Je topics ook. De groeten.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:31 schreef Leprachaun het volgende:
Hoi ik ben Leprechaun, 27jaar en ik stink....
Op een topic die sowieso vandaag al een slotje heeft?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:11 schreef Tism het volgende:
Tvp!
..quote:Op donderdag 27 december 2007 21:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Op een topic die sowieso vandaag al een slotje heeft?
Hoho! Dit is wel de gewijzigde versie hé!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Op een topic die sowieso vandaag al een slotje heeft?
Zow, die is goed met peent!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:18 schreef MouzurX het volgende:
oke met de veranderde Op krijgt hij nog steeds mijn keurmerk:
[ afbeelding ]
Je hebt nu iig iets ...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:21 schreef Leprachaun het volgende:
[..]
Zow, die is goed met peent!
Maar toch bedankt...
Mandarijnen zonder pitquote:Op donderdag 27 december 2007 21:31 schreef Leprachaun het volgende:
Welkom in valkenburg volgens Beatrix :
[ afbeelding ]
Welkom in valkenburg volgens Wilders :
[ afbeelding ]
Wat is mis met vrouwen die mandarijnen kopen op de markt?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:31 schreef Leprachaun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Wilders ergens niet tegen?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:35 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Beatrix is tegen pitten, Wilders niet.
Ah, dus jij ziet wel iets in een regering die DIT mogelijk maakt?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:31 schreef Leprachaun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is Gouda en daar lopen ook zat hoofddoekjes op de markt.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:31 schreef Leprachaun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals die serieuze openingspost zeker?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef huhggh het volgende:
Maartena, kun je ook zonder kinderachtige foto's te plaatsen, in gaan op de inhoud?
"Claus was altijd stijf."quote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef Dodecahedron het volgende:
Beatrix: "Bij mannen met een klein gereedschap kom ik zelden aan mijn gerief."
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:49 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
BOEHOEHOE!! De Koningin wil dat we allemaal vriendelijk voor elkaar zijn...... HUIL, HUIL!
Beatrix is voor heel erg dure clementines?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:31 schreef Leprachaun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had het over Maartena's berichten, niet openingspost.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zoals die serieuze openingspost zeker?
Sorry, dit hoort eigenlijk in ONZquote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik had het over Maartena's berichten, niet openingspost.
Wat is dat toch met deze mensen dat ze alles behalve het keukengootsteen erbij moeten halen om hun ongerieven zo debiel (met plaatjes dus) te uitten?
Dat heeft meer te maken met het onzingehalte van dit topic.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef huhggh het volgende:
Ik had het over Maartena's berichten, niet openingspost.
Wat is dat toch met deze mensen dat ze alles behalve het keukengootsteen erbij moeten halen om hun ongerieven zo debiel (met plaatjes dus) te uitten?
hij had eerst plaatjes van hitler zoals in zijn andere topicquote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zoals die serieuze openingspost zeker?
Er is een serieus topic gaande in NWS over dit onderwerp, waarin in ik ook serieus reageer en zaken onderbouw. Dit topic heeft een openingspost welke in ONZ thuis hoort, en tja.... dan kun je ook ONZ reacties verwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef huhggh het volgende:
Maartena, kun je ook zonder kinderachtige foto's te plaatsen, in gaan op de inhoud?
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:58 schreef Leprachaun het volgende:
Wilders is een echte übermensch, leve Wilders!
Ja.quote:Ps: zit jij niet in de VS?
Misschien moet je ook eens oefenen om stiekem extreem dom te doen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:43 schreef Leprachaun het volgende:
Stiekem ben ik namelijk extreem links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |