Het is toch een RAT ,de vuilakquote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Brian net tegen Amanda: Wij doen helemaal niks vanavond, laat de rest de show maar maken.
Hoezo laf en een rat??????
hij doet dus gewoon wat hij daar al ruim één jaar doet....... nixquote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Brian net tegen Amanda: Wij doen helemaal niks vanavond, laat de rest de show maar maken.
Konnum niet vinden..ook al aan de bug onderhevigquote:Op donderdag 27 december 2007 18:50 schreef Py het volgende:
Lekker schnell Desii.![]()
Ik heb de kans niet gehad om in de opvangcos te posten![]()
Een dubbel topic.
Hoorde het ook!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Dus de redactie gooit er vele duizenden euro tegenaan om tv te maken en zijn doen niet meequote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Ik had niet anders verwacht. Rancuneus mens.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:58 schreef akveor het volgende:
Lieke weigert de punten uit de pot aan Huub.
Da's best onflatteus.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke geeft haar stem niet aan Huub !
Net als dat speelpakje. Waarom moet het toch altijd zo cheapo?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Da's best onflatteus.
Huub zei: dus ik krijg ze niet??quote:Op donderdag 27 december 2007 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Rancuneus mens.
Ik vind het terecht...quote:Op donderdag 27 december 2007 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Rancuneus mens.
Dat ze daar nooit over aangesproken worden door de redaktie is onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Jaap: ik vind het eigenlijk zonde van die 50 cpquote:Op donderdag 27 december 2007 19:04 schreef chufi het volgende:
Volgens mij wou Jaap ook geen punten geven.
Huub slaat de CC af en verlaat de private.
Jaa loopt direct naar de telefoon om te gaan bellen, maar streamswitch
Die ook best onflatteus is.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wordt het dan ook niet. Het wordt een tijgervelletje
Ik vind het zo jammer. Om 30 lousy puntjes. Maar blijkbaar dient de boog altijd gespannen te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
Ik vind het terecht...
Ze laten het al 8 maanden toe, dus blijkbaar is het met goedkeuring van de redaktie...quote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef diedirk het volgende:
Is het niet erg raar dat brian gewoon op stream tegen Amanda zegt dat ze niks doen vanvond en dat de rest maar show moet maken..?
Moet de FEBO daar niet eens tegen optreden?
Nee nee, ook die is het net niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die wordt het dan toch óók niet, het wordt een bunnypakje![]()
Och, op een ex-p0rnstar feessie. . .vind ik het wel gepastquote:Op donderdag 27 december 2007 19:08 schreef Mika25 het volgende:
Zouden de redaktieleden soms in een ghetto opgegroeid zijn?
Ze hebben dus duidelijk geen flauw idee hoe een nette miljonair eruit ziet. "Dynasty" was toch het grote voorbeeld van de gouden kooi?
Tsja, de FEBO heeft wrs een selectief gehoor, zeker als dat manipulerende kutwijf Flens aanwezig is.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef diedirk het volgende:
Is het niet erg raar dat brian gewoon op stream tegen Amanda zegt dat ze niks doen vanvond en dat de rest maar show moet maken..?
Moet de FEBO daar niet eens tegen optreden?
Gelukkig. Ik was even bang dat ze zou zwichten, maar niet dus.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:01 schreef neehe het volgende:
Juist Huub krijgt een koekje van eigen deeg.
Hij wilde Lieke geen CP geven om haar moeder te bellen.
Payback time.
OMG, ik lig nu al in een deuk.quote:
t Ziet er naaruit dat het toch het bunnypakje wordt, misschien nog met een broekje eronder?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee nee, ook die is het net niet.
We gaan nog even verder Marije!
Ik weet niet van wat het is en ik weet ook niet of ik dat wel wil weten maar het is enen groten penis, dat staat vast.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat daar rechts een opgeprikt mannelijk geslachtsdeel? Van suikergoed of zo?
Dus ik ben geen viespeuk.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niet van wat het is en ik weet ook niet of ik dat wel wil weten maar het is enen groten penis, dat staat vast.
Ja, dat is wel handig als ze dat doet. Vind je ook dat ze bunny oren op moet zetten of heb je zoiets van,' neh!'quote:Op donderdag 27 december 2007 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
t Ziet er naaruit dat het toch het bunnypakje wordt, misschien nog met een broekje eronder?
Alleen als ze dan ook 'nèèh, what's up doc?' doetquote:Op donderdag 27 december 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig als ze dat doet. Vind je ook dat ze bunny oren op moet zetten of heb je zoiets van,' neh!'
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig als ze dat doet. Vind je ook dat ze bunny oren op moet zetten of heb je zoiets van,' neh!'
En weer ging een haarstuk down the drain.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:19 schreef Marrije het volgende:
Mannie: oh even met de stijltang er doorheen
Het zal ook niet waar zijn......nieuwe matten voor Amanda, en dat onder een pruik van ¤ 6000,-, het kan niet op.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:19 schreef Marrije het volgende:
Amanda heb een verlengstuk voor dr pruik.
Mannie: maar het moet wel aansluiten, knippen ofzo
Melissa: nou even wassen
Mannie: oh even met de stijltang er doorheen
De meningen zijn verdeeld, laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:21 schreef Taurus het volgende:
Het is trouwens toch geen pruik, dat van Amanda? Gewoon haarstukjes ofzo toch?Of heeft ze echt een pruik op haar hoofd?
Een pruik en clip ins.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:21 schreef Taurus het volgende:
Het is trouwens toch geen pruik, dat van Amanda? Gewoon haarstukjes ofzo toch?Of heeft ze echt een pruik op haar hoofd?
Whaaaaaaaaaaaaa, en knabbelt ze ook al aan een wortel??quote:Op donderdag 27 december 2007 19:24 schreef Marrije het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaa, Noekje, ze heeft die bunnyoren gewoon echt op
Ik zet er 1000 ceepees op dat Lieke losgaat met Quiten vanavond en Huub uit zijn dak gaat.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:24 schreef Marrije het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaa, Noekje, ze heeft die bunnyoren gewoon echt op
Komt nog, er zijn al cp's gezet op de wortel van Quintenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaa, en knabbelt ze ook al aan een wortel??
Het is een combi-stukje ! Echte pruik, stukjes van Selen en nu ook stukjes van Melisquote:Op donderdag 27 december 2007 19:21 schreef Taurus het volgende:
Saskia, een vriendin van Melissa die al een paar keer meekwamquote:Op donderdag 27 december 2007 19:27 schreef Shayndel het volgende:
Die vrouw voor de spiegel die net haar lippen deed is dat flens??? die naast melissa stond.
Rat is gewoon lui, hij komt alleen in aktie als hij zijn kwakkie kwijt wil.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Met zijn fake tan ziet hij er wel uit als een wortel en dat is niet eens een grapje.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Komt nog, er zijn al cp's gezet op de wortel van Quinten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |