George is mijn favorietquote:Op donderdag 27 december 2007 19:30 schreef Jane het volgende:
Ah, één van mijn favo Earring-nummers.
George!
Ik neem het op.quote:
denk het niet. Gezeur met rechten van videoclips denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik neem het op.
Komt ie niet op uitzendinggemist, btw?Kon die van gisteren niet vinden...
Die jat van allesquote:Op donderdag 27 december 2007 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Die background is dus gejat door Rihanna, merk ik op.
Ah, gezeur ook altijd! Ze staan ook (bijna) allemaal op YouTube!quote:Op donderdag 27 december 2007 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
denk het niet. rechten gezeur met clips enzo denk ik.
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:41 schreef Nuongirl het volgende:
Somebody to love - Jefferson Airplane
When the truth is found to be lies
and all the joy within you dies
don't you want somebody to love
don't you need somebody to love
wouldn't you love somebody to love
you better find somebody to love
When the garden flowers baby are dead yes
and your mind [, your mind] is [so] full of red
your eyes, I say your eyes may look like his [yeah]
but in your head baby I'm afraid you don't know where it is
tears are running [ahhh,]running down your breast
and your friends baby they treat you like a guest.
wist ik eingenlijk wel ..ander flowerplaatje gedaanquote:
Je laat je toch niet wegjagen!quote:Op donderdag 27 december 2007 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Iemand moet de volgende doen, want misschien jaagt mijn broertje me van de computer af en gaat hij youtuben.
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Nummer 1337 (Whitney Houston-One moment in time) vervalt helaas wegens tijdgebrek
Oh..jij was het niet die wellicht plaats moest maken...quote:
En? Wat is het juiste antwoordquote:Op donderdag 27 december 2007 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ice cream...dat nummer moesten we altijd luisteren bij muziek en dan proberen zoveel mogelijk instrumenten te herkennen
Het was meer een verwijzing naar Stealers Wheel (en Resevoir Dogs).quote:
Ik heb het verdrongenquote:Op donderdag 27 december 2007 20:18 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
En? Wat is het juiste antwoord
Ik heb de hele cdquote:Op donderdag 27 december 2007 20:19 schreef Nuongirl het volgende:
Ace of Base vind en vond ik helemaal niets
prioriteitenquote:Op donderdag 27 december 2007 20:21 schreef Jane het volgende:
Beetje laat (was ff met m'n vriend aan het bellen
nou ja, in een top 20000 mag ie bestquote:Op donderdag 27 december 2007 20:22 schreef cafca het volgende:
Ik vind het best een aanstekelijk popdeuntje....maar zeker niet één van de 20000 beste platen allertijden
Het is ws typisch een radio 2 plaatjequote:Op donderdag 27 december 2007 20:21 schreef het_fokschaap het volgende:
Ace of Base hoort dan ook niet thuis in een top 2000, maar helaas stemmen er ook paupers...misschien moet ik volgend jaar ook maar stemmen om de kwaliteit te borgen....
weinig hoop...Wilders heeft ook 10 zetels
Ikke nietquote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Welke bosmongool heeft op Ace of Base gestemd?
Nou....op nr 19999 misschien.....net boven Bon Jovi....quote:Op donderdag 27 december 2007 20:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja, in een top 20000 mag ie best
Nou, ook dat niet eens.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:23 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Het is ws typisch een radio 2 plaatje
Doe dan no limitsquote:Op donderdag 27 december 2007 20:24 schreef het_fokschaap het volgende:
waar staat 2 Unlimited - Twilight zone ?
Ik ook niet. Zouden ze een foutje gemaakt hebben?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Dit nummer van Bon Jovi heb ik volgens mij nog nooit gehoord.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Dit nummer van Bon Jovi heb ik volgens mij nog nooit gehoord.
Die fluit m'n vader nog steeds...en in een goeie bui doet ie er ook een dansje bijquote:
Snap ik ook al niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:24 schreef Nuongirl het volgende:
Er zijn zoveel beter platen van Bon Jovi en dan op dit stemmen
tweemaal de Beatles zelfsquote:Op donderdag 27 december 2007 20:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Snap ik ook al niet.
Maar zo krijgen we gelukkig weer echte muziek!![]()
Nou, meer toen ze er nog zo uitzagen.quote:
Nee sorryquote:Op donderdag 27 december 2007 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Zijn de Backstreet Boys of voormalig bandlid Robbie W. nog voorbij gekomen de laatste uren?
Was druk met dineren en zo...
Op 1314 weerquote:Op donderdag 27 december 2007 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Zijn de Backstreet Boys of voormalig bandlid Robbie W. nog voorbij gekomen de laatste uren?
Was druk met dineren en zo...
Ikvin dat gewoon een mooi plaatjequote:Op donderdag 27 december 2007 20:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, meer toen ze er nog zo uitzagen.
[ afbeelding ]
Polonaise...!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 20:32 schreef Jane het volgende:
The Beach Boys en The Beatles achter elkaar.
Oh, prima hoor. Was geen kritiek!quote:Op donderdag 27 december 2007 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ikvin dat gewoon een mooi plaatje
Heb liever dat ze de tijd besteden aan het volledig draaien van alle nummersquote:Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef Jane het volgende:
En afgelopen alweer.Als al die plaatjes nou zo kort waren, konden ze er een Top 3000 van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |