The Cats wel al?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:01 schreef Jane het volgende:
Ach jongens, het kan nog erger. Tenminste IK heb Bluf nog niet voorbij horen komen...
Sorry Ingetje, maar ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Friese juwelen horen in een Friese juwelenkast. Achter slot en grendel, onbereikbaar voor dj's van de Top 2000...
Bluf, da's toch van het nummer Zomer in Zeeland?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:01 schreef Jane het volgende:
Ach jongens, het kan nog erger. Tenminste IK heb Bluf nog niet voorbij horen komen...
Niet generaliseren svp...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:00 schreef cafca het volgende:
Amsterdam, daar zijn ze trots op Andre Hazes
Behalve The Serenes, maar ja, die zongen vooral in het Engels..quote:Op donderdag 27 december 2007 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry Ingetje, maar ik ben het hier helemaal mee eens.
Nee, da's van de Mosselman...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:02 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Bluf, da's toch van het nummer Zomer in Zeeland?
Ja, 1x al.quote:
Zat die in de BeeGees dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:03 schreef tha_dark het volgende:
Komend uur dus die band van die Robbie Williams!
Geldt ook voor 1308quote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, 1x al.Toen jij lag te slapen.
Btw, mag ik nu alvast vragen welke idioot er in godsnaam op 1318 heeft gestemd?
Dat vraag ik me ook af bij nummer 1307... en.. en.. en..quote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Vertel!!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:02 schreef peaceman het volgende:
Weet je wie ik nog niet gehoord heb?
Da's natuurlijk vanwege Robbie W. die een grote vrouwelijke aanhang heeft...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af bij nummer 1307... en.. en.. en..
Ik zeker nietquote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Een bandje waarvan ik me eigenlijk afvraag of ze er wel in staan.....quote:
Die zat in Take That... Maar dat is even dramatisch als de Backstreet Boys...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's natuurlijk vanwege Robbie W. die een grote vrouwelijke aanhang heeft...
Dat is het compromis voor vandaag. Elkaar 3 keer per dag aanspreken is toegestaan...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praten jullie weer met elkaar...
Diaan, de links werken niet...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Dolly Parton You Are
Klik hier voor meer mogelijkheden
Beluister
Download/Koop
Inderdaad, echt schandalig dat Charly Lownoise & Mental Theo er niet in staan...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een bandje waarvan ik me eigenlijk afvraag of ze er wel in staan.....
En dat is 7...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die zat in Take That... Maar dat is even dramatisch als de Backstreet Boys...
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die zat in Take That... Maar dat is even dramatisch als de Backstreet Boys...
Nee, daar doelde ik niet op.... Ik dacht eerder aan Living Colour. Staan die erin?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Inderdaad, echt schandalig dat Charly Lownoise & Mental Theo er niet in staan...
Ik heb hem blij gemaakt door te reageren op zijn post dat RW bij de Backstreet Boys zat... Tja, niemand reageerde, dus deed ik het maar deze keer. Is hij ook weer blijquote:
The Soft Boys?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een bandje waarvan ik me eigenlijk afvraag of ze er wel in staan.....
Dolly ook heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Dit numme rheb ik ooit geplaybackt...
En dat was niet voor mijquote:Op donderdag 27 december 2007 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Dolly Parton You Are
Een van haar betere nummers, prachtigquote:Op donderdag 27 december 2007 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Dolly Parton You Are
Sometimes I try to count the ways and reasons that I love you
But I can't ever seem to count that far
I love you in a million ways and for a million reasons
More than this I love you as you are
More than this I love you just as you are
Chorus:
You are my inspiration, you are the song I sing
You are what makes me happy, you are my everything
You are my daily sunshine, you are my ev'ning star
Ev'rything I'll ever hoped to find, that's what you are
Ev'rything I'll ever want for mine is what you are
You are my thoughts when I'm awake, my dreams when I'm asleep
You are the reason for my smile, you are the words I speak
Every role I play in life you play the leading part
Ev'rything I'd ever want or need is what you are
The only one I ever want for me is what you are
I love you just as you are...
Repeat Chorus
Nee, Belle & Sebastian.quote:
De nummers kwamen te snel haha, maar zelf al gecorrigeerd..quote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan, de links werken niet...
En je loopt er ééntje voor...
Never mind, de teller zal sowieso nog wel oplopen, vrees ik...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb hem blij gemaakt door te reageren op zijn post dat RW bij de Backstreet Boys zat... Tja, niemand reageerde, dus deed ik het maar deze keer. Is hij ook weer blij
Mensen zijn net vissen, ze bijten graagquote:Op donderdag 27 december 2007 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, de teller zal sowieso nog wel oplopen, vrees ik...
Ja, ik...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:15 schreef peaceman het volgende:
Zijn er dan toch mensen die MM serieus nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |