Ach Allah Vogelaar is een echte visionaire, vind je niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:47 schreef Sora het volgende:
[..]
bij gebrek aan beter. in het land der blinden is een-oog koning. etc etc etc. Wat ik me meer afvraag, wie zijn die 4 mafketels die een klap van de molen hebben gehad en op vogelaar hebben gestemd? Blijf bij die molen in de buurt rondhangen, mischien dat de volgende tik het weer recht zet.
Wat heeft Pronk zo slecht gedaan?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:04 schreef deedeetee het volgende:
Hall of shame : Jan Pronk. Dat was gemakkelijk![]()
Slechtste : Vogelaar, maar de beste ???
Ik kan niet kiezen, vind ze allemaal niet zo geweldig. En Eurlings óók niet.
Een wereldvreemde linkse debiel zijn?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat heeft Pronk zo slecht gedaan?
Hee Willem, jij was zo links vroeger.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Een wereldvreemde linkse debiel zijn?.
Afwijkende mening.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:20 schreef Monidique het volgende:
De beste is in ieder geval Vogelaar.
Jan Pronk, alias sinterklaas !!??quote:Op donderdag 27 december 2007 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat heeft Pronk zo slecht gedaan?
Wat een onzin, dat kon hij in zijn positie ook niet doen. Hij was slechts minister van ontwikkelingssamenwerking en later van VROM.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jan Pronk, alias sinterklaas !!??![]()
Sinterklaas spelen deed hij uiteraard met onze belastingcenten.
Stem je nu op Vogelaar als beste omdat je het zielig vind dat zoveel mensen haar als slechtste zien? Vogelaar krijgt opvallend veel stemmen als 'beste', staat nu op de tweede plaats net achter Eurlings.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef Kingstown het volgende:
Beste: Vogelaar
Slechtste: Klink
Hall of Shame: Els Borst
Lifetime award: Winsemius
Vogelaar is een goede minister, is het verboden om dat te vinden ofzo? En ik vind dat zij de integratie juist erg goed doet en wat je met de boel over willen nemen bedoelt, begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:53 schreef ReplaR het volgende:
Vogelaar 11 stemmen.....
Wat bezielt mensen om voor Vogelaar te kiezen?!
Ik denk dat alleen mensen die totaal niet willen intregeren of de 'boel over willen nemen' voor haar kiezen..
Er wacht een donkere periode voor Nederland...
Wat doet ze goed dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Vogelaar is een goede minister, is het verboden om dat te vinden ofzo? En ik vind dat zij de integratie juist erg goed doet en wat je met de boel over willen nemen bedoelt, begrijp ik niet.
Hij is bang dat de NCRV Nederland overneemt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Vogelaar is een goede minister, is het verboden om dat te vinden ofzo? En ik vind dat zij de integratie juist erg goed doet en wat je met de boel over willen nemen bedoelt, begrijp ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |