abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2008 @ 19:13:24 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56969966
Van een subtopper/middenmoter die nooit meer hoger zal eindigen, naar een topclub met een dip? Van FCG naar Ajax blijft ALTIJD een vooruitgang en dat heeft niets met arrogantie te maken!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 25 februari 2008 @ 20:05:35 #102
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56971202
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:13 schreef M0NTANA het volgende:
Van een subtopper/middenmoter die nooit meer hoger zal eindigen, naar een topclub met een dip? Van FCG naar Ajax blijft ALTIJD een vooruitgang en dat heeft niets met arrogantie te maken!
Maarja je voetbalt dan nog steeds in Nederland. Het punt is juist dat het totaal geen grote vooruitgang is.

edit wat the_verve zegt dus.
pi_56983708
Zijn doelpunten van afgelopen weekend tegen VVV.
http://www.dailymotion.com/video/x4i9hh_marcus-berg-vs-vvv_sport
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56983970
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:24 schreef venomsnake het volgende:
Zijn doelpunten van afgelopen weekend tegen VVV.
http://www.dailymotion.com/video/x4i9hh_marcus-berg-vs-vvv_sport
Prachtige versnelling bij die tweede goal en netjes afgewerkt.
pi_56991058
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:15 schreef Grunner het volgende:

[..]

Drie punten meer noem ik niet een enorme vooruitgang... Financieel wel. Kut he dat de provinciaaltjes de top aan het naderen zijn

[ afbeelding ]
't Valt maar te bezien hoe lang Groningen dat vol houdt.
Zie Willem II, Heerenveen, AZ...
Doen 1 of meedere seizoenen leuk echt bovenin mee, maar zakken dan weer af, hoewel Heerenveen nu wel structureel een subtopper is.
Ajax daarentegen is gewoon structureel een topclub, al hebben alle clubs wel hun ups en downs
Dus dat het nu ff 3 punten zijn zegt helemaal niets en dat weet je ook.
Edit: is natuurlijk niet een enorme vooruitgang, maar dan spreek je denk ik over de (sub)top van Spanje, Engeland, Duitsland etc..
pi_56991528
Pfff, anders ga Groningen even met AZ vergelijken zeg..
Daar zit één of andere rijke suikeroom die gewoon 7 miljoen voor een Pelle neerlegt. (hebben daar 30 miljoen uitgegeven)
Groningen moet het gewoon van een goede organisatie en scouting hebben. Bovendien beweert niemand hier dat Groningen een topclub is (itt AZ) en boeit dat verder ook helemaal niet.
De Nederlandse competitie in zijn geheel stelt niet zoveel voor, bij een middenmotor in Engeland kan je meer verdienen.

Maargoed, dit topic gaat over Marcus Berg!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:44:53 #107
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56991539
Willem II kun je toch niet vergelijken met Groningen, man. Heerenveen en Groningen hebben ook meer potentie dan AZ, Twente ook overigens.

Jij doet het een beetje af als toeval. Ik zie het meer als de vruchten van een goed geduldig beleid.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56991583
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:44 schreef The_Verve het volgende:
Willem II kun je toch niet vergelijken met Groningen, man. Heerenveen en Groningen hebben ook meer potentie dan AZ, Twente ook overigens.

Jij doet het een beetje af als toeval. Ik zie het meer als de vruchten van een goed geduldig beleid.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de euforie en praatjes erg groot zijn
Groningen doet het idd meer zoals Heerenveen, op een verstandige slimme manier
pi_56991610
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hou toch op man, de praatjes komen uiit A-Dam. Zo van: ''die speelt volgend jaar voor Ajax''
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:03:07 #110
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56991941
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Daar staan wij Groningers toch om bekend?
pi_56992006
Allemaal leuk en aardig, maar natuurlijk is de stap Groningen -> Ajax een verbetering. Net als dat Groningen - Feyenoord een verbetering zou zijn.

Je staat meer in de schijnwerpers, je salaris is beter, de faciliteiten zijn beter etc etc. oke de medische staf is minder, maar agh.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:16:34 #112
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56992173
Nogmaals: niemand hier zegt dat Ajax geen verbetering is. Of is men in Amsterdam tegenwoordig zo onzeker dat ze dat 10x bevestigd willen zien?
pi_56992211
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:16 schreef The_Verve het volgende:
Nogmaals: niemand hier zegt dat Ajax geen verbetering is. Of is men in Amsterdam tegenwoordig zo onzeker dat ze dat 10x bevestigd willen zien?
Ik heb het topic niet doorgelezen zag een paar reacties staan dat Ajax geen vooruitgang was, daar reageerde ik op.
pi_56992268
Dan moet je beter lezen...
pi_56992352
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:21 schreef venomsnake het volgende:
Dan moet je beter lezen...
Mwah. Er wordt gesteld dat Ajax geen enorme vooruitgang zou zijn en dan wordt de huidige stand er bij gehaald. Daar kan ik toch best op reageren of niet?
pi_56992404
Jawel, maar dat is op dit moment toch ook zo, bovendien wordt er duidelijk bij gezegd dat het financieel wel degelijk een vooruitgang is. Kortom, een vooruitgang.

Het is irritant omdat dit topic over Berg gaat, niet over Ajax.
pi_56992469
Laten we het dan maar weer over Berg hebben, iemand een gifje van die goals?
Ik was bij een vriendinnetje en kon zondag dus geen voetbal zien ...
pi_56992545
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:30 schreef Tommeke het volgende:
Laten we het dan maar weer over Berg hebben, iemand een gifje van die goals?
Ik was bij een vriendinnetje en kon zondag dus geen voetbal zien ...
Hier kan je bijna alle goals van hem zien, ook uit zijn IFK periode.
http://marcusberg.web-log.nl/
pi_56992825
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:44 schreef The_Verve het volgende:

WillemII heeft anders een paar jaar geleden heel wat meer bereikt dan Groningen. Een terugval ligt op de loer wanneer de dragende spelers zullen vertrekken. Kijk maar naar RKC die stonden een paar jaar geleden ook in de subtop maar zijn vorig jaar ook gedegradeerd. Het kan soms snel gaan bij WII bijv. van CL voetbal naar degradatie binnen een paar seizoenen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:48:52 #120
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56992974
Groningen > Ajax is gewoon een vooruitgang, maar niet zo'n enorm grote als een aantal jaren geleden.
pi_56993049
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef De.Kromme het volgende:
Groningen > Ajax is gewoon een vooruitgang, maar niet zo'n enorm grote als een aantal jaren geleden.
over een paar jaar misschien wel weer. Groningen heeft het nog niet bewezen structureel bij de top5 te zitten. Als ze over 10 jaar nog top5 voetballen, dan wordt de vooruitgang misschien wat minder.
pi_56993188
Anders open er een topic over..

ow wacht, die is er al:
Het Subtoppers Hoofdkwartier [Viva la Revolucion!]
ga daar er maar verder over kletsen.

[ Bericht 49% gewijzigd door venomsnake op 26-02-2008 19:00:47 ]
pi_56993438
Wou net zeggen, de ene Groninger is nog niet naar Amsterdam, of we hebben het al over de volgende die daar heen zou moeten

Denk dat Berg het aardig naar zijn zin heeft in Groningen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:23:19 #124
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56994053
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:44 schreef toma het volgende:

[..]

WillemII heeft anders een paar jaar geleden heel wat meer bereikt dan Groningen. Een terugval ligt op de loer wanneer de dragende spelers zullen vertrekken. Kijk maar naar RKC die stonden een paar jaar geleden ook in de subtop maar zijn vorig jaar ook gedegradeerd. Het kan soms snel gaan bij WII bijv. van CL voetbal naar degradatie binnen een paar seizoenen.
Wanneer je Willem II en RKC van destijds vergelijkt met het Groningen van nu dan lul je maar wat in de ruimte. Dat is qua continuïteit toch echt een wereld van verschil.

Dit is ook het laatste wat ik hierover zeg in dit topic.
pi_56996002
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:55 schreef venomsnake het volgende:
Anders open er een topic over..
Je had de discussie ook allang kunnen afkappen en deleten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')