quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Top2000 luisteren met Fok! is trouwens tig keer leuker
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zondag heb ik een 'pa en ma zingend in de kamer'-nummer.
Ik ben hier waarschijnlijk weer tot 4:00 uur.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even (tenzij ik straks de enige ben).
Da's voor de mensen die het thuis willen karaoke'en.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Diaan73, In The Mood wordt instrumentaal gespeeld. En zo hoor ik hem op zijn allerbest.![]()
Prachtig koperspel.
Een van de eerste nummers die ik op het orgel kon spelenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Engelbert Humperdinck > Release Me
Please release me, let me go,
For I don't love you anymore.
To live a lie would be a sin.
Release me and let me love again.
I have found a new love, dear.
And I will always want her near.
Her lips are warm where yours are cold.
Release me, darling, let me go.
Ja ik heb het gemerkt inmiddels.. Instrumentaalquote:Op donderdag 27 december 2007 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Diaan73, In The Mood wordt instrumentaal gespeeld. En zo hoor ik hem op zijn allerbest.![]()
Prachtig koperspel.
Maar daar doe ik niet aan. Heb geen zin om een kunstwerk te vernaggelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's voor de mensen die het thuis willen karaoke'en.
Ik heb meegezongenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef Jane het volgende:
Da's voor de mensen die het thuis willen karaoke'en.
quote:MacJansen is stapelgek op paarden. Ik zelf begrijp dat niet zo goed, de interesse voor een paard komt bij mij niet verder dan een riblapje, maar MacJansen zegt: "Een paard is de parel in de kroon der schepping". Of, zoals de Schotten dat zo mooi kunnen zeggen: "Horse".
MacJansen is stapelgek op paarden, hij is evenzo gek op tante Ria. Hij wil graag trouwen met tante Ria, of, zoals de Schotten dat ook zo treffend kunnen zeggen: "Merrie".
Zij zijn van plan met z'n tweeen in Schotland een paardenranch te beginnen.
Dat lukt hen aardig en net wanneer de boerderij lekker floreert, wat gebeurt er?
Struikrovers. Ja, struikrovers! In de hele wijde omtrek is geen struik meer te bekennen. Dus, MacJansen zegt: "Ik ga even achter die struikrovers aan".
"Dat is goed, Engelbert".
Hij springt op zijn paard, komt nog een beetje ongelukkig op de punt van zijn zadel terecht en roept nog snel: "Ai...Vanhoe!", en daar gaat Engelbert:
Humperdinck, humperdinck, humperdinck...
Zondag tussen 20:00 en 21:00 komt Rob de Nijs-Foto van vroeger (nummer 340).quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eentje maar?![]()
Manuela...wat een tranentrekkert
Echt!?!?! Dan haat ik dit nummer vanaf nu!!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Jane het volgende:
Release Me.... het nummer dat ervoor zorgde dat de sterkste Beatles-single ooit (Penny Lane/Strawberry Fields Forever) nooit op nummer 1 is beland in de Britse charts.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zondag tussen 20:00 en 21:00 komt Rob de Nijs-Foto van vroeger.
Mijn vader zingt het op elke gelegenheid en af en toe schuwt mijn moeder een duet niet.
Toen waren de charts in Groot-Brittanië niet zo verneukt als nu.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef Jane het volgende:
Release Me.... het nummer dat ervoor zorgde dat de sterkste Beatles-single ooit (Penny Lane/Strawberry Fields Forever) nooit op nummer 1 is beland in de Britse charts.
Werd in het laatste seizoen Love Letters (ik schrijf ergens 2005) doodgedraaid.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Jamie![]()
Erg goed gekufferd...vind ik dan![]()
Mooie fotoquote:Op donderdag 27 december 2007 22:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stones - Dead Flowers
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:43 schreef qonmann het volgende:
koetjesvoetbal...
Zet er wel een komma tussen, dan klopt het...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:43 schreef qonmann het volgende:
koetjesvoetbal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |