Het is toch een RAT ,de vuilakquote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Brian net tegen Amanda: Wij doen helemaal niks vanavond, laat de rest de show maar maken.
Hoezo laf en een rat??????
hij doet dus gewoon wat hij daar al ruim één jaar doet....... nixquote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Brian net tegen Amanda: Wij doen helemaal niks vanavond, laat de rest de show maar maken.
Konnum niet vinden..ook al aan de bug onderhevigquote:Op donderdag 27 december 2007 18:50 schreef Py het volgende:
Lekker schnell Desii.![]()
Ik heb de kans niet gehad om in de opvangcos te posten![]()
Een dubbel topic.
Hoorde het ook!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Dus de redactie gooit er vele duizenden euro tegenaan om tv te maken en zijn doen niet meequote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Ik had niet anders verwacht. Rancuneus mens.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:58 schreef akveor het volgende:
Lieke weigert de punten uit de pot aan Huub.
Da's best onflatteus.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke geeft haar stem niet aan Huub !
Net als dat speelpakje. Waarom moet het toch altijd zo cheapo?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Da's best onflatteus.
Huub zei: dus ik krijg ze niet??quote:Op donderdag 27 december 2007 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Rancuneus mens.
Ik vind het terecht...quote:Op donderdag 27 december 2007 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Rancuneus mens.
Dat ze daar nooit over aangesproken worden door de redaktie is onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Jaap: ik vind het eigenlijk zonde van die 50 cpquote:Op donderdag 27 december 2007 19:04 schreef chufi het volgende:
Volgens mij wou Jaap ook geen punten geven.
Huub slaat de CC af en verlaat de private.
Jaa loopt direct naar de telefoon om te gaan bellen, maar streamswitch
Die ook best onflatteus is.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wordt het dan ook niet. Het wordt een tijgervelletje
Ik vind het zo jammer. Om 30 lousy puntjes. Maar blijkbaar dient de boog altijd gespannen te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
Ik vind het terecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |