlling!
Nee hoor..dat zeg ik daar niet mee.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zegt hiermee dus eigenlijk dat sommige mensen erg star zijn en niet verder willen kijken dan hun neus lang isIk zou daar dan nog aan toe willen voegen dat het makkelijk huilen is met de wolven in het bos
O, ik had er in ieder geval 8 goed, en er zaten redelijk veel strikvragen bij. Maar kan best 11 geweest zijn hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]Die eerste bestond uit 11 vragen als ik het me goed herinner?
Ik bedoelde: laat die boel die boel nou maarquote:Op donderdag 27 december 2007 23:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhh ik vind Gert en jij beide ok... het tij keert toch al aardig
Prima. en jij ziet niet alles wat ik zie, omdat het jou niet betreft...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh prop je jezelf nu in een soort van slachtofferrol. Dat slaat helmaal nergens op![]()
Nu braak ik ff
Het is alleen wel jammer dat ik gedwongen word mee te 'genieten', of ik nu wil of niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank je TaatjeIk ben er van overtuigd dat je het goed bedoeld
Maar onderbuikgevoelens en misverstanden uitspreken kan soms ook geen kwaad
Goed plan.. begin oververhit te wordenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoelde: laat die boel die boel nou maar
Niks ervan..waar zijn 'ze' als ze vrijuit kunnen spreken.... Nee, dat moet allemaal later weer via steken...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoelde: laat die boel die boel nou maar
Heb je msn aan?ik moet echt ff afkoelen?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
OK, ik doe dit héél weinig, maar de "balans" raakt nu echt zoek, dus bij deze het verzoek aan mensen die het nog over "mensen wel en niet mogen" willen hebben, dit via MSN of PM te doen oid.
Aan de zijlijn is het anders kijken als op het veld!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat ik gedwongen word mee te 'genieten', of ik nu wil of niet.Da's leuk voor even, maar moet niet te lang duren.
Nee klopt !! dat is PM nou eenmaal. Lullig en over en done !!!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Prima. en jij ziet niet alles wat ik zie, omdat het jou niet betreft...
maar waar sommige mij al dan niet via PM van beschuldigen![]()
![]()
En jij dacht nog wel dat ik intelligent benquote:Op donderdag 27 december 2007 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hoor..dat zeg ik daar niet mee.
Dan vergis je je toch een beetje...je zal nooit mijn "vriendin" worden (bye bye onze eerder op de avond aangekondigde vruchtbare toekomstquote:Op donderdag 27 december 2007 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken jou niet anders als met een afkeer jegens mij herinneren..
Jap, merry me!!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan vergis je je toch een beetje...je zal nooit mijn "vriendin" worden (bye bye onze eerder op de avond aangekondigde vruchtbare toekomst) ....maar ik of wij..althans zo ervaar ik het...hebben toch een aardige manier gevonden om met elkaar te communiceren.
![]()
Beetje uitdagen..een beetje pestenmaar van afkeer is mijnerzijds in elk geval geen sprake; als dat zo was geweest had ik je eerder op de avond echt geen gelijk gegeven voor wat betreft "who started this war" met NMNS. Zo'n vieze rat ben ik dan ook wel weer.
Welke balans Gertquote:Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
OK, ik doe dit héél weinig, maar de "balans" raakt nu echt zoek, dus bij deze het verzoek aan mensen die het nog over "mensen wel en niet mogen" willen hebben, dit via MSN of PM te doen oid.
Bovendien gaat onze 'discussie' over niemand hier.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welke balans Gert
Dit is de fucking SC for crying out loud![]()
Zou het nou een grote scheldpartij zijn dan zeg ik ja..doe dat lekker achter de schermen. Maar ik heb nu zo iets van beter 1 SC compleet vervuild dan de stank in de eerstvolgende 10.
Schijnheiligheid, deal or no dealquote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien gaat onze 'discussie' over niemand hier.
Er is geen ruimte meer op het veld met al die SC-vandalen die daar rondrennen.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aan de zijlijn is het anders kijken als op het veld!
Kom op zeg. In de vorige SC was het ook al hommeles. En net moest er alweer iemand "braken" van andermans opmerking. Het is de hele avond al raak.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welke balans Gert
Dit is de fucking SC for crying out loud![]()
Zou het nou een grote scheldpartij zijn dan zeg ik ja..doe dat lekker achter de schermen. Maar ik heb nu zo iets van beter 1 SC compleet vervuild dan de stank in de eerstvolgende 10.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op zeg. In de vorige SC was het ook al hommeles. En net moest er alweer iemand "braken" van andermans opmerking. Het is de hele avond al raak.
Het is zéker niet zo dat er zomaar even ingegrepen wordt hier. En je poging om het wat 'abstracter' te maken was prima, maar op deze manier laait het toch steeds weer op. Tussen de regels door lezend, herkennen mensen weer iets van zichzelf en hoppa: gaan we weer.
En ik kan me goed voorstellen dat andere users er zo langzamerhand helemaal genoeg van hebben, want dat heb ik ook.![]()
Anyway: aangezien diverse malen normaal vragen niet helpt: hierna gaat het delete-knopje in werking.
Wat ook geldt voor als reactie op deze post vermomde pogingen om tóch weer door te gaan.![]()
Snap het wel.. Maar ja ik heb soms ook een mening die ik graag kwijt wil, en was ook best wel goed bedoeld.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
Sorry soury, het is niet omdat je de "bron van alle kwaad" zou zijn, maar je reactie nét na mijn vorige post, die kon echt niet blijven staan.
Nope, als er op een vriendelijke manier gediscussieerd wordt en er ruimte is voor andere users vind ik het prima.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het alleen over die van Jappie en mij. Die stond los van iemand hier en was best leuk, vond ik. Dat gaat echt ergens over, dat kan toch geen kwaad voor de verandering.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 kijkt voorzichtig rond of de hoolies verdwenen zijn![]()
pssst, ik ben er ook nog,
Whehehe dat knopje heb je helemaal nietquote:Op donderdag 27 december 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
Anyway: aangezien diverse malen normaal vragen niet helpt: hierna gaat het delete-knopje in werking.
Wat ook geldt voor als reactie op deze post vermomde pogingen om tóch weer door te gaan.![]()
* Druk in de weer met glassexquote:Op donderdag 27 december 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
Moeten er niet wat andere postjes weggeveegd worden??
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap het wel.. Maar ja ik heb soms ook een mening die ik graag kwijt wil, en was ook best wel goed bedoeld.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blurkie, het is veilig, kom er maar weer in
Welcome backquote:
Damned..die zuigert kan natuurlijk wel simpelweg mijn posts deletenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe dat knopje heb je helemaal niet![]()
..oh wacht nee..je zit bij die rooie op schoot!!!
Ik ook Pietje.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 kijkt voorzichtig rond of de hoolies verdwenen zijn![]()
pssst, ik ben er ook nog,
Ik durf niet meerquote:Op donderdag 27 december 2007 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damned..die zuigert kan natuurlijk wel simpelweg mijn posts deleten
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:53 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ook Pietje.
Ik ben ook weg. Niet normaal meer hier, en al helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, het wordt nu echt onvriendelijk.
Niet leuk meer.
senk joe verrie mutsquote:
Dat moet je er niet bijzeggenquote:
Wie is Die Rooie?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damned..die zuigert kan natuurlijk wel simpelweg mijn posts deleten
We zullen de volgende rel moeten afwachten ..als je dan zorgt dat je er bijtijds bent hebben we schat ik in ongeveer een 45 minuten.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar moet het hier weer over seks gaan. Een volkomen neutraal antwoord van mij op Jappie is gedelete.
Vertel, was een cracker aan het smeren... de onderste steen boven graag!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook weg. Niet normaal meer hier, en al helemaal niet leuk.
Ach ik maak me niet (te) druk op een forum..quote:Op donderdag 27 december 2007 23:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat moet je er niet bijzeggen![]()
Geloof me nou..die goser is zo simpel..die ziet dat echt als een uitnodiging om zomaar willekeurige posts te gaan deleten...die denkt dat we het leuk vinden en gaat ons prompt proberen te vermaken.
Jap?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
We zullen de volgende rel moeten afwachten ..als je dan zorgt dat je er bijtijds bent hebben we schat ik in ongeveer een 45 minuten.
Er zijn ere maar weinig hier die met mij willen 'hughen' so Puleeeezequote:Op donderdag 27 december 2007 23:56 schreef HiDiHo het volgende:
Grouphug![]()
die dus, van lobascahttp://nl.youtube.com/watch?v=chYba6bt4aA
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga pitten jong en lui....![]()
tot later!
jor ferrie welkomquote:
Die lange post van je heb ik op m'n klembord gezet. Dus mocht je hem nog willen PM-en....quote:Op donderdag 27 december 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik durf wel, maar hij is sneller met deleten dan ik met posten......
trusten buuv.....slaap zachtquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
tot later!
Slaap lekker buuf.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
tot later!
Weltruste Buufquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
tot later!
Ik heb hem nog in cache......quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die lange post van je heb ik op m'n klembord gezet. Dus mocht je hem nog willen PM-en....![]()
Trusten buuf.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
tot later!
Wat moet ik daar nou weer op zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn ere maar weinig hier die met mij willen 'hughen' so Puleeeeze
Die had ik hem al ge PM'd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die lange post van je heb ik op m'n klembord gezet. Dus mocht je hem nog willen PM-en....![]()
OOk jij... slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
tot later!
Ik ook wel, maar een "groepshug" met Lobasca en jou.. kweenie hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer op zeggenIk wel.
Voor mij was het steeds al oké.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hem nog in cache......![]()
Maar het is wel ok zo denk ik.......toch?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer op zeggenIk wel.
Uhhmmm.. ik zwijg Dolf..quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar een "groepshug" met Lobasca en jou.. kweenie hoor.
Voor het goede doelquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar een "groepshug" met Lobasca en jou.. kweenie hoor.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor mij was het steeds al oké.Vond het gewoon sneu als je alles opnieuw zou moeten typen.
Dag Buuf, slaap lekker, ik ga ook zo!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
tot later!
Reuzequote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas op...straks ben je een paria... go with the flow
At your service, Karel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat hoef je nooit. Als je met je browser terug gaat bladeren kom je de tekst vanzelf weer tegen.....
maar toch fijn dat je meedenkt, wordt gewaardeerd....
Het waterkanon is net wegquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:09 schreef CarOnline het volgende:
kom op t goeie moment zie ik
of nou ja, er net na
Zo heel lukraak en lomp was het ook weer niet, bedoelde ik alleen maar.quote:
ja ik ben okequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga zo slapenJij oke?
Die. In a minute puhleaze!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo heel lukraak en lomp was het niet, bedoelde ik alleen maar.![]()
Anyway, als je zo trots op me bent, wil je vast wel meedoen met de grroepshug.![]()
Oh jee, moet ik nu weer gaan uitleggen dat dat goede doel is om een beetje lief tegen elkaar te doen?quote:
lol Dat weet ik toch wel Gert? Hoef je echt niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo heel lukraak en lomp was het ook weer niet, bedoelde ik alleen maar.![]()
Anyway, als je zo trots op me bent, wil je vast wel meedoen met de grroepshug.![]()
Ze is alweer wegquote:
Yep en dat mag wel blijven staanquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nouzeg, dat is niet zo aardig tegen HiDiHo, die bedoelt het alleen maar goed toch?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh jee, moet ik nu weer gaan uitleggen dat dat goede doel is om een beetje lief tegen elkaar te doen?
ik kap ermee![]()
Truste allerliefste vollertquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
lol Dat weet ik toch wel Gert? Hoef je echt niet uit te leggen.![]()
Die hug doen we morgen wel kee? Ik moet nu gaan slapen. Trusten iedereen!![]()
![]()
Het staat er net 3 minuten. Gert is ff koffie zetten, lange nacht voor de boegquote:
HiDi welquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nouzeg, dat is niet zo aardig tegen HiDiHo, die bedoelt het alleen maar goed toch?
Slaap lekker..........morgen gezond weer op...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
lol Dat weet ik toch wel Gert? Hoef je echt niet uit te leggen.![]()
Die hug doen we morgen wel kee? Ik moet nu gaan slapen. Trusten iedereen!![]()
![]()
Heb je het tegen mijquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch niet weg, je zei 't tegen iemand anders.
Nee, tegen Jap over CarOquote:
Weet je...ik stond gisteren in de bakker en toen hoorde ik zeggen.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Ik verveel me de petherrie
Truste Blurkquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, slaap lekker en misschien tot morgen!
truste Blurk...slaap welquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
Tuurlijk wel.. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
Tot morgen, slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
Hoort hier ook een tube-linkje onder?quote:
Hetzelfde als dat ik in de Cora las?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weet je...ik stond gisteren in de bakker en toen hoorde ik zeggen.....![]()
Doeg B.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
Misschienquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
Deze !!!! Niet verkeerd BTWquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoort hier ook een tube-linkje onder?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoort hier ook een tube-linkje onder?
Je hebt de smaak echt te pakken hequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
MisschienJe bent toch niet suicidaal .......
Anyway....slaap lekker
En de jeugd kleinzerigquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt de smaak echt te pakken he. Ik ga ook, truste
?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt de smaak echt te pakken he. Ik ga ook, truste
Nee zoek je ruziequote:
Van die hoge ja...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat ik in de Cora las?![]()
Met gratis kniekousjes
Maar niet meer doen danquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh....ik maak af en toe nog wel een opmerking.....
Vind je ze niet een beetje érg jong?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze !!!! Niet verkeerd BTW![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BdrdmvsH5jc
Ja, je zou bijna heel voorzichtig worden. En ik had nog wel afgesproken met mezelf dat ik in 2008 nog duidelijker zou vertellen wat ik vind.....quote:
Tis super gezellig hier hoor. .. Meestal. En ach een relletje op zijn tijd, moet kunnen.quote:
Ik ben weer wakkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van die hoge ja...![]()
Anyway.....heb je gewerkt ben je net thuis is je hubby nu aan he werk of slaapt ie nog en hebben ze wel allemaal hun tanden gepoetst ?
Ik kijk meesal niet naar de clip omdat dat ruk is .. Muziek is wel tof..quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind je ze niet een beetje érg jong?
Ja hoor, moet kunnen. Waar ging het eigenlijk over? Details?!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis super gezellig hier hoor. .. Meestal. En ach een relletje op zijn tijd, moet kunnen.
Heb jij soms gesnoven!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben weer wakker![]()
Hubby slaapt, kindje slaapt en allemaal tanden gepoetst
nah...die muis was vervelend ( as usual overigensquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor, moet kunnen. Waar ging het eigenlijk over? Details?!
Geen notulen bijgehouden .. Sorryquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor, moet kunnen. Waar ging het eigenlijk over? Details?!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
nah...die muis was vervelend ( as usual overigens) en Gert heeft der post gedelete
Pfft..kaatjequote:
Dúúúús....quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pfft..kaatje![]()
Okay okay...muis had een zinvolle posten Geert heeft hem zomaar gedelete
( as usual overigens
)
Beter ?
Zal ik mijn oranje bh bandje er in gooienquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pfft..kaatje![]()
Okay okay...muis had een zinvolle posten Geert heeft hem zomaar gedelete
( as usual overigens
)
Beter ?
Geen idee joh..Geert schijnt die dingen per PM te versturen; dus je moet het hem anders maar even vragenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dúúúús....![]()
Geen smuïge details?
Dat maakte mijn moeder altijdquote:
Doe es ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik mijn oranje bh bandje er in gooien
Nee, niet echt. Komt van het Postburoquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dat met jam en lijkt het op een oolieebol?
Oeps moet zoekenquote:
Heb jij soms ook een oranje bh bandje voor de wegggooi ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Komt van het Postburo![]()
Ik ben klarend wakker Jandikkie!
Hmmm ik zal het Gert even uitduiden dat hij me even een PM stuurt. Als het hem blieft dan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee joh..Geert schijnt die dingen per PM te versturen; dus je moet het hem anders maar even vragen![]()
notuleert..er moet een siemen smiley komen
Alleen als we gaan moelebakken!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij soms ook een oranje bh bandje voor de wegggooi ?![]()
U spreekt nu met de overlevenden...of had u liever de overledenen aan de lijn gehad ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
Navond, hebben jullie elkaar niet vermoord terwijl ik weg was?
Het viel allemaal wel mee.......quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
Navond, hebben jullie elkaar niet vermoord terwijl ik weg was?
Zeg...u durft nog al recht op de man af te vragen waar het hier om draaitquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen als we gaan moelebakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |