Ik stelde een serieuze vraag anders. Dat 2CV daar niet mee om kan gaan is niet mijn schuld toch?quote:
Plaats anders een oproepje op het forum van de Lada Club Nederland?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:16 schreef Maandewiel het volgende:
Hallo,
Ik ben pas op dit forum gestuit.
Wij bezitten een lada 1200 S uit 1988, een erfstuk.
Helaas begint de carroserie aardig door te roesten en nu zijn we op zoek naar carroserie delen, met name de deuren.
Weet iemand hier ons daar aan te helpen
Ook van plan een van beide aan te schaffen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
stop 2: naar een autobedrijf in Riel, die een vijfdeurs Niva en een Niva ambulance te koop heeft (beide de enige in nederland)
Als ik niet net een paar hele dure reparaties aan mijn eigen Niva had gehad had ik die denk ik ingeruild op die ambulance, ik zoek een auto waar je in kunt slapen, en de brancard is zelfs nog aanwezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook van plan een van beide aan te schaffen?
Benieuwd naar de foto's
Wat moet dat kosten dan? En/of die 5-deurs?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik niet net een paar hele dure reparaties aan mijn eigen Niva had gehad had ik die denk ik ingeruild op die ambulance, ik zoek een auto waar je in kunt slapen, en de brancard is zelfs nog aanwezig
de vijfdeurs 9000 ex btw, de ambu dacht ik iets goedkoperquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat moet dat kosten dan? En/of die 5-deurs?
Je vergeet een stop.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Een goedgevuld Lada weekend in het verschiet.. Morgen 3 stops:
stop 1: een kennis van me oppikken, deeigenaar van het grootste Lada wagenpark van Nederland
stop 2: naar een autobedrijf in Riel, die een vijfdeurs Niva en een Niva ambulance te koop heeft (beide de enige in nederland)
stop 3: de voorzitter van de belgsiche niva club, die nog een hele serie nederlanders met nivas over de vloer heeft, en die een niva (voro iemand uit NL) voor Dakar aan het prepareren is...
en zondag met de lada club traditioneel aan het eind van het jaar naar een museum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |