quote:Op donderdag 27 december 2007 15:27 schreef Blight het volgende:
Goed zo, venom. Nu komt 'ie volgend jaar naar Ajax.
Zit er dik inquote:Op donderdag 27 december 2007 15:27 schreef Blight het volgende:
Oh. Hoeveel heeft 'ie gekost?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:22 schreef venomsnake het volgende:
De Zweed is de duurste aankoop ooit van de Groningers én de duurste verkoop van IFK.
3,2 miljoen euro geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef twi het volgende:
7,5 miljoen en een miljoen erbij als Ajax CL haalt.
7,5 miljoen dus
veeeeeeeeel te veel.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef twi het volgende:
7,5 miljoen en een miljoen erbij als Ajax CL haalt.
7,5 miljoen dus
Waarom zou ie? Er zijn wel betere stappen voor je cariere tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:27 schreef Blight het volgende:
Leek er idd wel een klein beetje op, maar dan makkelijker.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:33 schreef De.Kromme het volgende:
Prima speler trouwens, die 2-1 deed me een beetje denken aan de goal van Bergkamp tegen Argentinie.
Deze blijft gewoon zo lekker..quote:Op donderdag 27 december 2007 17:41 schreef RayMania het volgende:
26-12-2007 [ afbeelding ] Marcus Berg (FC Groningen - PSV) 2-1
Sowieso is Koert Westerman wel één van de weinige goede RTL-commentatoren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:32 schreef venomsnake het volgende:
''Daar is Berg, kan ie aannemen? Ja. kan ie schieten? Ja. Kan ie scoren? Jaa.. Het is 2-1, wat een mooie goal van Marcus Berg''
Dat was ook mooi ja. Maar dat was ook een geweldige goal trouwens.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Prosac het volgende:
Corner lijkt weggewerkt, misschien kan AZ nu.. van der Linden, oooooooooooooh WAT EEN GOAL, WAT EEN GOAL, SCHITTEREND DOELPUNT!!! antoooooine van der linden.
nu ik er over nadenk, volgens mij was dat ook Koert Westerman
WAT EEN WERELDPASS!!! JANTJE VAN DE BERG PASST ZOMAAR OVER VUHIJFFF METER PERFECT IN DE VOETEN VAN RICHARD LIESBREUK! WAT EEN TECHNIEK! WAT EEN VOETBALLER! MENSEN MENSEN TOCH, WAT GEBEURT HIERquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Sowieso is Koert Westerman wel één van de weinige goede RTL-commentatoren.
volgens mij was het tapen van die wedstrijd bij degroenehel verkeerd gegaan, enige pot van dat seizoen..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat was ook mooi ja. Maar dat was ook een geweldige goal trouwens.![]()
Jammer ik het verslag van die wedstrijd niet op youtube kan vinden. Heerlijk was dat!
Goed voorbereidend werk van Nijland vooral.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:39 schreef Prosac het volgende:
de goal van Berg
http://www.youtube.com/watch?v=TuZ-ScJ3xfc
quote:Berg bij Zweedse selectie voor oefenduel
Marcus Berg is door bondscoach Lars Lagerbäck van Zweden uitgenodigd voor de oefeninterland Turkije – Zweden, die woensdag 6 februari in Istanbul zal worden gespeeld. Ook Ramus Lindgren kreeg een uitnodiging.
De twintigkoppige selectie verzamelt uiterlijk maandagmiddag 4 februari om 17.00 uur voor het duel dat woensdagavond om 20.30 uur gespeeld wordt in het Inönu Stadion te Istanbul. Marcus Berg speelde de afgelopen seizoenen vele interlands voor Jong Zweden en is nu voor het eerst opgeroepen voor de A-selectie.
Bron: FC Groningen
Lijkt me niet. Denk dat Berg gaat naar een topclub gaat na Groningen...quote:
Speelde de volle 90 minuten.quote:Berg debuteert zonder treffers
Marcus Berg heeft zijn debuut gemaakt voor het nationale elftal van Zweden. De spits van FC Groningen, die wel al voor diverse jeugdelftallen speelde, maakte vanavond tegen Turkije zijn eerste minuten in de hoofdmacht. Scoren lukte nog niet: 0-0.
Omotoyossi?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lekker gescout. Stuk sterker dan die gast met wie ie de topscorerstitel deelde in Zweden, van Helsingborg
Die ja. Maakte niet echt veel indruk tegen PSV (tegen Heerenveen ook niet echt, hij scoorde toen alleen wel)quote:
En ook beduidend beter dan Ari wat mij betreft.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lekker gescout. Stuk sterker dan die gast met wie ie de topscorerstitel deelde in Zweden, van Helsingborg
Ja inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
En ook beduidend beter dan Ari wat mij betreft.
Powel speelde best aardig vandaag. Miste wel een behoorlijk kans, maar werkte hard en had een paar leuke acties.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:51 schreef Blawh het volgende:
Weer 2 erbij, keurig gedaan. Alleen die Powel in de basis joh?
Ach over een jaar of 1,5 speelt ie toch wel bij AJaxquote:Op maandag 18 februari 2008 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weer een gemiste kans voor Ajax want hij zou veel beter in het Ajax systeem passen dan KJH en Urzaiz kopt vooral lucht raak
Ja, en is Argentinië het armste land ter wereld.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tegen die tijd is bijtekenen bij Grun belangrijker dan naar Ajax gaan
zijn ze al wel geweest hequote:Op maandag 18 februari 2008 09:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, en is Argentinië het armste land ter wereld.
sufkut
Dit maakt hem zo enorm belangrijk. Niet alleen het scoren, maar ook de werklust en het aanspeelbaar zijn. Dat had hij niet toen hij hier net was, toen was het allemaal veel te afwachtend. Hij gaat de rol van Nevland overnemen lijkt hetquote:Op maandag 18 februari 2008 00:52 schreef venomsnake het volgende:
Berg gaat vooral steeds beter voetballen naast het scoren. Hij is goed aanspeelbaar, heeft goede loopacties en heeft gewoon een goed overzicht. Ook heeft hij steeds meer goede individuele acties. Werkt hard en verdedigd bovendien mee.
KJH opvolgen.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef Acathla het volgende:
Ik denk dat hij in de zomer vertrekt.
Dan wordt Berg de duurste aankoop ooit van een Nederlandse club.quote:
Nee, man. Ajax koopt heel FCG, waaronder dus ook meteen Marcus Berg.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan wordt Berg de duurste aankoop ooit van een Nederlandse club.
quote:
KJH ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef The_Verve het volgende:
De beste spits in de Eredivisie...
KJH maakt idd veel goals, maar voetballend is Berg vele malen beter.quote:
Weet ik ook hoor, zeg ik ook niet maar hij zegt beste spits, zeg dan beste voetballende spits!!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
KJH maakt idd veel goals, maar voetballend is Berg vele malen beter.
Berg is gewoon een betere spits dan Huntelaar. Zet Huntelaar in de spits bij Groningen en hij maakt waarschijnlijk nog geen 10 doelpunten, dus wat zijn doelpunten waard bij dit soort constateringen? Maar jij mag Broer Konijn de beste vinden hoor...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Weet ik ook hoor, zeg ik ook niet maar hij zegt beste spits, zeg dan beste voetballende spits!!![]()
Bij Heerenveen maakte KJH doelpunten aan de lopende band. Waarom zou dat bij Groningen anders zijn?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Berg is gewoon een betere spits dan Huntelaar. Zet Huntelaar in de spits bij Groningen en hij maakt waarschijnlijk nog geen 10 doelpunten, dus wat zijn doelpunten waard bij dit soort constateringen? Maar jij mag Broer Konijn de beste vinden hoor...
Bij Rosenberg zag het er nooit uit of het vanzelf ging, een simpele aanname leek voor hem al moeilijk te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Berg vind ik meer een type Rosenberg. Maar dan waarschijnlijk veel beter.
Omdat Heerenveen heel anders speelt dan Groningen. Veel meer aanvoer van de flanken.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Bij Heerenveen maakte KJH doelpunten aan de lopende band. Waarom zou dat bij Groningen anders zijn?
Viel best mee bij De Graafschap hoor. Maar goed, dit topic gaat over Berg...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ik vind die disrespect richting KJH zo flauw. Ook al is hij voetballend niet sterk hij scoort altijd en overal enorm veel goals.
Berg voetbalt misschien beter mee, hoewel ik Huntelaar daar ook steeds beter in vind worden, ik denk ook dat Huntelaar een betere spits is, zeker gezien zijn scoringsvermogen...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Berg is gewoon een betere spits dan Huntelaar. Zet Huntelaar in de spits bij Groningen en hij maakt waarschijnlijk nog geen 10 doelpunten, dus wat zijn doelpunten waard bij dit soort constateringen? Maar jij mag Broer Konijn de beste vinden hoor...
quote:Nijland: "Berg slaat Nederlandse top over"
25 februari 2008
Met Marcus Berg blijkt FC Groningen een uitstekende vervanger voor de naar Ajax vertrokken Luis Suárez in huis gehaald te hebben. De Zweed overtreft de Uruguayaan bij de noorderlingen al ruimschoots in doelpunten. Waar Suárez vorig seizoen in de reguliere competitie tot tien treffers reikte, is Berg nu al goed voor vijftien goals.
De Scandinaviër was afgelopen zondag tegen VVV Venlo opnieuw twee keer trefzeker. Zijn uitstekende prestaties zullen ook in het buitenland niet onopgemerkt blijven, weet algemeen directeur Hans Nijland. "Berg zal de Nederlandse top zelfs overslaan. Die jongen gaat direct door naar een mooie buitenlandse club", stelt Nijland in het AD.
Ze zouden toch niet meer aan gelimiteerde bedragen doen....quote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef Grunner het volgende:
Hij schijnt na twee seizoenen voor een gelimiteerd bedrag weg te mogen. Na dit seizoen kan Groningen dus nog vragen wat ze willen. Ik denk dat Nijland hem zo in de spotlights wil zetten en voor een veel groter bedrag dan in zijn contract staat hoopt te verkopen. Ik denk dat we hem na dit seizoen dus kwijt zijn. Aan een Engelse club ofzo.
Dat is nou niet bepaald een enorme vooruitgang of zo. Alleen financieel. Ik mag hopen dat Berg dat ook ziet.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:03 schreef Tommeke het volgende:
Ik zie hem naar Ajax of PSV gaan, hoop zelf Ajax..
Dat hoopte ik al 3 keer eerder...quote:Op maandag 25 februari 2008 16:45 schreef Grunner het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een enorme vooruitgang of zo. Alleen financieel. Ik mag hopen dat Berg dat ook ziet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:45 schreef Grunner het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een enorme vooruitgang of zo. Alleen financieel. Ik mag hopen dat Berg dat ook ziet.
Drie punten meer noem ik niet een enorme vooruitgang... Financieel wel. Kut he dat de provinciaaltjes de top aan het naderen zijnquote:Op maandag 25 februari 2008 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Geen vooruitgang, alleen financieel.
Je kan wel heel kippig naar de stand kijken, maar dan zou NAC ook gelijkwaardig zijn momenteel. Imago, ambities, uitstraling, commercieel, financieel, exposure, aanspreekbaarheid naam; Groningen is daar nog niet hoe leuk en goed het ook presteert de laatste paar seizoenen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:15 schreef Grunner het volgende:
[..]
Drie punten meer noem ik niet een enorme vooruitgang... Financieel wel. Kut he dat de provinciaaltjes de top aan het naderen zijn![]()
[ afbeelding ]
leuk voor de competitie. Maar wanneer Ajax een slecht seizoen speelt en Groningen een goed seizoen staat Ajax nog altijd boven Groningen. Dus ik zie het nog niet als concurrentie.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:15 schreef Grunner het volgende:
[..]
Drie punten meer noem ik niet een enorme vooruitgang... Financieel wel. Kut he dat de provinciaaltjes de top aan het naderen zijn![]()
[ afbeelding ]
Niemand noemt Groningen gelijkwaardig. Er wordt gewoon gesteld dat het geen enorme vooruitgang is, dat klopt wel aardig.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan wel heel kippig naar de stand kijken, maar dan zou NAC ook gelijkwaardig zijn momenteel. Imago, ambities, uitstraling, commercieel, financieel, exposure, aanspreekbaarheid naam; Groningen is daar nog niet hoe leuk en goed het ook presteert de laatste paar seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |