quote:Op donderdag 27 december 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
..
Ken dat vast wel. Ik was het iig nietquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een sneaky manier om een fipo te plaatsen zeg...![]()
says who?..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Jappie het volgende:
Dit slaat nu natuurlijk nergens meer op he...
"Waar ben je bang voor Gert ?...als we jou moeten geloven zal er toch niets anders op te zien zijn dan een groot zwart gapend gat."
Ben jij een infiltrant btw?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met m'n 2 weken aanwezigheid heb ik zelfs een plekje in een lijstje verworven.
Als ik nu ja zeg ben ik m'n cover kwijt, zeg ik nee geloof je me niet.quote:
Ik had er bijna overheen gekekenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn subtiele smiliegebruik?
Huh?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Jappie het volgende:
Dit slaat nu natuurlijk nergens meer op he...
"Waar ben je bang voor Gert ?...als we jou moeten geloven zal er toch niets anders op te zien zijn dan een groot zwart gapend gat."
En terecht, jij doet zo enthousiast mee, en met heel veel topmuziek!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je lurkte dus meer in de Cos?..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben er verlegen van Buuf, weet niet wat me overkomt vanavond
Wat is je eerste ingeving? En wat vind je van Andy?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik nu ja zeg ben ik m'n cover kwijt, zeg ik nee geloof je me niet.
Last van bathofobie Gertje ?quote:
Aah zo, die hint snap ik tenminstequote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
Wat is je eerste ingeving? En wat vind je van Andy?
Met al dat gerel is 't enthousiasme zo ook weer weg, we zullen zien wat 2008 brengtquote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
En terecht, jij doet zo enthousiast mee, en met heel veel topmuziek!
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aah zo, die hint snap ik tenminste. Nee ik ben geen infiltrant
.
En hoe ver ben jij met je lijstje?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En terecht, jij doet zo enthousiast mee, en met heel veel topmuziek!
Heb er vanmiddag nog een Cos geopend! Maar lurk daar inderdaad meer dan dat ik post. Zijn daar heel veel posts van hetzelfde en dat leest nogal lastig.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoe ver ben jij met je lijstje?
Niemand, je bent duidelijkquote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
af!
![]()
psst, taliet, wie ben ik vergeten??![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb er vanmiddag nog een Cos geopend! Maar lurk daar inderdaad meer dan dat ik post. Zijn daar heel veel posts van hetzelfde en dat leest nogal lastig.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, lurken en af en toe posten, heb vanmiddag nog een nieuwe Cos gemaakt, maar ik vind dat er heel veel herhaalt wordt daar, en dat is vervelend lezen, steeds hetzelfde.
Alweer? Ik zit je wel heel erg hoog he?quote:
Nou, ik ben nog steeds aan het veranderen, word er gek van.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoe ver ben jij met je lijstje?
Ppi en Py en Polo en Paris en Cali en APK en Surveillancefiets en...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
af!
![]()
psst, taliet, wie ben ik vergeten??![]()
Zou het??quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Had je een kerel geweest dan was Albert Mol op je gevallen.
Schat, je bent niet geil genoegquote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer? Ik zit je wel heel erg hoog he?Temeer als je nagaat dat ik nooit iets anders dan vriendelijk tegen je ben geweest. Misschien toch eens tijd om zelf een blik in de spiegel te werpen (of op de namen in je inbox en msn)
ow sjips ja...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ppi en Py en Polo en Paris en Cali en APK en Surveillancefiets en...![]()
![]()
Van aardappelen die koken krijg jij nu éénmaal niet de 'hots' let it be...ik vind je teringgeilquote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer? Ik zit je wel heel erg hoog he?Temeer als je nagaat dat ik nooit iets anders dan vriendelijk tegen je ben geweest. Misschien toch eens tijd om zelf een blik in de spiegel te werpen (of op de namen in je inbox en msn)
Hier mag je elkaar voor rotte vis uitmaken hoor ... dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb er vanmiddag nog een Cos geopend! Maar lurk daar inderdaad meer dan dat ik post. Zijn daar heel veel posts van hetzelfde en dat leest nogal lastig.
Ja, ik krijg toch geen antwoordquote:Op donderdag 27 december 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van aardappelen die koken krijg jij nu éénmaal niet de 'hots' let it be...ik vind je teringgeil
Tis maar een lijstje hè? Je kunt het nooit helemaal kloppend invullen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog steeds aan het veranderen, word er gek van.
En gewoon wegflikkeren dat lijstje als je het niet ziet zitten.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog steeds aan het veranderen, word er gek van.
Geen ingewikkelde vragen stellen..dit is de SC,,, to neuk or not to neukquote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik krijg toch geen antwoordWel stoer roepen maar niet kunnen verklaren
Heb je uiteindelijk nog aan me verdiend ?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En gewoon wegflikkeren dat lijstje als je het niet ziet zitten.![]()
Er komt vaak bonje van dit soort lijstjes. Geeft niet, maar daar moet je dan wel zin in hebben of tegen kunnen.
Ja, zal het doen Soury, indien nodigquote:Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier mag je elkaar voor rotte vis uitmaken hoor ... dat bedoel ik
Ach.... we hebben het wel over mensen die zelf ook ongegeneerd de kans grijpen om hun grieven te botvieren als er lijstjes op FOK! gemaakt kunnen worden...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Er komt vaak bonje van dit soort lijstjes. Geeft niet, maar daar moet je dan wel zin in hebben of tegen kunnen.
pffff, en dit is wat ik bedoel. Je hoeft niet onaardig te zijn om irritant te zijn. DAT bedoel ik. En dat oneindige doorzuigen, dat vind ik, lees goed, dat vind ik irritantquote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik krijg toch geen antwoordWel stoer roepen maar niet kunnen verklaren
Nee, dat is waar Talitha.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis maar een lijstje hè? Je kunt het nooit helemaal kloppend invullen.
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.... we hebben het wel over mensen die zelf ook ongegeneerd de kans grijpen om hun grieven te botvieren als er lijstjes op FOK! gemaakt kunnen worden...
Maak maar een lijstjequote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, zal het doen Soury, indien nodig
Nee.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk nog aan me verdiend ?
Lul niet, en spreek je eens echt uit, half zacht eitje!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pffff, en dit is wat ik bedoel. Je hoeft niet onaardig te zijn om irritant te zijn. DAT bedoel ik. En dat oneindige doorzuigen, dat vind ik, lees goed, dat vind ik irritant
maar het is maar een lijstje, ik ken je verder niet, het zegt verder niks, het is een geintje. Laat het gaan. no hard feelings.
Nee ik heb het over Blurk. En dat ze zo'n lijstje gewoon lekker moet laten voor wat het is, als ze geen zin heeft in de eventuele gevolgen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.... we hebben het wel over mensen die zelf ook ongegeneerd de kans grijpen om hun grieven te botvieren als er lijstjes op FOK! gemaakt kunnen worden...
Ja, en dat vind ik vervelend, dus ik weet nog niet wat ik doe, een paar mensen wist ik meteen, mag je ook twee mensen op dezelfde plaats zetten, of drie?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie zuigt er nou 'oneindig door'. Jij toch, met je herhaaldelijke 'irritante user: Disana'.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pffff, en dit is wat ik bedoel. Je hoeft niet onaardig te zijn om irritant te zijn. DAT bedoel ik. En dat oneindige doorzuigen, dat vind ik, lees goed, dat vind ik irritant
maar het is maar een lijstje, ik ken je verder niet, het zegt verder niks, het is een geintje. Laat het gaan. no hard feelings.
Denk dat je eigen graf graaft en dat wil je nietquote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet, en spreek je eens echt uit, half zacht eitje!
Die bonje ontstaat niet door die lijstjes maar door users die zichzelf te serieus nemen. Ook zonder lijstjes zal er dan hommeles komen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
So be it...wat heb ik bij een stel schijnheilen te zoeken?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je eigen graf graaft en dat wil je niet
Juistquote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die bonje ontstaat niet door die lijstjes maar door users die zichzelf te serieus nemen. Ook zonder lijstjes zal er dan hommeles komen.
Je hebt je antwoord nu toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zuigt er nou 'oneindig door'. Jij toch, met je herhaaldelijke 'irritante user: Disana'.
Wel een beetje consequent zijn hoor
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die bonje ontstaat niet door die lijstjes maar door users die zichzelf te serieus nemen. Ook zonder lijstjes zal er dan hommeles komen.
Jij en Disana maken keer op keer dezelfde fout Lobas...niet om lullig te doen maar iemand wel of niet aardig leuk geil weet ik veel wat vinden word op het eerste moment bepaald!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet, en spreek je eens echt uit, half zacht eitje!
Dat zie je dus verkeerd... Die schijnheiligenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
So be it...wat heb ik bij een stel schijnheilen te zoeken?![]()
nog lekker gewandeld trouwens?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
Mensen die zeiken over hun positie op lijstjes
[FOK!Awards 2007] Users
Ondertussen.. mens, ik ren me het schomplazerus.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
Ehm Gert... ondertussen zijn er wel 2 COSsen open met 75 om 125 posts....
OK..DAT STEL IK OP PRIJSquote:Op donderdag 27 december 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zie je dus verkeerd... Die schijnheiligenzIJN ook de gasten die om je geven.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |