Voor zover ik weet wel ja. Maar die valt niet binnen mijn budget helaas.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef Geqxon het volgende:
Een Niva diesel is toch gewoon nog nieuw in de winkel te koop?
Waar te koop?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef De_Hertog het volgende:
Toe maar, een deel 3.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb er een.
De site waar het plaatje vandaan komt, cccp-shirts.comquote:
Hoe's 't met de maatnauwkeurigheid. Erg eh... 'Russisch' one-size-fits-all ruimvallend of 'Westeuropees' maatwerk?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een 'M' over.
euhm tja...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:49 schreef 2cv het volgende:
Hoe zat het met die lada met roestgat uit het vorig deel ?
Ik was uiteindelijk 15 euro per stuk kwijt ongeveer. En je kunt ook terugsturen, maar ja, verzenden naar de Oekraine is niet zo goedkoopquote:Op maandag 7 januari 2008 00:51 schreef RRRobert het volgende:
Allemaal tegen Lada prijsjes trouwens; caps à $ 14.00, shirts rond de $ 18.00 Daar komt wel nog verzendkosten en belasting bij, maar dan nog.
Succes ermee! Ik hoop dat het allemaal opgelost kan worden. Red de Lada!quote:Op maandag 7 januari 2008 02:16 schreef zwahiel het volgende:
[..]
euhm tja...
Die euhm, sja, roest nog verder...
Der staat alleen Toliatti, kleine b wordt meestal meegegeven als klankteken wat je nietquote:
Ik heb hem besteld, maar toch maar in maatje Largequote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik was uiteindelijk 15 euro per stuk kwijt ongeveer. En je kunt ook terugsturen, maar ja, verzenden naar de Oekraine is niet zo goedkoopDus als iemand dat shirt wilt hebben voor een tientje hoor ik het wel. Het zit nog in de verpakking, en de maten komen prima overeen met normale maten
* zwahiel wil 'm wel van je overnemen. Ik stuur je deze week wel even een PM.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik was uiteindelijk 15 euro per stuk kwijt ongeveer. En je kunt ook terugsturen, maar ja, verzenden naar de Oekraine is niet zo goedkoopDus als iemand dat shirt wilt hebben voor een tientje hoor ik het wel. Het zit nog in de verpakking, en de maten komen prima overeen met normale maten
Ik wil gewoon een foto van dat gat !quote:Op maandag 7 januari 2008 02:16 schreef zwahiel het volgende:
[..]
euhm tja...
Die euhm, sja, roest nog verder...
Geld is op! Momenteel is zelfs de accu leeg omdat ik de fan aan heb laten staan. Dus bewapend met de acculader ga ik morgen 's kijken om d'r leven in te brengen. Gelukkig heeft ie een recentelijke accu dus 't loopt wel los.
Maar hij gaat wel gelast worden door een vriend van me en ik ben nog steeds op zoek naar winterbanden ervoor (voor een korte wintersport vakantie) dus als iemand nog een stel heeft liggen voor een weekendje...
Welke steek heeft een 2105 eigenlijk? 100?
Details ? Paar dingen die ik wil weten:quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
komt binnenkort een hele toffe Niva diesel op marktplaats te staan
te duur voor mij
-redelijk goedquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Details ? Paar dingen die ik wil weten:
- Technische staat
- Motorisering
- Kilometerstand
- Bijzonderheden
- Kleur
- Eventuele in het verleden uitgevoerde reparaties
- Vraagprijs