bij gebrek aan beter. in het land der blinden is een-oog koning. etc etc etc. Wat ik me meer afvraag, wie zijn die 4 mafketels die een klap van de molen hebben gehad en op vogelaar hebben gestemd? Blijf bij die molen in de buurt rondhangen, mischien dat de volgende tik het weer recht zet.quote:
Omdat hij het na mijn idee goed doetquote:
Ja maar goed, het enige wat hij doet is goedkeuring geven aan nieuwe wegen die al lang en breed waren uitgetekend, het enige wat hij moest doen was het geld vinden en z'n handtekening zetten. Maar als mensen dat een grootste prestatie vinden dan onderschat ik kennelijk die prestatie.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:47 schreef Sora het volgende:
[..]
bij gebrek aan beter. in het land der blinden is een-oog koning. etc etc etc.
Je wordt toch niet stiekum liberaal?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:05 schreef du_ke het volgende:
Ach Vogelaar doet het op integratie in elk geval beter dan d'r voorgangsters.
Al had ik graag Winsemius op haar post gezien.
Winsemius is dan ook iemand van de linkerkant.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je wordt toch niet stiekum liberaal?
Sociaal-liberaal heet dat toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je wordt toch niet stiekum liberaal?
Kan ik ook wel waarderen.quote:Bracht in 1985 de notitie 'Op weg naar een schoner autopark' uit, waarin fiscale bevoordeling van schonere auto's (o.a. als deze op loodvrije benzine rijden) wordt aangekondigd
En na welk idee van jou was het dan dat hij het zo goed ging doen?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:47 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Omdat hij het na mijn idee goed doet.
-xxx-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |