The Pimp and his Ho..dat bedoel ik met TV-maken voor die 2quote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda over de kleding van Amanda................het moet dus bloter dan bloot.
Vooral als die baard en snor over zijn gehele gezicht heen zouden groeien.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:53 schreef neehe het volgende:
Brian heeft weer een blote konten gezicht.
Die baard en snor staan hem veel beter.
En alle kasten doorzoeken erbij.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:32 schreef Marrije het volgende:
Mickey heeft het maar druk met naar zichzelf kijken in de spiegel.
Ik hoop dat Mike aan zijn trekken komt vanavond.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:34 schreef Peter6000 het volgende:
Aan de belichting te zien, komt er een hoerenfeest?
das om ons er pas echt goed bij te betrekkenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:34 schreef jassy het volgende:
nu loopt de CD die in de villa loopt over de streams 3 en 4! Nieuw soort audiolock ?
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het SOA boys feest gaat verbleken bij dit ordifeest. Is dit nu RTL van The Fonz?
Ik zal nog eens goed kijken dan. Maar logischerwijs zouden het jarretels moeten zijn, en zo ziet het er ook uit. Niets te doel om Amanda nog meer tot haar recht te laten komenquote:
dat zie ik nu ookquote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef CHAOS_ het volgende:
Zijn kwastjes en de zij kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |